Checking The Pacenotes – Rally Αυστραλίας – Μάχες, προβλήματα και δράμα μέχρι το τέλος

Το τελευταίο rally της σεζόν είχε τα πάντα, μάχες, προβλήματα, εγκαταλείψεις και φυσικά πολύ δράμα, ειδικά την Κυριακή. Σχολιάζει ο Τζανέτος Πουλυμενάκος.

Thierry NeuvilleΒαθμολογία 10/10

Ο Βέλγος ήξερε ότι θα έχει μία πιθανότητα να είναι στο βάθρο, αλλά μετά την πρώτη μέρα είχε καλή σειρά εκκίνησης, εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψη του teammate του και πέρασε στην πρωτοπορία. Από την στιγμή που πήρε την πρώτη θέση, δεν άφησε κανέναν να αμφισβητήσει την κυριαρχία του, κερδίζοντας 8 ειδικές διαδρομές. Την Κυριακή το πρωί, με την καταρρακτώδη βροχή έχασε χρόνο από τον Latvala αλλά κατάφερε να μείνει, σχεδόν, άνετα μπροστά.

Ott TanakΒαθμολογία 10/10

Ο Εσθονός έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο την συνεργασία του με την M-Sport. Την Παρασκευή το πρωί έχασε τον πίσω διαχύτη και στην συνέχεια είχε προβλήματα με το set-up του Fiesta αλλά στην συνέχεια βρήκε ταχύτητα και ανέβηκε στο βάθρο. Μέχρι και την προτελευταία ειδική βρισκόταν στην 3η θέση, αλλά με την έξοδο του νυν teammate του, Jari-Matti Latvala, πήρε μία ανέλπιστη δεύτερη θέση.

Hayden PaddonΒαθμολογία 9/10

Ο Νεοζηλανδός δεν περίμενε να είναι στο βάθρο του Rally Αυστραλίας, αλλά στάθηκε τυχερός, δεν έκανε λάθη και πήρε την τρίτη θέση. Ο Paddon βρισκόταν στην 5η θέση, πίσω από τον Ogier, εκμεταλλευόμενος την ποινή 1ος λεπτού που πήρε ο Γάλλος πέρασε τρίτος, και με την εγκατάλειψη του Latvala πήρε την τρίτη θέση. Μάλιστα κέρδισε την 2η ειδική της Κυριακής.

Sebastien OgierΒαθμολογία 7.5/10

Ο Γάλλος, πλέον 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, αντιμετώπισε, σχεδόν σε όλη την διάρκεια του αγώνα, προβλήματα με τον επιλογέα ταχυτήτων, το οποίο οφειλόταν σε κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα. Την Παρασκευή σκούπιζε τον δρόμο, χάνοντας αρκετό χρόνο, ενώ η ποινή τους 1ος λεπτού του στέρησε την θέση στο βάθρο. Επίσης ο Γάλλος έχασε τον μπροστά προφυλακτήρα του το Σάββατο, χάνοντας άλλο μισό λεπτό. Ωστόσο, δεν είχε άγχος καθώς είχε διασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών αλλά και το κατασκευαστών για την ομάδα του. Τώρα μένει να ανακοινώσει τι θα κάνει το 2018.

Elfyn EvansΒαθμολογία 7/10

Κανένας δεν περίμενε από τον Ουαλό να συνεχίσει με τις επιδόσεις που είχε στον Rally Μ. Βρετανίας αφού τα ελαστικά της DMACK υπέφεραν στις ειδικές του Rally Αυστραλίας. Ωστόσο, πήρε μία άξια 5η θέση, κερδίζοντας την πρώτη ειδική της Κυριακής, εκμεταλλευόμενος την δυνατή βροχή.

Esapeka Lappi: Βαθμολογία 5/10

Ο Φιλανδός για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ήταν εκτός ρυθμού, αλλά κατάφερε να τερματίσει και να μαζέψει εμπειρίες. Του χρόνου θα έχει δύο πολύ δυνατούς οδηγούς για teammates του και σίγουρα θα πρέπει να αποδώσει παραπάνω.

Kris MeekeΒαθμολογία 6.5/10

Ο Βόρειο Ιρλανδός της Citroen την Παρασκευή ήταν στην μάχη για τις θέσεις του βάθρου παρά τα λάθη που έκανε που του κόστισαν σε χρόνο. Ωστόσο, το Σάββατο ακούμπησε σε μία γέφυρα, σπάζοντας το μπράτσο της ανάρτησης. Παρά την ζημιά, δούλεψε σκληρά για να καταφέρει να την σταθεροποιήσει ώστε να βγάλει τις δύο ειδικές που έμεναν για το loop, χωρίς να χάσει πάρα πολύ χρόνο. Στον δρόμο για την 13η ειδική, η ομάδα του ζήτησε να εγκαταλείψει και να γυρίσει πίσω στο Service Park. Αυτό αποδείχθηκε λάθος από την ομάδα καθώς η μεγάλη ειδική (14η) ακυρώθηκε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να τσακωθεί ο Meeke με τον αγωνιστικό διευθυντής της ομάδα Yves Matton.

Jari-Matti LatvalaΒαθμολογία 5/10

Ο Φινλανδός της Toyota θυμήθηκε τον παλιό κακό εαυτό του, αφού πριν την PowerStage βρισκόταν στην 2η θέση, με διαφορά από τον Tanak αλλά έκανε ένα λάθος, είχε έξοδο, και κατέστρεψε το Yaris WRC, αλλά και ένα καλό αποτέλεσμα. Ωστόσο, έδειξε ότι τόσο ο ίδιος τόσο και η ομάδα έχουν την ταχύτητα για καλά αποτελέσματα την ερχόμενη σεζόν.

Craig BreenΒαθμολογία 6.5/10

Ο έτερος Ιρλανδός της Citroen πήγαινε αρκετά καλά στην πρώτη του συμμετοχή του στο Rally Αυστραλίας, αλλά την Κυριακή είδε ότι υπήρχε μία πιθανότητα για το βάθρο και πίεσε στις δύσκολες συνθήκες, με αποτέλεσμα να τουμπάρει στην 18η ειδική και να τεθεί εκτός αγώνα.

Stephane LefebvreΒαθμολογία 5/10

Ο Γάλλος δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το rally, αφού μόλις στην πρώτη ειδική είχε κλατάρισμα με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο, ενώ στην συνέχεια του loop πήγαινε αρκετά φυλαγμένα γιατί δεν είχε άλλη ρεζέρβα. Η καταστροφή, όμως, ήρθε στην 17η ειδική, πρώτη της Κυριακή όταν χτύπησε σε ένα δέντρο καταστρέφοντας την πίσω αριστερή ανάρτηση του C3 WRC.

Andreas MikkelsenΒαθμολογία 8/10

Ο Νορβηγός ήταν στην πρώτη θέση μέχρι και την 10η ειδική, όπου είχε δύο κλαταρίσματα, κάτι που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Καλύτερος οδηγούς του αγώνα: Thierry Neuville, Ο Βέλγος ήταν ο πιο γρήγορος και σταθερός οδηγός αυτό το τριήμερο, αποφεύγοντας τα λάθη.

Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Jari-Matti Latvala, o Φινλανδός έκανε το ίδιο λάθος που είχε κάνει στην PowerStage του Rally Πολωνία το 2015.

Καλύτερη ομάδα του αγώνα: Hyundai, Οι Κορεάτες πήραν ένα διπλό βάθρο, και ελπίζουν για καλύτερα αποτελέσματα το 2018.

Χειρότερη ομάδα του αγώνα: Citroen, Οι Γάλλοι είναι τυχεροί που τουλάχιστον πήραν τους βαθμούς της 7ης θέση από τον Kris Meeke.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Tanak: Το 2017 η καλύτερη μου σεζόν - Στόχος το πρωτάθλημα

Next Article

Lowe - Δύσκολη η ενσωμάτωση του Halo στο μονοθέσιο

Related Posts