Ο Valtteri Bottas τόνισε πως η Williams δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από τις αναβαθμίσεις που έφερε για τις δοκιμές του Silverstone.
Η Williams δοκίμασε τρεις διαφορετικές εμπρός αεροτομές, γράφοντας 98 γύρους την Τετάρτη.
Η βρετανική ομάδα ήλπιζε το τεστ αυτό να τη βοηθήσει να σημειώσει βήματα προόδου, καθώς για πρώτη φορά φέτος δεν βαθμολογήθηκε στο Silverstone.
«Δοκιμάσαμε τρεις διαφορετικές εμπρός αεροτομές, όλες φετινές, η μία από την αρχή της σεζόν και δύο από αυτές που φέραμε πιο μετά, και είδαμε λίγες διαφορές,» είπε ο Bottas σε δηλώσεις του στο Autosport.
«Ειλικρινά, δυσκολευόμαστε να βρούμε διαφορές όπως θα θέλαμε.
«Περιμέναμε μεγάλα οφέλη, αλλά αυτή τη στιγμή δυσκολευόμαστε να βελτιωθούμε σε απόλυτο χρόνο και κάθετη δύναμη.
«Βρήκαμε κάποια δεδομένα που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν, όχι βραχυπρόθεσμα, ίσως μακροπρόθεσμα.»
Παράλληλα, η Williams δοκίμασε και μία πίσω αεροτομή με ειδικά πτερύγια που προσομοιάζουν τις πίσω πτέρυγες με τους κανονισμούς του 2017 τόσο στις δοκιμές της Βαρκελώνης πριν δύο μήνες, όσο και στις δοκιμές επί βρετανικού εδάφους. Παρόλα αυτά, αν και στο Montmelo την χρησιμοποίησε για μιάμιση μέρα, ενώ στο Silverstone για μία ώρα.
«Αυξάνει την κάθετη δύναμη,» δήλωσε ο Bottas.
«Το βασικό είναι να βρούμε καλύτερη ισορροπία, και να δούμε τι κερδίζουμε με ένα Χ ποσό κάθετης δύναμης, ειδικά στις στροφές, γιατί εκεί υστερούμε αυτή τη στιγμή – στο να βρούμε πρόσφυση στις στροφές.
«Οπότε θέλουμε να δούμε τι κάνει, αν μπορούμε να βελτιώσουμε την κάθετη δύναμη στις στροφές.»
Ο Bottas επιβεβαίωσε πως οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις για την FW38 θα χρησιμοποιηθούν στο Ουγγρικό και το Γερμανικό GP.
«Γενικά έχουμε την αίσθηση ότι βελτιωθήκαμε έστω και λίγο,» εξήγησε ο Φινλανδός.
«Κάνουμε μικρά βήματα κάθε φορά, η σεζόν έχει ακόμα δρόμο. Ήταν σίγουρα ένα σημαντικό τεστ για μας.
«Εξετάζουμε όλα τα δεδομένα, ειδικά στα μεγάλα stint ώστε να βελτιωθούμε σε ρυθμό αγώνα, αλλά όσα αεροδυναμικά τεστ κάναμε ήταν περισσότερο για τη νέα σεζόν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify