Checking The Pacenotes – Rally Μόντε Κάρλο – Αγωνία μέχρι το φινάλε

Στο φετινό Rally Μόντε Κάρλο γράφτηκε ιστορία, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας της νέας εποχής του WRC. Μπορεί να μην ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά μας έδωσε ωραίες μάχες μέχρι το τελευταίο μέτρο της τελευταίας ειδικής διαδρομής.

Sebastien Ogier – Βαθμολογία: 10/10

Ο Γάλλος ίσως ξεπέρασε τις προσδοκίες τόσο του ίδιου όσο και της νέας του ομάδας, της M-Sport, που κράταγαν χαμηλούς τόνους για τον πρώτο αγώνα. Μπορεί να μην ήταν ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα, αλλά απέφυγε τις ζημιές, ήταν τυχερός -αφού είχε 2-3 στιγμές που βγήκε εκτός δρόμου- σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές και πήρε την 39η νίκη της καριέρας του.

 

Jari-Matti Latvala – Βαθμολογία: 8/10

Αυτό και αν δεν το περιμέναμε! Στην πρώτη του συμμετοχή με την νέα του ομάδα και το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris WRC πήρε την δεύτερη θέση, σε έναν αγώνα που είχε εγκαταλείψει τα 3 προηγούμενα χρόνια. Έδειξε τις δυνατότητες του ίδιου, όσο και του Yaris, και άφησε πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.

 

Ott Tanak -Βαθμολογία: 8/10

Ο Εσθονός ήταν από τους πιο άτυχους του αγώνα. Το Σάββατο αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο και την υδραυλική υποβοήθηση και την Κυριακή με τον κινητήρα του Fiesta να δουλεύει με μόνο δύο κυλίνδρους, και να ακούγεται σαν… φτιαγμένο παπί! Το πάλεψε μέχρι και το τελευταίο μέτρο της Col de Turini και πήρε μία πανάξια τρίτη θέση. Τα καλύτερα έρχονται για τον Tanak.

 

Dani Sordo – Βαθμολογία: 4/10

Ο Ισπανός έδειχνε να είναι πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό, εκτός από την Κυριακή, όταν και «ξύπνησε». Η μάχη που είχε όλες τις μέρες ήταν με τον Craig Breen ο οποίος αγωνιζόταν με το DS3 WRC. Ωστόσο, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε μία ειδική διαδρομή. Ας ελπίσουμε να ανακάμψει στους επόμενους αγώνες, γιατί αν συνεχίσει έτσι, ίσως και να αδειάσει ένα bucket στην Hyundai, με την θέση να την θέλουν πολλοί.

 

Craig Breen – Βαθμολογία: 10/10

Ο «μικρός» Ιρλανδός της Citroen ήταν ίσως ο οδηγός του αγώνα. Με αυτοκίνητο προδιαγραφών 2016 σημείωνε τρομερά ανταγωνιστικούς χρόνους, πάνω από Sordo και Lefebvre που έτρεχαν με τα νέα αυτοκίνητα. Από τις δηλώσεις του στο τέλος των ειδικών μπορεί ο καθένας να καταλάβει πως θέλει απεγνωσμένα να κάτσει στο bucket του C3 WRC.

 

Elfyn Evans – Βαθμολογία: 7/10

Στην επιστροφή του στην μεγάλη ομάδα της M-Sport και στο WRC, ο Ουαλός έδειξε πολύ καλά δείγματα και, παρά το κακό του ξεκίνημα, ανέκαμψε και κέρδισε τρεις ειδικές διαδρομές. Περιμένουμε δυνατά αποτελέσματα από τον Evans στους επόμενους αγώνες.

 

Stephane Lefebvre – Βαθμολογία: 5/10

Ο Γάλλος την πρώτη ημέρα είχε έξοδο, που δημιούργησε πρόβλημα στον συμπλέκτη με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Την Παρασκευή και το Σάββατο δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός, καθώς δεν είχε μηδαμινή εμπειρία με το νέο αμάξι στο πάγο και στο χιόνι. Ωστόσο, έκανε την σωστή επιλογή ελαστικών και κέρδισε την Col de Turini στο πρώτο πέρασμα της.

