Checking The Pacenotes – Rally Ισπανίας: Πείθει ο Meeke, πανωλεθρία για τη Hyundai

Το Rally Ισπανίας, πέρα από τις συναρπαστικές μάχες σε χώμα και άσφαλτο, έκρυβε εκπλήξεις, χαρά αλλά και πολύ δράμα για τους οδηγούς και τις ομάδες. Ας τα δούμε όλα αναλυτικά.

Kris MeekeΒαθμολογία 10/10

Ο Ιρλανδός δεν έκλεισε με την ιδανικό τρόπο την σεζόν πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα αφού έκανε ένα χαζό λάθος σε μία χαζή υπερειδική στο Rally Γερμανίας. Αυτό ήταν ίσως και το χειρότερη σημείο στην φετινή του σεζόν. Μετά από το κενό των 6 εβδομάδων γύρισε και έδειξε ανταγωνιστικός από την πρώτη ειδική. Φαίνεται πως βρήκε την εμπιστοσύνη που έψαχνε στο, συνεχώς, βελτιωμένο C3 WRC, αφού από το Σάββατο και έπειτα δεν άφησε κανέναν να τον αμφισβητήσει κερδίζοντας 8 ειδικές διαδρομές. Με αυτή την του παρουσία εύκολα πείθει ότι μπορεί να παλέψει για τις κορυφαίες θέσεις αν έχει ένα καλοστημένο αυτοκίνητο.

Sebastien OgierΒαθμολογία 10/10

Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήγε με έναν στόχο στην Ισπανία: να ανοίξει όσο γίνεται την διαφορά από τον Thierry Neuville. Με τις σωστές επιλογές ελαστικών την Παρασκευή κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Βέλγο, και να απολαμβάνει την οδήγηση του αλλά και το αυτοκίνητο του. Τις επόμενες δύο ημέρες, στις ασφάλτινες ειδικές, ήταν πάλι πιο γρήγορος από τον Βέλγο χωρίς να παίρνει περιττά ρίσκα. Ωστόσο, το Σάββατο το απόγευμα κέρδισε τις 3 από τις 4 απογευματινές ειδικές δείχνοντας ότι έχει την ταχύτητα να υπερασπιστεί την θέση του. Την Κυριακή, μετά και την εγκατάλειψη του Neuville, πήγε για να πάρει την πολύτιμη 2η θέση και να αγκαλιάσει τον 5ο συνεχόμενο τίτλο της καριέρας του.

Ott TanakΒαθμολογία 10/10

Ο Εσθονός της M-Sport έκανε έναν θαυμάσιο αγώνα, αν αναλογιστεί κάποιος ότι δεν ήταν τελείως ικανοποιημένος με το set-up του Fiesta, όλο το τριήμερο και επιπλέον χρησιμοποιούσε το κιβώτιο ταχυτήτων για τις χωμάτινες ειδικές από το Σάββατο το απόγευμα. Έδειξε την ίδια ταχύτητα και ωριμότητα που δείχνει όλη την χρονιά και πήρε μία τρίτη θέση που σε συνδυασμό με τον 4ο χρόνο στην PowerStage και την εγκατάλειψη του Neuville τον ανέβασαν στην 2η θέση της βαθμολογίας.

Juho HanninenΒαθμολογία 9.5/10

Τρομερός! Γρήγορος και στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο. Δεν αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα όπως ο Latvala και κέρδισε 2 ειδικές διαδρομές. Ο Φινλανδός με τις εμφανίσεις του από την Πολωνία και μετά δείχνει ότι ο Tommi Makinen μπορεί να βασιστεί πάνω του το 2018 και να τον κρατήσει στην ομάδα.

Mads OstbergΒαθμολογία 8/10

Ήταν ο πρώτος αγώνας χωρίς προβλήματα για τον Νορβηγό. Την Παρασκευή, στις χωμάτινες ειδικές, βρέθηκε ακόμα και στην πρώτη θέση, αλλά το Σαββατοκύριακο έχασε χρόνο αφού δεν έχει αρκετή εμπειρία στην άσφαλτο. Επιπλέον ήταν η πρώτη του επαφή με το Fiesta του 2017 σε ασφάλτινες ειδικές. Όσο περνούσαν οι ειδικές έβρισκε ταχύτητα και ήταν όλο και καλύτερος.

Stephane LefebvreΒαθμολογία 6.5/10

Ο Γάλλος επέστρεψε στο bucket του C3 WRC μετά την Πολωνία και έδειξε αρκετά σταθερός. Δεν ήταν τρομερά γρήγορος αλλά δεν έκανε λάθη, κάτι πολύ σημαντικό, και κατάφερε να πάρει την 6η θέση.

