Στο Rally Κορσικής μπορεί να μην είχαμε μάχη για την πρώτη θέση, αλλά σίγουρα ήταν ένας ακόμα συναρπαστικός αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally, με μάχες, εξόδους, αλλά και ατυχίες. Ας δούμε αναλυτικά πως τα πήγαν ομάδες και οδηγοί.
1) Sebastien Ogier: Βαθμολογία: 10/10
Ο Γάλλος έκανε έναν αψεγάδιαστο αγώνα – όταν έπρεπε ήταν γρήγορος, διαχειρίστηκε την διαφορά και έμεινε μακριά από λάθη και προβλήματα. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του στο Rally Κορσικής, με την πρώτη να έρχεται το 2016 με το Volkswagen Polo R WRC.
2) Ott Tanak: Βαθμολογία: 10/10
Μπορεί να μην ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα του, κυρίως με τα προβλήματα στο set up του Yaris WRC, αλλά στην συνέχεια βελτιώθηκε, απέφυγε τα λάθη και πήρε μία πανάξια δεύτερη θέση, δίνοντας μάχη με τους Meeke, Neuville και Lappi.
3) Thierry Neuville: Βαθμολογία 8/10
Τόσο ο Βέλγος, όσο και η Hyundai δεν θύμιζαν καθόλου τον περυσινό καλό τους εαυτό που παρουσίασαν στο Rally Κορσικής. Το i20 Coupe WRC βολευόταν σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες, αλλά ακόμα κι εκεί έδειχνε να μένει πίσω από τον ανταγωνισμό. Πέρα από αυτό στην PowerStage, αντιμετώπισε πρόβλημα και με τον κινητήρα του, μάλλον με κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα, αλλά κατάφερε να φύγει από το νησί με τους βαθμούς της τρίτης θέσης.
4) Dani Sordo: Βαθμολογία 6/10
Ο Ισπανός πήρε μία τέταρτη θέση, την οποία δεν άξιζε σύμφωνα με τον ρυθμό που έδειξε όλες τις μέρες του αγώνα. Ο «tarmac master» δεν κατάφερε σε καμία από τις 12 ειδικές να σημειώσει ανταγωνιστικούς χρόνους και πάλευε για τις χαμηλές θέσεις της δεκάδας. Ωστόσο, δεν έκανε λάθη και πήρε βαθμούς, τόσο για τον ίδιο αλλά και για την ομάδα του.
5) Elfyn Evans: Βαθμολογία 6/10
Το Rally Κορσικής ήταν αρκετά διαφορετικό για τον Ουαλό, αφού στο δεξί bucket δεν είχε τον Daniel Barritt, αλλά τον πρωταθλητή του 2003 Phil Mills. Ο Barritt δεν είχε αναρρώσει πλήρως από την διάσειση που υπέστη στο Μεξικό, και έτσι επιστράτευσε τον συνοδηγό από το gravel crew του. Πέρα από την αλλαγή συνοδηγού, αυτός ήταν ο πρώτος φετινός αγώνα που δεν αντιμετώπισε προβλήματα. Παρόλα αυτά, δεν κατάφερε να πλησιάσει τον ρυθμό που είχε ο teammate του. Ίσως το Rally Αργεντινής, όπου πάλεψε για την νίκη πέρσι, θα τον επαναφέρει στον «γρήγορο» δρόμο.
6) Esapekka Lappi: Βαθμολογία 9/10
Η πρώτη συμμετοχή του Φινλανδού στο Rally Κορσικής με WRCar δεν ξεκίνησε καλά, αφού -όπως όλα τα Toyota– είχε προβλήματα με το set up. Από το Σάββατο που βρήκε το σωστό set up, ο ρυθμός του ήταν απίστευτος, σημείωνε χρόνους κοντά στους πρώτους και κέρδισε 4 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της PowerStage. Ο ρυθμός που αφομοιώνει τις πληροφορίες είναι πραγματικά τρομερός, και δεν θα αργήσει να παλέψει για το πρωτάθλημα.
7) Andreas Mikkelsen: Βαθμολογία 5/10
Ο Νορβηγός δεν μπορεί να φέρει το i20 Coupe WRC στα μέτρα του στην άσφαλτο, και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στην Κορσική. Ο ρυθμός του ήταν πιο κοντά στου Bryan Bouffier παρά στους εργοστασιακούς οδηγούς. Σίγουρα τόσο ο ίδιος, όσο και η Hyundai έχουν πολλή δουλειά να κάνουν μέχρι τον επόμενο ασφάλτινο αγώνα.