 

Thierry Neuville – Βαθμολογία: 9/10

Ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα από την αρχή μέχρι και την 13η ειδική διαδρομή, όταν έσπασε την πίσω ανάρτησή του. Έδειξε ότι ο φετινός του στόχος είναι το πρωτάθλημα και τίποτα άλλο. Κέρδισε 6 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της PowerStage, που την πήρε άνετα, αφού μετά η χιονόπτωση επηρέασε την απόδοση των υπόλοιπων. Μακάρι να αποφύγει τα λάθη στους επόμενους αγώνες και να δούμε μία ωραία μάχη για τον τίτλο.

 

Juho Hanninen – Βαθμολογία: 7/10

Ο Φινλανδός ήταν η έκπληξη της Παρασκευής· στο τέλος της 2ης ειδικής ήταν στην τρίτη θέση τις γενικής κατάταξης δείχνοντας ότι το Yaris μπορεί ακόμα και τώρα να πάρει αποτελέσματα. Ωστόσο ένα χτύπημα σε ένα δέντρο στην 5η ειδική, με λίγα χιλιόμετρα, τον έβγαλε εκτός. Στην επιστροφή του με Rally2 σημείωσε κάποιους ανταγωνιστικούς χρόνους, αλλά έκανε το κυριότερο: έγραψε χιλιόμετρα με το Yaris.

 

Kris Meeke – Βαθμολογία: 6/10

Δύο χρόνια τώρα ο… «Θεός των Rally» δεν θέλει να τερματίσει ο Kris στο Μόντε Κάρλο. Πέρσι ήταν η πέτρα, φέτος ακόμα περισσότερα. Την Παρασκευή, κι ενώ ήταν 2ος γενικής, είχε έξοδο στην 4η ειδική διαδρομή όπου -λόγω πάγου- χτύπησε σε ένα ανάχωμα και έσπασε την πίσω δεξιά ανάρτηση. Την επόμενη μέρα είχε πρόβλημα με τον αναφλεκτήρα (spark plug) που τον έριξε ακόμα πιο πίσω. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην επιστροφή του στο service, τον χτύπησε ένα αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω δεξιά ανάρτηση (πάλι) και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τελείως τον αγώνα.

 

Hayden Paddon –

Μακάρι να αφήσει γρήγορα πίσω του το άτυχο γεγονός και να επιστρέψει πιο δυνατός στην Σουηδία.

 

Καλύτερος οδηγός του αγώνα

Craig Breen: Μόνο που δεν φώναζε, με τους χρόνους του και τις δηλώσεις τους, «Δώστε μου ένα C3 WRC τώρα!»

 

Χειρότερος οδηγός του αγώνα

Dani Sordo: Παρά την τόση εμπειρία του δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί σχεδόν καθόλου το Hyundai i20 WRC

 

 

Καλύτερη ομάδα του αγώνα

Καμία ομάδα δεν ήταν τέλεια ή κοντά στο τέλειο στο Μόντε Κάρλο, ίσως αυτή που έφτασε πιο κοντά σε αυτό ήταν η M-Sport, παρά τα προβλήματα στο Fiesta του Tanak.

 

Χειρότερη ομάδα του αγώνα

Αυτόν τον τίτλο κερδίζει επάξια η Citroen· ο οδηγός της που τερμάτισε πιο ψηλά έτρεχε με DS3 WRC, αυτό τα λέει όλα πιστεύω.

 

Ποια η δική σας άποψη για τον χειρότερο και τον καλύτερο οδηγό; Ιδού τα αποτελέσματα:

Το επόμενο ραντεβού μας με το WRC είναι στις 9-12 Φεβρουαρίου με το Rally Σουηδίας, που λογικά θα έχει αρκετό χιόνι φέτος!

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Και δοκιμές σε βρόχινες συνθήκες στη Βαρκελώνη

Next Article

Wilson - Δεν με φοβίζει τίποτα

Related Posts