Blog: Η σωστή απόφαση στη σωστή στιγμή

Nico Hulkenberg (GER) Sahara Force India F1 VJM09. Malaysian Grand Prix, Friday 30th September 2016. Sepang, Kuala Lumpur, Malaysia.

Η κίνηση του Nico Hulkenberg να μεταβεί στη Renault το 2017 ήταν η πιο σωστή, και μάλιστα τη στιγμή που έπρεπε και για τις δύο πλευρές.

Το 2016 χαρακτηρίζεται από αρκετά ορθολογικές κινήσεις στο μεταγραφικό παζάρι της Formula 1. Καμία ομάδα ως τώρα δεν έχει πάρει ρίσκα: η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull διατήρησαν το οδηγικό τους δίδυμο, η Williams ενδέχεται να κλείσει έναν 18χρονο οδηγό, αλλά πλέον δεν είναι τόσο ασύνηθες αυτό, ενώ η McLaren θα έχει στις τάξεις της έναν οδηγό που ξέρει πολύ καλά και έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε και η Renault, η οποία απέσπασε την υπογραφή του Hulkenberg, τώρα που μετρά περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Αυτή η μεταγραφή έχει οφέλη, τόσο για την ομάδα, όσο και για τον οδηγό. Κοινός τόπος είναι ότι τους βγάζει από ένα τέλμα, από την αβεβαιότητα. Ας μη γελιόμαστε, οι Kevin Magnussen και Jolyon Palmer ήταν μία καλή λύση για την πρώτη χρονιά μετά την επιστροφή των Γάλλων στο σπορ, αλλά ήταν και μία αναγκαστική επιλογή. Κανείς οδηγός δεν θα ήθελε να βρίσκεται στο Enstone φέτος, πέραν αυτών των δύο. Ούτε ο Romain Grosjean, που προτίμησε να πάει σε μία άπειρη ομάδα, που φέτος κάνει το ντεμπούτο της. Όσο για τον «Hulk», τα πράγματα είναι πολύ απλά: είναι 29 ετών, οι ελπίδες του για το κάτι παραπάνω θα λιγοστεύουν σεζόν με τη σεζόν, και το να πάει σε μία ομάδα που μόνο να βελτιωθεί μπορεί είναι το πιο σημαντικό.

Στη Force India, το ταβάνι είναι το βάθρο, το οποίο ήρθε υπό προϋποθέσεις για τον Sergio Perez τα τελευταία δύο χρόνια. Η Renault όμως είναι μία κατασκευάστρια, με δικό της κινητήρα και δικό της σασί, που έχει το δυναμικό και τις εγκαταστάσεις για να διεκδικήσει σε βάθος δύο ετών ακόμα και νίκη. Οι φετινοί 7 βαθμοί ήρθαν με το περυσινό αμάξωμα (ελαφρώς διαφοροποιημένο) και με έναν κινητήρα που δεν ταιριάζει σε αυτήν την αρχιτεκτονική. Μην ξεχνάμε πως η Lotus πέρυσι διέθετε μονάδες ισχύος της Mercedes, επομένως η δομή της περυσινής E23 -νυν RS16- δεν ευνοεί απόλυτα της χρήση του κινητήρα των Γάλλων.

Ωστόσο, το 2017 είναι μία πολύ διαφορετική υπόθεση. Η γαλλική ομάδα θα έχει ένα μονοθέσιο 100% δικό της, σχεδιασμένο στα μέτρα της, χωρίς να χρειάζεται να συμβιβαστεί. Θα έχει έναν οδηγό που γνωρίζει πώς να παίρνει αποτελέσματα από το πουθενά, παρά το γεγονός ότι η ατυχία (και δικά του λάθη) του έχουν στερήσει το βάθρο σε αρκετές περιπτώσεις. 

Εξίσου σημαντικό θα είναι να δούμε ποιος θα πλαισιώσει τον Γερμανό. Τα ονόματα των Palmer – Magnussen παραμένουν στο προσκήνιο, όμως έχουν ακουστέι και οι περιπτώσεις των Valtteri Bottas κι Esteban Ocon. Το πιθανότερο είναι ο 20χρονος οδηγός της Manor να μεταβεί στη Force India, ούτως ώστε να καλύψει το κενό του απόντα Hulkenberg. Βέβαια, αν τελικά η Renault καταφέρει να υπογράψει μαζί του, θα είναι η ιδανική κίνηση. Είναι νέος, είναι ταλαντούχος, και είναι διατεθημένος να κάνει τα πάντα για να εδραιωθεί στο σπορ. Έχει το ζήλο και τη δυναμική να εξελιχθεί σε έναν σπουδαίο οδηγό, όντας στην ίδια γενιά με τους Wehrlein, Verstappen και Sainz.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η Renault θα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες ομάδες του grid της νέας σεζόν. Αποτελεί ερωτηματικό αν θα καταφέρει αυτός ο συνδυασμός να «δέσει» επαρκώς και εγκαίρως, αλλά αν το κατορθώσει αυτό, μπορεί να προσφέρει κάτι το ξεχωριστό.

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Ισπανίας - 3η Ημέρα - 1ο Loop - Ο Sordo πήρε βραχεία κεφαλή

Next Article

Η Ducati είναι αβέβαιη για την επιστροφή του Iannone στην Αυστραλία

Related Posts