8) Kris Meeke: Βαθμολογία 7/10
Ο Βρετανός έκανε μία πολύ καλή εμφάνιση μέχρι την 10η ειδική, όπου ένα λάθος διάβασμα σημείωσης του συνοδηγού του Paul Nagle του έστειλε εκτός δρόμου με 5η ταχύτητα! Ήταν μία τρομακτική έξοδος, αλλά κατάφερε να επιστρέψει την Κυριακή και να πάρει 2 βαθμούς από την PowerStage. Έδειξε ότι πλέον έχει βρει την σταθερότητα και πάει με αυτοπεποίθηση στο Rally Αργεντινής, όπου είχε κατακτήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του.
9) Sebastien Loeb: Βαθμολογία 8/10
Τι να πει κανείς για τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή; Ήταν ο μόνος που μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Ogier στην πρώτη ειδική, αλλά στην επόμενη, μικρή ειδική, ένα «χαζό» λάθος τον έστειλε εκτός δρόμου και εκτός της διεκδίκησης της νίκης. Επέστρεψε το Σάββατο, κέρδισε ειδικές και σίγουρα βοήθησε την Citroen θα μαζέψει δεδομένα και να βελτιώσει το C3 WRC.
10) Jari-Matti Latvala: Βαθμολογία 6.5/10
Το Rally Κορσικής για τον Φινλανδό ήταν πολύ περίεργο. Δεν μπορούσε να βρει αυτοπεποίθηση με τα φρένα του Yaris WRC και γενικότερα το set up, μέχρι το Σάββατο το απόγευμα. Στην 8η ειδική, φάνηκε από τα ενδιάμεσα split ότι είχε πάρα πολύ καλό ρυθμό, ωστόσο το παράκανε, βγήκε εκτός δρόμου, χτύπησε σε ένα δέντρο και έτσι τελείωσε ο αγώνας του. Το «παράξενο» είναι ότι όταν τερμάτισε την ειδική χαμογελούσε γιατί είχε καταλάβει τι πήγαινε λάθος με το αυτοκίνητο.
Καλύτερη ομάδα: M-Sport: Η Βρετανική ομάδα έφερε αναβαθμίσεις για το Fiesta WRC, με νέα γεωμετρία στις αναρτήσεις και φάνηκε ότι λειτουργούσε τέλεια στα χέρια του Ogier, ο οποίος έκανε έναν απροβλημάτιστο αγώνα.
Χειρότερη ομάδα: Hyundai – Οι Κορεάτες ήταν οι μόνοι που δεν κατάφεραν να βελτιώσουν το set up σε κανένα από τα αυτοκίνητα τους, αλλά αυτό που τους παρηγορεί είναι ότι έφυγαν από το Rally Κορσικής με 27 βαθμούς.
Καλύτερος οδηγός: Esapekka Lappi – Πιστεύω η έκπληξη και ο οδηγός του αγώνα είναι ο Φινλανδός, γιατί όλοι λίγο-πολύ περιμέναμε από τους Sebs να είναι αρκετά αρκετά γρήγοροι στην Κορσική, αλλά έκανε έναν απρόσμενα καλό αγώνα.
Χειρότερος οδηγός: Andreas Mikkelsen –Από πέρσι στο Rally Ισπανίας ο Νορβηγός δεν βολευόταν καθόλου με τον τρόπο που συμπεριφερόταν το i20 Coupe WRC στην άσφαλτο. Όπως και τότε, όπως και στο Μόντε Κάρλο είχε αρκετή υποστροφή, κάτι που δεν του έδινε την αυτοπεποίθηση και συνάμα την δυνατότητα να παλέψει για κάτι καλό. Σίγουρα πριν το Rally Γερμανίας, που είναι ο επόμενος ασφάλτινος αγώνας, θα πρέπει να δουλέψει σκληρά μαζί με την ομάδα αν θέλει να βελτιωθεί η συνολική απόδοση. Επίσης ο 28χρονος πήγε στην Κορσική μετά από έναν επίσης κακό αγώνα στο Μεξικό.
Δείτε τι έγινε στις τρεις ημέρες του αγώνα εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify