Bottas – Ήταν δουλειά μου να καθυστερήσω τον Vettel

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Spanien 2017. Lewis Hamilton, Valtteri Bottas Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Spanish GP 2017. Lewis Hamilton, Valtteri Bottas

Ο Valtteri Bottas δηλώνει πως ήταν η δουλειά του να καθυστερήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον Sebastian Vettel στην πίστα της Βαρκελώνης.

Συγκεκριμένα, ο Bottas ανέφερε ότι για το καλό της ομάδας, έπρεπε να κρατήσει τον Vettel πίσω του για αρκετή ώρα.

«Έκανα ό,τι μπορούσα για να για να κρατήσω τον Sebastian πίσω μου και να τον κάνω να χάσει χρόνο, έτσι πάει. Ήταν η δουλειά και η αποστολή μου εκείνη τη στιγμή. Όμως η διαφορά στο ρυθμό ήταν πολύ μεγάλη και κάποια στιγμή πέρασε.

«Όμως ξεκάθαρα πιστεύω ότι βοήθησα την ομάδα σήμερα. Ελπίζω ότι έκανε κάποια διαφορά σήμερα και τουλάχιστον καταφέραμε σαν ομάδα να αυξήσουμε τη μικρή διαφορά στους βαθμούς από τη Ferrari, που είναι καλό. Αλλά θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη σήμερα, με τους δυο μας να τερματίζουμε ψηλά».

Αναφερόμενος στην εκκίνηση, ο Φινλανδός σχολίασε: «Σκέφτομαι ξανά ότι η εκκίνηση ήταν καλή, έφυγα καλά και πλησίαζα αρκετά γρήγορα τους οδηγούς μπροστά, αλλά αυτή τη φορά δεν υπήρχε πουθενά να πάω πραγματικά.

«Κοιτούσα αρχικά να πάω αριστερά, αλλά δεν υπήρχε αρκετός χώρος. Προσπάθησα να πάω στην εσωτερική, γιατί αρχικά υπήρχε ένα κενό, αλλά τότε ο Sebastian το έκλεισε, οπότε κόλλησα πίσω του.

«Πηγαίνοντας στη στροφή 1 προσπαθούσα να κρατήσω την εσωτερική, προφανώς οι οδηγοί στην εξωτερική πάντα προσπαθούν να σε περάσουν και θεωρώ πως ήταν ατυχές που εγώ και ο Kimi συγκρουστήκαμε.

«Ήταν όλα λίγο σφικτά και στενά και είναι κρίμα αυτό που έγινε στους άλλους μετά. Αλλά στους αγώνες, όταν είσαι κοντά μερικές φορές συγκρούεσαι και έτσι πάει.

«Προσπαθούσα να κρατήσω τη θέση μου και αισθάνθηκα πως δεν υπήρχε πλέον χώρος για δυο μονοθέσια, οπότε ήμασταν πολύ κοντά. Μετά την επαφή, πραγματικά δυσκολεύτηκα στο πρώτο stint.

«Θα έπρεπε να έχω τερματίσει στο βάθρο, οπότε σίγουρα είναι πολύ απογοητευτικό, όμως πήραμε ένα ρίσκο επιστρέφοντας στον παλιό κινητήρα. Ξέραμε ότι τελείωνε η ζωή του, αλλά ήταν η μοναδική επιλογή που μπορούσαμε να έχουμε κάνει για τις κατατακτήριες, οπότε αυτή είναι η ζωή».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στενότερη συνεργασία μεταξύ MotoGP και F1

Next Article

Neuville - Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι

Related Posts