Elfyn EvansΒαθμολογία 8/10

Ο Ουαλός έκανε ότι καλύτερο μπορούσε στον μικτό αγώνα της Ισπανίας, αφού τα ελαστικά της DMACK δεν δούλεψαν ούτε στο χώμα ούτε στην άσφαλτο.

Dani SordoΒαθμολογία: 8/10

Ο Ισπανός ήθελε ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα της πατρίδας και πάλεψε από την αρχή γι αυτό. Ήταν το 2ο Hyundai την Παρασκευή, την ώρα που πάλευε για μία θέση στο βάθρο. Το Σάββατο, στην αγαπημένη του επιφάνεια, πάλευε με τους Ogier και Tanak για τις 2 τελευταίες θέσεις του βάθρου, μέχρι και την 12η ειδική όπου σε μία μπούκα ακούμπησε σε ένα τσιμεντάκι, έσπασε το σύστημα διεύθυνσης με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Andreas MikkelsenΒαθμολογία 7/10

Ο Νορβηγός έκανε το ιδανικό ντεμπούτο με την νέα του ομάδα, αφού το τέλος της Παρασκευής τον βρήκε στην πρώτη θέση. Ωστόσο, στις ασφάλτινες ειδικές έχανε χρόνο αφού δεν γνώριζε τόσο καλά το i20 WRC. Όλα αυτά μέχρι την 12η ειδική όπου έπαθε ότι ακριβώς και ο Sordo, και μάλιστα στην ίδια στροφή. Επίσης την Κυριακή το πρωί, αφού έβγαλε την προβολιέρα μετά το τέλος της πρώτης ειδικής, ξέχασε να ασφαλίσει το καπό με αποτέλεσμα αυτό να ανοίξει και να του σπάσει το παμπριζ. Ωστόσο, δεν πάλευε για κάποια θέση, οπότε δεν τον επηρέασε.

Thierry NeuvilleΒαθμολογία 4/10

Λόγια λόγια λόγια… Πριν την έναρξη του αγώνα έκανε δηλώσεις για αντεπίθεση στον Ogier, κάτι που δεν έδειξε να μπορεί να κάνει σε κανένα σημείο του αγώνα. Μέχρι να εγκαταλείψουν οι teammates του βρισκόταν πίσω τους, ενώ την Κυριακή βρισκόταν στην 5η θέση και προσπαθούσε να πιάσει τον Juho Hanninen. Στην 16η ειδική έπαθε ότι και οι δύο teammate την προηγούμενη μέρα, σε μία αχρείαστη μπούκα. Πολύ κακός αγώνας από τον Βέλγο.

Esapekka LappiΒαθμολογία 7/10

Ο μικρότερος από τους Φινλανδούς την Toyota ήταν αρκετά βελτιωμένος στην άσφαλτο σε σύγκριση με την Γερμανία και σημείωνε ανταγωνιστικούς χρόνους. Ωστόσο, την Κυριακή, στην πρώτη ειδική της ημέρας, είχε έξοδο και εγκατέλειψε.

Jari-Matti LatvalaΒαθμολογία –

Ο Φινλανδός ήταν αρκετά γρήγορος την Παρασκευή αλλά ακόμα ένα μηχανικό πρόβλημα τον έθεσε εκτός αγώνα. Το σύστημα λαδιού είχε διαρροή με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να σταματήσει. Η ζημιά ήταν τόσο εκτεταμένη που οι μηχανικοί δεν του επέτρεψαν να επιστρέψει με Rally2 το Σάββατο.

 

Καλύτερος οδηγός του αγώνα – Kris Meeke: βρήκε την χαμένη του αυτοπεποίθηση και ήταν γρήγορος και στις δύο επιφάνειες.

Χειρότερος οδηγός του αγώνα – Thierry Neuville: μεγάλα λόγια αλλά από πράξεις τίποτα.

Καλύτερη ομάδα του αγώνα – Γι αυτό τον αγώνα δύο ομάδες αξίζουν τον τίτλο: η Citroen που έχει κάνει καλή δουλειά με την εξέλιξη του C3 WRC, αλλά και για την M-Sport που απέχει μόλις 1 βαθμό από τον τίτλο των κατασκευαστών.

Χειρότερη ομάδα του αγώνα – HyundaiΗ Κορεάτες έχουν ιστορία με τις εύθραυστες αναρτήσεις από την 1η γενιά i20 WRC. Αυτή είναι η αχίλλιος πτέρνα του νέου της αυτοκινήτου, όπως δήλωσε και ο Michele Nandan, κάτι που τους στοίχισε, λογικά, και τα δύο πρωταθλήματα.

 

Ψηφίστε τον καλύτερο και χειρότερο οδηγό αλλά και ομάδα:

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Raikkonen - Παράξενα τα προβλήματα με τους κινητήρες

Next Article

Τι χρειάζεται για να πάρει τον τίτλο ο Hamilton στο Austin

Related Posts