Η Scuderia Ferrari φαίνεται πως έχει αρχίσει να χάνει έδαφος· μπορεί όμως να ανακάμψει;
Οι τελευταίοι αγώνες δεν είχαν την καλύτερη δυνατή κατάληξη για την Scuderia: είδαν τις Red Bull να τερματίζουν μπροστά τους στην Ουγγαρία, αλλά και στην Γερμανία προσπερνώντας την στην βαθμολογία των κατασκευαστών. Η Ferrari δεν έχει εξελίξει την SF16-H όσο θα έπρεπε στο πρώτο μισό της σεζόν, με την τελευταίες αναβαθμίσεις να είναι αυτές του Καναδικού GP όπου η ομάδα έφερε νέο turbo και νέα πίσω ανάρτηση.
Το τεστ που έγινε μετά το Grand Prix του Silverstone αποκάλυψε πολλά για το ιταλικό μονοθέσιο, σύμφωνα με την ομάδα. Το συγκεκριμένο τεστ έδειξε τις αδυναμίες της Ferrari, αλλά και ότι οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι στον σωστό δρόμο αλλά δεν είναι αρκετές. Η νέα πίσω ανάρτηση φάνηκε ότι δουλεύει εξαιρετικά, δίνοντας την μηχανική πρόσφυση που έλλειπε, με την ομάδα όμως να μην μπορεί να βρει το τέλειο set-up για το μονοθέσιο.
Οι οδηγοί της ομάδας, όπως και ο αγωνιστικός της διευθυντής Maurizio Arrivabene, δήλωσαν ότι χρειάζονται χρόνο για να δουλέψουν πάνω στα νέα δεδομένα που πήρε η ομάδα από το τεστ. Ο Ιταλός δήλωσε πρόσφατα ότι πρέπει να δουλέψουν όσο πιο σκληρά γίνεται όσο δύσκολο κι αν είναι.
Παρόλα αυτά, μπορεί η Ferrari να έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα;
Φρονώ πως μπορεί, γιατί στο Maranello θέλουν μία νίκη όσο τίποτα άλλο. Και, μην ξεχνάμε, έχουν χάσει δύο νίκες εξαιτίας της πολύ κακής στρατηγικής της ομάδας. Ο στόχος της Scuderia ήταν να παλέψει για το πρωτάθλημα, κάτι που το έδειξε με το «καλημέρα» στην Αυστραλία, αν και μετά ήρθε η κάθοδος στην απόδοση της.
Αν η Ferrari θέλει να δείξει ότι είναι εδώ και ότι δεν είναι μόνο λόγια πρέπει στον αγώνα του Βελγίου ή το αργότερο στον εντός έδρας αγώνα της, στο Grand Prix της Monza, να φέρει ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων· εν ολίγοις να κάνει αυτό που θα έπρεπε να έχει κάνει στο πρώτο μισό της σεζόν.
Η Ιταλική ομάδα πρέπει να φέρει αναβαθμίσεις στην μονάδα ισχύος της ώστε να πιάσει, όσο είναι δυνατόν, αυτή της Mercedes και να πάρει κεφάλι από αυτή της Renualt που φαίνεται να την έχει πλησιάσει αρκετά, καθώς και αναβαθμίσεις στο σασί και στα αεροδυναμικά του μονοθεσίου.
Εν κατακλείδι, η τελευταία ελπίδα της Ferrari να ανακάμψει και να πάρει πίσω την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές είναι μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ας ελπίσουμε να γίνει έτσι ώστε να δούμε ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify