Κάποιοι λένε ότι είναι άτυχος, γιατί όταν αποφασίζει να φύγει από κάποια ομάδα, εκείνη βελτιώνεται δραματικά. Κάποιοι τον χαρακτηρίζουν ονειροπόλο, γιατί βλέπει ευκαιρίες εκεί που δεν υπάρχουν. Κάποιοι τον κατηγορούν πως είναι αριβίστας, γιατί όταν βλέπει πως τα πράγματα σκουραίνουν, αλλάζει στρατόπεδο. Σε κάθε περίπτωση, ο Fernando Alonso είναι ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς που πέρασαν από την F1.
Ο Ισπανός έχει φτάσει πλέον σε ένα σημείο που πρέπει να πάρει τις αποφάσεις του, όσον αφορά το μέλλον του μετά το πέρας της σεζόν του 2017. Με το όνομα και την ταχύτητά που έχει επιδείξεις πλείστες φορές, οι επιλογές είναι πολλές. Ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, να εξετάσουμε τις επιλογές του.
- Να συνεχίσει στην F1
Ίσως η πιο ρεαλιστική επιλογή. Όμως το ερώτημα είναι, σε ποια ομάδα θα συνεχίσει. Η πρόσφατη συνεργασία του με τη McLaren-Honda μόνο απογοητεύσεις έφερε, σε όλους τους εμπλεκόμενους, διαψεύδοντας πλήρως τις προσδοκίες του Alonso για ένα ανταγωνιστικό project, που θα τον βοηθούσε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Η ίδια η McLaren βρίσκεται πλέον σε ένα δίλημμα, σχετικά με τον προμηθευτή κινητήρων της. Είτε θα δώσει ακόμη μια ευκαιρία στη Honda, να προσπαθήσει να κάνει όσα υπόσχεται εδώ και τρεις σεζόν, είτε θα αλλάξει προμηθευτή, όντας όμως πελατιακή ομάδα. Και οι δυο περιπτώσεις ενέχουν το σοβαρό ρίσκο της έλλειψης ανταγωνιστικότητας, πράγμα που, σε καμία περίπτωση, δεν θα ικανοποιήσει το Ισπανό. Οπότε θεωρούμε δεδομένο πως θα εξετάσει τις επιλογές του εκτός της ομάδας. Ευτυχώς για εκείνον, οι κενές θέσεις είναι δυνητικά πολλές. Αν και η μετακίνησή του στη Mercedes και στη Ferrari δεν είναι ιδιαίτερα πιθανές (εξάλλου αν τον ήθελε η Mercedes, θα τον έπαιρνε για τη φετινή σεζόν), οι μετακινήσεις οδηγών από και προς αυτές, θα ανοίξουν θέσεις και σε άλλες ομάδες. Μη σας φανεί, λοιπόν, παράξενο να δείτε τον πρωταθλητή του 2005 και 2006 να οδηγεί για τη Red Bull την επόμενη χρονιά.
- Να συνεχίσει σε άλλη κατηγορία
Αν νομίζετε πως η εξόρμησή του στην άλλη άκρη του Ατλαντικού έγινε για να διασκεδάσει, πλανάστε πλάνην οικτράν. Ναι, το Triple Crown ήταν μια αιτία, όμως ένας οδηγός του βεληνεκούς του Alonso δεν κάνει τίποτα αν δεν έχει κάποιο άμεσο ή έμμεσο συμφέρον. Τι αποκόμισε λοιπόν ο Ισπανός στο Indy500; Το άμεσο συμφέρον του ήταν να εξετάσει τις δυνατότητές του εκτός F1. Να δει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί σε μια διαφορετική πρόκληση και να δοκιμάσει τον εαυτό του σε ένα διαφορετικό αγωνιστικό περιβάλλον. Και τα κατάφερε εντυπωσιακά καλά. Πράγμα που μας υποδεικνύει το έμμεσο συμφέρον του, να “διαφημίσει” το αγωνιστικό πολυμηχάνημα που ονομάζεται Fernando Alonso. Όλη η υφήλιος παρακολούθησε την προσπάθεια του Ισπανού, όντας εκστασιασμένη από την απόδοση του, ενώ ορισμένα μυαλά ήδη σκέφτονταν τι θα μπορούσε να κάνει ο Alonso στο δικό τους αυτοκίνητο. Σίγουρα, ο μάνατζέρ του θα έχει μερικές άκρως δελεαστικές και ενδιαφέρουσες προτάσεις από άλλες κατηγορίες για τον Ισπανό. Θα υποκύψει στον πειρασμό;
- Να αποσυρθεί από την ενεργό δράση
Είναι ένας οδηγός χορτασμένος από αγωνιστικές εμπειρίες, έχει κερδίσει δυο παγκόσμιους τίτλους στην F1, έχει οδηγήσει για τις πιο θρυλικές ομάδες του αθλήματος και έχει τον αμέριστο σεβασμό και θαυμασμό όλων των εμπλεκόμενων στο άθλημα. Αν και η δίψα του επιτυχίες δεν έχει ακόμα σβήσει, αν δεν καταφέρει να βρει μια εξόχως ανταγωνιστική πρόταση, τότε η πιθανότητα να σταματήσει να αγωνίζεται είναι άκρως ρεαλιστική. Ίσως μέχρι να βρει αυτό που ψάχνει, ίσως και για πάντα. Δεν έχει πλέον να αποδείξει τίποτα σε κανέναν, ούτε καν στον εαυτό του. Οπότε, γιατί να υπομένει τα φρικτά βασανιστήρια της McLaren-Honda ή οποιουδήποτε άλλου εγχειρήματος, ενώ μπορεί να πάρει τις δάφνες και τα τρόπαια που έχει κερδίσει και να αποχωρήσει, με το κεφάλι ψηλά;
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify