Blog: Τρία καυτά θέματα πριν τον αγώνα στο Μπαχρέιν

BAHRAIN, BAHRAIN – APRIL 14: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer on track during practice for the Bahrain Formula One Grand Prix at Bahrain International Circuit on April 14, 2017 in Bahrain, Bahrain. (Photo by Clive Mason/Getty Images)

Ο τρίτος αγώνας της σεζόν απέχει πλέον μερικές ώρες και το TotalRacing.gr εξετάζει τρία σημαντικά θέματα που θα πρέπει να προσέξουμε για το Grand Prix του Μπαχρέιν.

 

  • Ρυθμός κι ελαστικά

Για πρώτη φορά φέτος είναι τόσο κοντά ο ρυθμός τεσσάρων (μπορεί και πέντε) οδηγών. Οι δύο Mercedes, οι δύο Ferrari κι ίσως ο Daniel Ricciardo είναι όλοι σε παρόμοιο average lap time, που σημαίνει ότι έχουν παραπλήσιο ρυθμό αγώνα. Αυτό φάνηκε στο FP2 της Παρασκευής, το οποίο διεξάγεται την ίδια ώρα που θα διεξαχθεί και ο αγώνα σήμερα, οπότε έχουμε μία σαφή εικόνα της ισχύουσας κατάστασης – αν δεν «παίζουν κρυφτό».

Η στρατηγική που αναμένεται να ακολουθήσουν όσοι εκκινούν με την πολύ μαλακή γόμα είναι αυτή του ενός pit stop στον 25-26ο γύρο (αν δεν έχει προηγηθεί κάποιο απρόοπτο), βάζοντας τότε την μαλακή γόμα για τους υπόλοιπους 31 γύρους με άνεση. Στο 1ο stint ίσως δυσκολευτούν οι Mercedes να φέρουν στη σωστή θερμοκρασία, αλλά με τη μαλακή γόμα αναμένεται να είναι πιο σταθεροί, όπως φάνηκε και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές.

 

  • Να σπάσει την «κατάρα» δύο ετών

Ο Valtteri Bottas εκκινεί από την pole position για πρώτη φορά στην καριέρα του κι αυτό μπορεί να δημιουργήσει μπελάδες στον teammate του. Ο λόγος διπλός: αφ’ενός η 2η θέση στο grid βρίσκεται στην «βρώμικη» πλευρά της πίστας, αυτήν από την οποία δεν περνούν τα μονοθέσια και γεμίζει εύκολα σκόνη, αφ’ετέρου γιατί ο Hamilton έχει κερδίσει μόλις μία φορά εκκινώντας 2ος τα τελευταία δύο χρόνια. Συγκεκριμένα, πέρυσι στη Γερμανία κατάφερε να πάρει τη νίκη ενώ ξεκινούσε πίσω από τον Rosberg. Επομένως, είτε το δει κανείς ρεαλιστικά, είτε… στατιστικά, ο Βρετανός έχει να ξεπεράσει έναν σημαντικό σκόπελο.

 

  • Από την Ουγγαρία του 2016

Από τότε έχει να κερδίσει θέση στην εκκίνηση οδηγός της Ferrari. Έκτοτε, είτε χάνει θέσεις, είτε στρίβει στην θέση από την οποία ξεκίνησε. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά ειδικά για τον Raikkonen, ο οποίος ξεκινά πίσω από τον teammate του και μία Red Bull. Θα είναι δύσκολο το προσπέρασμα, οπότε η εκκίνηση είναι μία καλή ευκαιρία για να κερδίσει κανείς θέσεις χωρίς να μπει στη διαδικασία της μάχης. Ο έτερος τρόπος, τα pit stops.

 

Επιμέλεια: Δημήτρης Βούρδας, Δημήτρης Μπίζας

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Άδικη η κριτική στον Wehrlein, σύμφωνα με τον Wolff

Next Article

GP Μπαχρέιν - Αγώνας: Άντεξε στην πίεση ο Vettel

Related Posts