Το φετινό πρωτάθλημα είναι μακράν το πιο συναρπαστικό των τελευταίων ετών, αφού με την νίκη του Thierry Neuville έχουμε 4 διαφορετικούς νικητές σε 4 διαφορετικούς αγώνες με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα. Πάμε να σχολιάσουμε τους οδηγούς και τις ομάδες!
Thierry Neuville: Βαθμολογία 10/10
Ο Βέλγος πραγματικά ξόρκισε τους δαίμονες που τον κυνηγούσαν από το Μόντε Κάρλο και την Σουηδία και πήρε την τρίτη νίκη της καριέρας του. Την πρώτη ημέρα ήταν ‘best of the rest’, αφού οι Meeke και Ogier ήταν σε ένα δικό τους επίπεδο. Την δεύτερη μέρα οι κάπως διαφορετικοί δρόμοι επέτρεψαν στον Βέλγο να δείξει την ταχύτητα του i20 WRC, μαζεύοντας την διαφορά από τους πρώτους εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Meeke. Στο τέλος της ημέρας εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Ogier άνοιξε την διαφορά και πήγε άνετα προς την νίκη.
Sebastien Ogier: Βαθμολογία 10/10
Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για τον Γάλλο που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το Fiesta RS WRC. Την πρώτη μέρα ήταν στην σκιά του Kris Meeke, αφού ο Ιρλανδός κέρδισε 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές. Την δεύτερη μέρα πάλεψε με τον Thierry Neuville, αλλά τα προβλήματα στα υδραυλικά του αυτοκινήτου του στην 8η ειδική διαδρομή τον άφησαν εκτός διεκδίκησης της νίκης. Την τρίτη μέρα, το Fiesta εμφάνισε προβλήματα στα ηλεκτρικά με τον Ogier να χάνει την δεύτερη θέση από τον Sordo στην 9η ειδική διαδρομή. Στην τελευταία ειδική, ο πρωταθλητής απέδειξε την κλάση του και πήρε πίσω την δεύτερη θέση. Ο Ogier ήταν πολύ δυσαρεστημένος με τα προβλήματα που αντιμετώπισε, κάτι που ίσως τον κάνει να σκεφτεί διαφορετικά για το 2018.
Dani Sordo: Βαθμολογία 8/10
Ο Ισπανός δεν μπορούσε να βολευτεί με τα νέα ασφάλτινα ελαστικά και γενικότερα με το νέο αυτοκίνητο την πρώτη ημέρα. Ωστόσο, την δεύτερη μέρα κατάφερε να βρει κάποιες λύσεις με το set-up του Hyundai i20 Coupe WRC, και άνοιξε την διαφορά του από του Latvala και Breen. Την τελευταία μέρα ήταν ακόμα πιο δυνατός, αλλά δεν είχε καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο και έχασε την δεύτερη θέση από τον Ogier.
Jari-Matti Latvala: Βαθμολογία 7/10
Ο Φινλανδός είχε αρκετά προβλήματα με το set-up του Yaris WRC. Την πρώτη μέρα δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο και ήταν αρκετά πίσω στην κατάταξη. Της επόμενες δύο μέρες βελτίωσε αρκετά το στήσιμο του Yaris WRC και ξεκίνησε να καταδιώκει τους Breen και Sordo. Η μάχη με τον Breen κράτησε μέχρι και την τελευταία ειδική, καθώς κέρδισε την 4η θέση για μόλις 1 δέκατο από τον Ιρλανδό.
Craig Breen: Βαθμολογία 8/10
Ο Ιρλανδός, μετά από προτροπή των μηχανικών του να οδηγήσει πιο ήρεμα για να πάρει το μέγιστο από το Citroen C3 WRC, άλλαξε το στυλ οδήγησής του, και ειδική με την ειδική γινόταν όλο και καλύτερος. Τις δύο πρώτες μέρες πάλευε για την 4η θέση με τον Dani Sordo καταφέρνοντας να τελειώσει την πρώτη μέρα πάνω από τον Ισπανό. Την δεύτερη μέρα ο Ισπανός απομακρύνθηκε και με τα προβλήματα στην ενδοεπικοινωνία βρέθηκε 2.8 δευτ. πίσω από τον Latvala. Στο τέλος έχασε την 4η θέση για μόλις 1 δέκατο.
