Παρά τα προβλήματα των τελευταίων ημερών, στην McLaren τονίζουν πως το μονοθέσιο δεν έχει θέματα αξιοπιστίας.
Η δεύτερη εβδομάδα δοκιμών δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τη McLaren, με τους ανθρώπους της ομάδας του Woking, να βλέπουν τον Stoffel Vandoorne να σταματάει με δύο διαφορετικά προβλήματα την Δευτέρα.
Η κακοδαιμονία συνεχίστηκε και το πρωί της Τρίτης, με τον Fernando Alonso να μένει στην πίστα, παρότι ήταν στην δεύτερη θέση κι έχοντας συμπληρώσει τους περισσότερους γύρους, μέχρι εκείνη τη στιγμή..
Στην συνέντευξη τύπου που δόθηκε λίγες ώρες αργότερα, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Eric Boullier εξήγησε πως το πρόβλημα που σταμάτησε τον Alonso ήταν διαρροή λαδιού και τόνισε πως τα θέματα που εμφανίστηκαν την προηγούμενη ημέρα, δεν υφίστανται.
Πιο συγκεκριμένα ο Γάλλος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι απλώς δοκιμές. Πρώτα απ’όλα, εάν δείτε τους χρόνους, η Red Bull έκανε το πρωί δοκιμές με τις νέες γόμες, την μέση και την μαλακή και ήταν μόνο μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη. Οπότε δεν υπάρχει κάποια τεράστια διαφορά, που μπορεί να εξηγείται από τη νέα άσφαλτο και τις θερμοκρασίες.
«Όπως είχα πει την περασμένη εβδομάδα, είχαμε κάποιους τεχνικούς λόγους, για τους οποίους θέλαμε να δοκιμάσουμε τα μονοθέσια με αυτά τα ελαστικά. Το μονοθέσιο όμως είχε κάποιες αστοχίες. Είχαμε κάποια μικρά θέματα που έπρεπε να διορθώσουμε, αλλά είναι απλά μέρος της διαδικασίας των δοκιμών.
«Όλα όμως είναι υπό έλεγχο και είναι μέρος της νέας συνεργασίας με τη Renault, ενός νέου πακέτου που έχουμε για το μονοθέσιο. Είναι απλώς δοκιμές, όλα θα είναι καλά, εν καιρώ.»
Οι μηχανικοί της McLaren, προκειμένου να λύσουν τα θέματα υπερθέρμανσης που δημιουργούσαν φθορές στο σασί, έκαναν τρύπες στο κάλυμμα του κινητήρα για να βοηθήσουν στην καλύτερη ψύξη του εσωτερικού μέρους.
Αυτό δημιούργησε απορίες, για το κατά πόσο ο σχεδιασμός του εσωτερικού του μονοθεσίου ευθύνεται για τα προβλήματα της McLaren, με τον Boullier πάντως να διαφωνεί με αυτό:
«Δεν νομίζω ότι εξαρτάται από αυτό. Προφανώς θέλουμε να έχουμε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό, οπότε πρέπει να είμαστε πεπεισμένοι με το μονοθέσιό μας, και να αποδείξουμε στην πίστα εάν δουλεύει ή όχι.
«Υπάρχουν τροποποιήσεις. Προσπαθήσαμε να βγάλουμε το καλύτερο από το μονοθέσιο, ώστε να σιγουρέψουμε ότι το αεροδυναμικό πακέτο αποδίδει πολύ καλύτερα, οπότε θα δούμε. Τώρα θέλουμε να δουλέψουμε στις λεπτομέρειες και η διαρροή που είχαμε, δεν σχετίζεται με αυτό.
«Στη Μελβούρνη θα φέρουμε ένα νέο πακέτο, που δεν έχει σχέση με τα όσα γίνονται εδώ. Αλλά ο χαμένος χρόνος μας έχει κοστίσει στην κατανόηση κάποιων επιμέρους μερών και του κινητήρα.
«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα πλάνο και κάθε φορά που χάνουμε χρόνο, πρέπει να αναθεωρούμε το πλάνο αυτό και να βάλουμε κάποιες άλλες προτεραιότητες. Αυτό μπορεί να μας στοιχήσει, καθώς δεν θα προλάβουμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify