Brawn – Κίνητρό μας η βελτίωση της F1

Ο νέος διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της F1, Ross Brawn, δηλώνει πως δεν υπάρχει κρυφή ατζέντα για τη Liberty Media, που έχει ως μόνο στόχο τη βελτίωση του αθλήματος.

Ο Ross Brawn μίλησε για τα κίνητρα της Liberty Media και πρόσθεσε πως ελπίζει οι ομάδες να ξεπεράσουν τα εγωιστικά τους κίνητρα και να ενωθούν για την βελτίωση του αθλήματος.

«Δεν υπάρχει διακόπτης που μπορείς να γυρίσεις, ευελπιστώ απλά οι άνθρωποι να κατανοήσουν πως έχουμε στην καρδιά αυτό το ενδιαφέρον για το άθλημα.

«Όμως ας μην είμαστε αφελείς, η Liberty Media θέλει να βγάλει χρήματα από την F1. Δεν συμμετέχουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Όμως πιστεύουν πως το άθλημα μπορεί να γίνει πολύ καλύτερο και πολύ μεγαλύτερο με τις επενδύσεις και τον καιρό. Έτσι η φιλοσοφία είναι διαφορετική.

«Δουλειά τους είναι να χτίζουν επιχειρήσεις. Κι αν δείτε την ιστορία τους, πολλές επιχειρήσεις που είχαν, τις είχαν για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.

«Έβαλαν μια διαχειριστική ομάδα μέσα και υποστήριξαν αυτή την ομάδα και της έδωσαν τη δυνατότητα να μεγαλώσουν από εσωτερικές και εξωτερικές επενδύσεις. Έτσι ελπίζω οι άνθρωποι να αναγνωρίσουν ότι τα κίνητρά μας είναι απλά να βελτιώσουμε την F1. Δεν έχουμε άλλα κίνητρα.

«Κι όσο δεν πέσουμε στην παγίδα του να προσπαθήσουμε να διαστρεβλώσουμε τον ανταγωνισμό, επειδή κάποιος κερδίζει, πράγμα που ποτέ δε θέλω να κάνω, τότε οι άνθρωποι δεν θα έχουν λόγο να αμφισβητήσουν τα κίνητρά μας.

«Ίσως διαφωνήσουν με αυτά που θέλουμε να κάνουμε, όμως δε θα έπρεπε να αμφισβητήσουν τα κίνητρά μας, που είναι απλώς να κάνουμε την F1 περισσότερο επιτυχημένη, περισσότερο διασκεδαστική, περισσότερο ελκυστική και περισσότερο επιτυχημένη εμπορικά, επειδή αυτά πηγαίνουν χέρι χέρι».

Ο Brawn επίσης αισθάνεται μια ενόχληση από την άρνηση των ομάδων να αφαιρεθούν τα shark fins από τα φετινά μονοθέσια

Αυτό πηγάζει από την προηγούμενη άρνηση των ομάδων να προσθέσουν τα shark fins στα αυτοκίνητά τους, για να μπορούν οι θεατές να βλέπουν τον αριθμό του μονοθεσίου.

«Μέρος της προώθησης αυτών των νέων κανονισμών ήταν τα πιο όμορφα αυτοκίνητα. Το πετύχαμε κατά το ήμισυ, επειδή έχουμε αυτά τα επιπλέον πράγματα, τα shark fins και τα t-wings και περισσότερα κομμάτια που περικυκλώνουν τα turning vanes, απ’όσα είχα δει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Αυτό είναι OK, είναι κατανοητό με τους νέους κανονισμούς, όμως η επόμενη τροποποίηση πρέπει να εξασφαλίσει πως δε θα τα έχουμε, ακόμη κι αν είναι μόνο για λόγους αισθητικής.

«Ξέρετε, το ενοχλητικό είναι ότι ο Jean Todt είχε αυτή την ιδέα, που είναι λογική με έναν τρόπο, να βάλουμε τον αριθμό του μονοθεσίου στο πλάι του αυτοκινήτου, ώστε οι οπαδοί στις κερκίδες να μπορούν να δουν ποιο αυτοκίνητο κοιτάζουν. Επειδή δεν είναι κάθε οπαδός αρκετά ενημερωμένος για να αναγνωρίζει το κράνος και τα υπόλοιπα.

«Σκεφτήκαμε αυτή την ιδέα των shark fins, επειδή το shark fin είναι μια εύκολη προσθήκη, για να βάλεις ένα μεγάλο νούμερο πάνω. Και οι μισές ομάδες είπαν “δεν πρόκειται να έχουμε αυτό στα μονοθέσιά μας, είναι απαίσιο”.

«Δοκιμάστηκε. Είχαμε φωτογραφίες και τα πάντα και όλοι είπαν “είναι απαίσιο, δεν το θέλουμε”».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Νέα έκδοση κινητήρα για όλα τα μονοθέσια της θα παρέχει η Mercedes

Next Article

Ικανό για νίκες το C3 WRC, σύμφωνα με τους Meeke και Matton

Related Posts