Hayden Paddon: Βαθμολογία 6/10
Ο Νεοζηλανδός συνέχισε τις κακές φετινές εμφανίσεις, και δείχνει να μην μπορεί να προσαρμοστεί στο νέου του αυτοκίνητο. Όλες τις μέρες ήταν αρκετά πίσω από τους teammates του και παραλίγο να τα καταστρέψει όλα στην PowerStage, αφού έχασε τα φρένα και πήγε να πέσει πάνω σε έναν πέτρινο τοίχο. Ωστόσο, κατάφερε να τον αποφύγει και να τερματίσει στην 6η θέση.
Ott Tanak: Βαθμολογία 7.5/10
Ο Εσθονός της M-Sport αντιμετώπισε προβλήματα με το Fiesta του για ακόμα έναν αγώνα, αλλά έκανε και λάθος την ώρα που ήταν στην 4η θέση. Στην 3η ειδική διαδρομή είχε έξοδο και δεν κατάφερε να βάλει πάλι το Fiesta στον δρόμο. Επέστρεψε με rally2 το Σάββατο, αντιμετώπισε όμως προβλήματα με τον κινητήρα του Fiesta του για ακόμα έναν αγώνα. Ο Tanak έδειξε δυνατός και στην άσφαλτο της Κορσικής και δείχνει την βελτίωση του.
Elfyn Evans: Βαθμολογία 6/10
Και ο Βρετανός αντιμετώπισε πρόβλημα με το Fiesta, αλλά είχε και έξοδο. Στην δεύτερη ειδική διαδρομή αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου και έχασε πάρα πολύ χρόνο αφού δεν υπήρχε ενδιάμεσο σέρβις. Την επόμενη μέρα στην SS6 είχε έξοδο σε μία αριστερή στροφή και έπεσε και άλλο πίσω στην κατάταξη.
Stephane Lefebvre: Βαθμολογία 5/10
Ο Γάλλος στον αγώνα της πατρίδας του ήταν για άλλη μία φορά απογοητευτικός. Ήταν στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, αλλά στην 5η ειδική διαδρομή έπεσε σε έναν τοίχο καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση του C3 WRC χάνοντας κάθε ελπίδα για βαθμούς.
Kris Meeke: Βαθμολογία 10/10
Ο έτερος Ιρλανδός της Citroen ήταν ίσως ο πιο άτυχος του αγώνα αφού βρισκόταν στην πρώτη θέση μέχρι την στιγμή που το μοτέρ του Citroen C3 WRC παρέδωσε πνεύμα προς το τέλος την 6ης ειδικής διαδρομής. Ο Meeke κέρδισε τις 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές και είχε σταθερή διαφορά από τον Ogier και όδευε προς την 5η του νίκη. Ο ίδιος έδειξε την δυναμική του C3 και στην άσφαλτο αναδεικνύωντας την δουλειά του έκανε η Citroen με τις αναρτήσει και το συνολικό στήσιμο του αμαξιού.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Μπορεί να νίκησε ο Neuville, αλλά οδηγός του αγώνα ήταν ο Sebastien Ogier, που παρά τα προβλήματα του Fiesta κατάφερε να πάρει ένα αρκετά δυνατό αποτέλεσμα.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Ο Lefebvre τερμάτισε πιο κάτω από όλους, αλλά η πραγματική απογοήτευση ήταν ο Hayden Paddon που δεν έχει δείξει καθόλου από την περυσινή του δυναμική.
Καλύτερη Κατασκευάστρια: Hyundai – Οι Κορεάτες κατάφεραν να πάρουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μετά από καιρό και πέρασαν στην 2η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών.
Χειρότερη Κατασκευάστρια: M-Sport – Η ομάδα του Malcolm Wilson αντιμετώπισε προβλήματα και με τα τρία Fiesta RS WRC, οπότε παίρνει επάξια αυτόν τον τίτλο.
Ψηφίστε τον καλύτερο και χειρότερο οδηγό του Rally Κορσικής!
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify