Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Marcin Budkowski, θεωρεί «αστείο» το ενδεχόμενο η ομάδα του να μπορέσει να κερδίσει τις Mercedes και Ferrari το 2019, θέτοντας ως ρεαλιστικό στόχο την έξοδο από το midfield.
Στην τρίτη της σεζόν στο σπορ μετά την εξαγορά της Lotus στα τέλη του 2015, η ομάδα του Enstone σημειώνει σταδιακά πρόοδο, ανεβαίνοντας στο βαθμολογικό πίνακα, όντας πια η κυρίαρχη ομάδα του midfield.
Ωστόσο, ο Budkowski, εδώ και μερικούς μήνες έχει αναλάβει τα καθήκοντά του ως τεχνικός επικεφαλής στη γαλλική ομάδα, πιστεύει πως το να κερδίσει η Renault τους κορυφαίους συνδυασμούς είναι κάτι το «αστείο» τη δεδομένη στιγμή.
Συγκεκριμένα, δήλωσε:
«Προφανώς ελπίζω να είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα βήμα-βήμα. Είμαστε 1,5 δλ. πίσω από τους πρωτοπόρους, και αν έλεγα πως μπορούμε να καλύψουμε αυτό το κενό απέναντι σε ομάδες όπως η Mercedes και η Ferrari, αυτούς τους τεράστιους οργανισμούς, με το απολύτως ανταγωνιστικό δυναμικό, θα ήμουν λάθος.
«Έχουμε μεγάλωσει μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, αλλά εκείνοι έχουν δομές 900 ατόμων εδώ και πολλά χρόνια. Η σταθερότητα είναι ένα από τα πλεονεκτήματά τους, οπότε θα ήταν αστείο εκ μέρους μου να πω ότι θα τους κερδίσουμε του χρόνου.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, και για να είμαι ειλικρινής, το ότι μειώσαμε τη διαφορά είναι ένα πραγματικό επίτευγμα. Ελπίζω να μπορέσουμε να παλεύουμε πιο κλειστά μαζί τους το 2020. Αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσω σε προβλέψεις, γιατί θα ήταν παράλογο.
«Το 2021 δύνανται να αλλάξουν οι κανονισμοί, αν αυτό όντως προχωρήσει, και θα πρέπει να το δούμε αυτό ως μία ευκαιρία. Κάθε πιθανή αλλαγή είναι μία ευκαιρία κι ένα ρίσκο, από τη δική μας οπτική.»
Μάλιστα, ο ίδιος έθεσε και τον ρεαλιστικό στόχο για τη νέα χρονιά:
«Πρέπει να βγούμε από το midfield και να γίνουμε μία ομάδα που θα αρχίσει να πλησιάζει στους πρωτοπόρους. Είναι δύσκολο να θέσει κανείς έναν σχετικό στόχο, γιατί εξαρτάται κι από την πρόοδο των άλλων. Πιστεύω πως πρέπει να δείξουμε ότι βγαίνουμε από τις μικρομεσαίες ομάδες.»
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το αν η Renault πρέπει να βελτιωθεί στο σασί ή στον κινητήρα, ο Πολωνός αποκρίθηκε: «Νομίζω και στα δύο. Στον τομέα του σασί και του κινητήρα, στον χειρισμό του μονοθέσιου, σε κάθε τομέα η διαφορά είναι σημαντική και πρέπει να κάνουμε βήματα εμπρός.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify