Με το Rally Σαρδηνίας να αποτελεί παρελθόν, ήρθε η ώρα να κρίνουμε τους οδηγούς και τις ομάδες. Γράφει ο Τζανέτος Πουλυμενάκος.
Thierry Neuville
Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai έδειξε ότι βρήκε πάλι τον παλιό του εαυτό, παίρνοντας μία εξαιρετική νίκη στο Rally Σαρδηνίας. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Jari-Matti Latvala όλες τις ημέρες του αγώνα, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό, αφού κέρδισε 9 ειδικές διαδρομές, και απέφυγε τα λάθη. Βοηθός στην νίκη του αυτή ήταν η σειρά εκκίνησης καθώς είχε καθαρό δρόμο, όπως και ο Latvala.
Jari-Matti Latvala
Ο Φινλανδός μετά από αρκετό καιρό έκανε έναν αγώνα χωρίς λάθη, καταφέρνοντας να τερματίσει στην δεύτερη θέση. Πίεσε όσο μπορούσε τον Neuville, ειδικά το Σάββατο, αλλά ο Βέλγος δεν λύγισε. Ο οδηγός της Volkswagen ήταν σταθερά ταχύτερος από τους teammates του, Sebastien Ogier και Andreas Mikkelsen, κερδίζοντας μάλιστα 3 ειδικές διαδρομές, αφού εκκινούσε έκτος.
Sebastien Ogier
Ο Γάλλος Πρωταθλητής για άλλον έναν αγώνα είχε το… «προνόμιο» να καθαρίζει τον δρόμο, καθώς εκκινούσε πρώτος. Σημείωσε αρκετούς ανταγωνιστικούς χρόνους, κερδίζοντας 3 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage. Στάθηκε τυχερός την 3η ημέρα καθώς το απόγευμα του Σαββάτου οι διώκτες του, Mads Ostberg και Andreas Mikkelsen εγκατέλειψαν. Έτσι, πήρε το μέγιστο που μπορούσε από το Rally Σαρδηνίας.
Dani Sordo
Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai απέφυγε τα λάθη, είχε σταθερό ρυθμό και χωρίς να απειλεί ή να απειλείται πήρε ακόμα μία τέταρτη θέση. Με την τέταρτη θέση στο rally ανέβηκε στην 2η θέση της βαθμολογίας, αφού είναι από τους λίγους οδηγούς που έχουν τερματίσει σε όλους τους αγώνες ως τώρα, μαζεύοντας βαθμούς για την ομάδα του.
Ott Tanak
Ο αγώνας του Εσθονού σημαδεύτηκε από τα σοβαρά προβλήματα που είχε με τα ελαστικά της DMACK. Οι υψηλές θερμοκρασίες, οι άγριες επιφάνειες και οι μεγάλες σε μήκος ειδικές διαδρομές προκαλούσαν υπέρμετρη φθορά στα ελαστικά του, με αποτέλεσμα να έχει κλαταρίσματα. Παρόλα αυτά, σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους και εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις ανέβηκε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Eric Camilli
Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport φαίνεται να εξελίσσεται στο νέο αστέρι του WRC. Την Παρασκευή αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με το Fiesta RS WRC χάνοντας σημαντικό χρόνο, όμως με την ταχύτητα του και αποφεύγοντας τα λάθη κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση, μάλιστα κέρδισε και την 1η του ειδική διαδρομή!
Andreas Mikkelsen
Σε αυτό τον αγώνα ο Νορβηγός οδηγός της Volkswagen στάθηκε άτυχος, καθώς την 3η ημέρα του αγώνα, και ενώ πίεζε για το βάθρο, μία πέτρα που ήταν πάνω στην αγωνιστική γραμμή τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Εκκίνησε πάλι την Κυριακή, όμως δεν σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους καθώς, όπως δήλωσε, θέλει να εκκινήσει πιο πίσω στο Rally Πολωνίας.
Kevin Abbring
Ο Δανός που αγωνίζεται με το Hyundai i20 WRC του 2015, αν και αντιμετώπισε αρκετά μηχανικά προβλήματα, σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, κερδίζοντας μία ειδική διαδρομή και σημείωσε τον δεύτερο χρόνο στην Power Stage μόλις 6 δέκατα πίσω από τον Ogier. Να θυμίσουμε ότι ο Δανός εξελίσσει το νέο i20 R5.
Mads Ostberg
Ο Νορβηγός φαίνεται πως ξεπέρασε τα προβλήματα που είχε με το κιβώτιο ταχυτήτων του Ford Fiesta RS WRC, δείχνοντας ότι μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τους οδηγούς της Volkswagen. Ωστόσο, στην τελευταία ειδική της 3ης ημέρα ήρθε η εγκατάλειψη για τον ίδιο, κι ενώ στην προηγούμενη είχε εγκαταλείψει ο συμπατριώτης του, και διεκδικητής της τελευταίας θέση του βάθρου, Andreas Mikkelsen.
Hayden Paddon
Ο Νεοζηλανδός νικητής του Rally Αργεντινής είχε την δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη του, αφού στο Rally Πορτογαλίας μετά την έξοδο που είχε το i20 WRC πήρε φωτιά. Έκανε ένα ανόητο λάθος στην τελευταία στροφή της 7ης ειδικής διαδρομής με αποτέλεσμα οι ζημιές που είχε υποστεί το αμάξι να μην μπορούν να επισκευαστούν. Ο νεαρός οδηγός δήλωσε ότι θα είναι πιο δυνατός στο Rally Πολωνίας.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα – Thierry Neuville: Έδειξε ταχύτητα, απέφυγε τα λάθη και δείχνει να έχει βρει πάλι τον παλιό καλό εαυτό του.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα – Hayden Paddon: Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα εγκατέλειψε και δεν κατάφερε να φέρει βαθμούς στην ομάδα του μετά την εκπληκτική επίδοση που είχε στο Rally Αργεντινής.
Καλύτερη ομάδα – Hyundai: Έχει εξελίξει σωστά το νέο i20, μπορεί να κοντράρει στα ίσα τα Polo, αν δεν έχει ατυχίες.
Χειρότερη ομάδα – DMACK WRT: Φαίνεται ότι τα ελαστικά της δεν αντέχουν τις σκληρές και ζεστές συνθήκες του Rally Σαρδηνίας στερώντας ένα καλό αποτέλεσμα από τον Ott Tanak.
Επόμενο ραντεβού στο Rally Πολωνίας, 1-3 Ιουλίου, το οποίο θα καλύψει πλήρως το TotalRacing.gr!
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify