Το Rally Γερμανίας σημαδεύτηκε από το ατύχημα του Stephane Lefebvre και την επιστροφή στις νίκες του Sebastien Ogier. Και ήρθε η ώρα για το Checking The Pacenotes με την κριτική οδηγών και κατασκευαστών.
Sebastien Ogier: Ο Γάλλος έδειξε ποιος είναι ο κυρίαρχος του πρωταθλήματος, κερδίζοντας 6 ειδικές διαδρομές. Την δεύτερη μέρα του αγώνα παρά τις λάθος επιλογές ελαστικών κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία και να ανοίξει την διαφορά από τους διώκτες του, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα της Panzerplatte. Δεν πήρε όμως τα μέγιστα, καθώς σημείωσε τον τρίτο χρόνο στην PowerStage, ωστόσο άνοιξε την διαφορά του από τον δεύτερο στην βαθμολογία Andreas Mikkelsen.
Βαθμολογία: 10/10
Dani Sordo: Ο Ισπανός παρά την απουσία του στο Rally Φινλανδίας έδειξε αρκετά ανταγωνιστικός με το καλημέρα στο Shakedown. Παρέμεινε μέσα στην πρώτη τετράδα, εκμεταλλεύτηκε τα λάθη και τα προβλήματα των Neuville και Mikkelsen, και με εντυπωσιακή επίδοση την τελευταία μέρα πήρε την δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 1 δέκατο από τον Neuville.
Βαθμολογία: 9/10
Thierry Neuville: Και ο Βέλγος ήταν αρκετά ανταγωνιστικός, τερμάτισε στην τρίτη θέση κερδίζοντας 5 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της PowerStage. Είχε κάποια προβλήματα που του στέρησαν την δεύτερη θέση και ίσως και μία μάχη για την πρώτη. O 28χρονος έχει βρει την σταθερότητα που αρμόζει σε έναν κορυφαίο οδηγό, δίνοντας τροφή στις φήμες που τον θέλουν στην Citroen το 2017.
Βαθμολογία: 9/10
Andreas Mikkelsen: Ο Νορβηγός κατάφερε να είναι πρωτοπόρος μετά το τέλος της πρώτης ημέρας, όμως το Σάββατο έχασε έδαφος από τον teammate του Sebastien Ogier. Μέχρι και την τελευταία μέρα ήταν στην μάχη για την δεύτερη θέση, αν και τα προβλήματα με τα φρένα την Κυριακή τον περιόρισαν στην 4η θέση. Ωστόσο, έχει δείξει τρομερή βελτίωση και όλα δείχνουν πως θα είναι ένας από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος το 2017.
Βαθμολογία: 7.5/10
Hayden Paddon: Ο Νεοζηλανδός στο Rally Γερμανίας μάζεψε εμπειρίες από τους ασφάλτινους αγώνες. Παρά την δύσκολη πρώτη ημέρα με τις εξόδους που είχε, κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση. Κάθε μέρα ο 29χρονος βελτιωνόταν και άφησε ελπίδες για τους επόμενους ασφάλτινους αγώνες.
Βαθμολογία: 6/10
Mads Ostberg: Ο έτερος Νορβηγός του πρωταθλήματος για έναν ακόμα αγώνα ήταν πολύ πίσω, καθώς τερμάτισε σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον άπειρο Paddon. Οι χρόνοι του δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικοί και οι επιλογές του σε set-up και ελαστικά ήταν λάθος. Ωστόσο, έμεινε στον δρόμο, απέφυγε τα λάθη και πήρε τους βαθμούς της έκτης θέσης.
Βαθμολογία: 4/10
Ott Tanak: Ως συνήθως, ο Εσθονός ήταν ο άτυχος του αγώνα, αφού έσπασε ένα διαφορικό στο πρώτο πέρασμα της Panzerplatte και στην αμέσως επόμενη ειδική έμεινε από εναλλάκτη. Μέχρι εκείνη την στιγμή βρισκόταν στην έκτη θέση και είχε μάχη για την πέμπτη. Ας ελπίσουμε να τελειώσει σύντομα η ατυχία του 29χρονου για να δούμε τι μπορεί να κάνει στους επόμενους αγώνες.
Βαθμολογία: 6/10
Jari-Matti Latvala: Ο Φινλανδός οδηγός ήταν άτυχος στο Rally Γερμανίας καθώς έμεινε από κιβώτιο ταχυτήτων μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή. Παρόλα αττά, στην επιστροφή του την δεύτερη μέρα σημείωσε χρόνους μέσα στην πεντάδα και έγραψε τον δεύτερο χρόνο στην PowerStage.
Βαθμολογία: 6/10
Eric Camilli: Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport τα έκανε θάλασσα για δεύτερο σερί αγώνα. Είχε έξοδο μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή, απογοητεύοντας τον Malcolm Wilson που ήθελε ένα καλό αποτέλεσμα. Ο νεαρός οδηγός είχε εμπειρία από τον αγώνα καθώς είχε συμμετάσχει και στο παρελθόν, αλλά δεν κατάφερε να πάρει κάτι. Κέρδισε μία ειδική διαδρομή, έστω και τυπικά αφού ήταν ο μόνος που πρόλαβε να περάσει την ειδική πριν οι διοργανωτές την ακυρώσουν. Ας ελπίσουμε να επιστρέψει στις καλές του εμφανίσεις στον εντός έδρας αγώνα του.
Βαθμολογία: 4/10
Stephane Lefebvre: Ο Γάλλος μέχρι την στιγμή που είχε το ατύχημα βρισκόταν στην μάχη για την πέμπτη θέση, η οποία ήταν και ο στόχος του. Ήταν ο μόνος που είχε κάνει την σωστή επιλογή ελαστικών, είχε κερδίσει μία ειδική και πίεζε στην Pazerplatte μέχρι που ήρθε η καταστροφή. Ας ευχηθούμε περαστικά και γρήγορη ανάρρωση σε αυτόν και τον συνοδηγό του Gabin Moreau.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Dani Sordo – έδειξε πως επέστρεψε δυνατός σε μία επιφάνεια που του αρέσει. Σύντομα, όπως δήλωσε, θα μάθουμε σε ποια ομάδα θα βρίσκεται το 2017.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Eric Camilli – ο Γάλλος ήθελε ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα που είχε την πιο πολύ εμπειρία, όμως το λάθος στην πρώτη ειδική διαδρομή τα κατέστρεψε όλα.
Καλύτερη ομάδα του αγώνα: Hyundai – χωρίς δεύτερη σκέψη, έκανε το 2-3 με την διαφορά των οδηγών της να είναι μόλις ένα δέκατο παίρνοντας τους περισσότερους βαθμούς.
Χειρότερη ομάδα του αγώνα: M-Sport, – απογοητευτική εμφάνιση για έναν ακόμα αγώνα για το δίδυμο της βρετανικής ομάδας, που ήταν μακριά από την κορυφή.
Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify