Boullier – Αν τα παρατήσουμε, θα καταστραφούμε

Bahrain International Circuit, Sakhir, Bahrain. Sunday 16 April 2017. Eric Boullier, Racing Director, McLaren. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _O3I7293

Την πεποίθηση ότι θα πρέπει να συνεχίσει η McLaren να δουλεύει πάνω στο σασί χωρίς σταματημό, παρά τα προβλήματα της Honda, εξέφρασε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Eric Boullier.

Τα προβλήματα της μονάδας ισχύος των Ιαπώνων συνεχίζονται και φέτος, αλλα το μήνυμα που περνά ο επικεφαλής της ομάδας του Woking είναι πως το καλύτερο που μπορούν να κάνουν, είναι να συνεχίσουν να πιέζουν στην βελτίωση του αμαξώματος, για να μη χάσει ολοκληρωτικά τη μαχή.

Κι εξήγησε το γιατί: «Αρχικά, επειδή είναι στο DNA μας, αλλά και γιατί, αν τα παρατήσουμε, τότε όλα θα καταστραφούν. Οπότε, δεν μπορούμε να καταστραφούμε.

«Είμαστε υπεύθυνοι για την απόδοση του σασί, επομένως πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε καλό σασί και ότι θα το εξελίσσουμε. Επιπλέον, πρέπει να προετοιμαστούμε και για το μέλλον, γιατί για ακόμα 2-3 χρόνια οι κανονισμοί θα μείνουν ως έχουν. Οπότε, χτίζουμε για το μέλλον.

«Είμαστε επαγγελματίες κι αγωνιζόμαστε, και δεν μπορείς να πάψεις να αγωνίζεσαι γιατί ένα μέρος του μονοθέσιου δεν δουλεύει.»

Ωστόσο, ο Γάλλος τόνισε πως η Honda έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης και έχει ήδη αντιδράσει, με τον Yusuke Hasegawa να επιστρέφει στην Ιαπωνία μετά το Μπαχρέιν για να επιβλέψει τις εργασίες.

«Αν ήταν χαλαροί, κάτι θα πήγαινε λάθος,» δήλωσε ο Boullier. «Πιστεύω πως έχουν απόλυτη συνείδηση του τι συμβαίνει. Έχουν τις ίδιες ανησυχίες με μας στην Ευρώπη, ακόμα κι αν η κουλτούρα είναι διαφορετική. Έχει να κάνει με το ερώτημα: πώς θα γίνουμε ταχύτεροι και πώς θα το καταφέρουμε αυτό;

«Έχουν δοκιμάσει πολλά πράγματα. Δουλεύουν πολύ σκληρά, απλά πρέπει να βρουν το ‘κλειδί’ για να ξεκλειδώσεις την δυναμική που υπάρχει. Πρέπει να δουλέψουν στο δυναμόμετρο για να ξεπεράσει αυτό το έλλειμμα απόδοσης.»

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αισιοδοξία στην Citroen για το Rally Αργεντινής

Next Article

Πόσα μέρη από τη μονάδα ισχύος του έχει αντικαταστήσει κάθε οδηγός

Related Posts