Σε ένα τετραήμερο γεμάτο εναλλαγές στην πρωτοπορία, εξόδους και την ανάδειξη του Πρωταθλητή, το Checking the Pacenotes έρχεται να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά και να αναλύσει τι είδαμε στο Rally Ισπανίας.
Sebastien Ogier: (Βαθμολογία 10/10)
Ο Γάλλος Πρωταθλητής έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα, ειδικά την τρίτη ημέρα (Σάββατο), αφού κέρδισε τις 5 από τις 6 ειδικές, παίρνοντας την πρωτοπορία από τον Dani Sordo. Με αυτό τον τρόπο κατέκτησε εμφατικά επιδεικτικά τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του, μαζί με τον Julien Ingrassia.
Dani Sordo: (Βαθμολογία 9/10)
Ο Ισπανός επανήλθε δυναμικός μετά το Rally Κορσικής, όταν μερικές ατυχίες δεν τον άφησαν να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 7η θέση. Κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές, ενώ ήταν πρωτοπόρος μέχρι και τα μισά της τρίτης μέρας. Επίσης κέρδισε με διαφορά τους teammates του που τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση.
Thierry Neuville: (Βαθμολογία 8/10)
Ο Βέλγος ανέβηκε στο τελευταίο σκαλί του βάθρου, σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον Sordo και 12,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Paddon. Ήταν ο ταχύτερος μία ειδική διαδρομή, και παρά την έξοδο που είχε την Παρασκευή κατάφερε να διατηρηθεί κοντά στο βάθρο και τελικά να κερδίσει μία θέση σε αυτό.
Hayden Paddon: (Βαθμολογία 8/10)
Ο νεαρός Νεοζηλανδός φαίνεται ότι βελτιώνεται αρκετά γρήγορα στην άσφαλτο, με την διαφορά του από το βάθρο να είναι σχετικά μικρή. Σημείωνε ανταγωνιστικούς χρόνους όλο το Σαββατοκύριακο και συμπλήρωσε το 2-3-4 της Hyundai.
Mads Ostberg: (Βαθμολογία 7/10)
Ο Νορβηγός οδηγός της M-Sport ήταν αρκετά ανταγωνιστικός στο χωμάτινο μέρος του αγώνα σημειώνοντας αρκετά ανταγωνιστικούς χρόνους. Επίσης, οι χρόνοι του στην άσφαλτο βελτιώνονται συνεχώς, καθώς συνηθίζει στο νέο στυλ οδήγησης του.
Ott Tanak: (Βαθμολογία 7/10)
Ο Εσθονός (που είχε και γενέθλια του αυτό το Σαββατοκύριακο) προηγείτο στο rally μετά το τέλος της πρώτης ημέρας, που συμπεριλάμβανε μόνο την πρώτη υπερειδική. Στην συνέχεια όμως λόγω προβλημάτων δεν κατάφερε να σημειώσει ανταγωνιστικούς χρόνους, πέφτοντας στην γενική κατάταξη. Ωστόσο, στο ασφάλτινο μέρος του rally κατάφερε να γίνει πιο ανταγωνιστικός, και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των υπολοίπων τερμάτισε στην 6η θέση.
Kevin Abbring: (Βαθμολογία 7/10)
Ο νεαρός οδηγός της Hyundai πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στην μεγάλη κατηγορία, τερματίζοντας στην 7η θέση, γράφοντας μερικούς αρκετά ανταγωνιστικούς χρόνους με το περυσινό Hyundai i20 WRC.
Craig Breen: (Βαθμολογία 6,5/10)
Ο ένας από τους δύο Ιρλανδούς οδηγούς της Citroen ήταν στην πεντάδα πριν το πρόβλημα που αντιμετώπισε το Σάββατο το πρωί με τον ημιαξόνιο του, με αποτέλεσμα να χάσει πάρα πολύ χρόνο. Παρόλα αυτά, πάλεψε και κατάφερε να τερματίσει στην 10η θέση.
Jari–Matti Latvala: (Βαθμολογία 8/10)
Ο Φινλανδός ήταν εξαιρετικά ταχύς αλλά και άτυχος, αφού την Παρασκευή το απόγευμα έσπασε η ανάρτηση του Polo R WRC με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να γυρίσει την επόμενη μέρα με Rally 2. Κέρδισε συνολικά 6 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της PowerStage, και έδειξε ότι θα μπορούσε να παλέψει στα ίσια με τον Ogier για την νίκη.
Kris Meeke: (Βαθμολογία 6/10)
Ο έτερος Ιρλανδός της Citroen έκανε ίσως την χειρότερη εμφάνιση του στο φετινό πρωτάθλημα. Κέρδισε μόλις μία ειδική διαδρομή, αλλά ένα κλατάρισμα του κόστισε λίγο χρόνο, με το ηλεκτρικό πρόβλημα την Κυριακή το πρωί να βάζει τέλος στον αγώνα του. Ωστόσο δήλωσε χαρούμενος καθώς πέρυσι δεν είχε καθόλου ρυθμό σε αυτές τις ειδικές όπως δήλωσε.
Eric Camilli: (Βαθμολογία 5/10)
Ήταν άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση για τον Γάλλο, που μάζεψε εμπειρίες. Την πρώτη μέρα, με τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, έχασε πάρα πολύ χρόνο, αλλά στην συνέχεια βελτιώθηκε σημειώνοντας χρόνους στην δεκάδα. Όμως ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων την Κυριακή δεν του επέτρεψε να τερματίσει.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Sebastien Ogier – ο Γάλλος έδειξε το Σάββατο γιατί αξίζει που είναι 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Eric Camilli – ο οδηγό της M-Sport ήταν αρκετά κάτω από τις περιστάσεις και τις προσδοκίες, ακόμα και στην άσφαλτο.
Καλύτερη ομάδα: Hyundai – έκανε ένα εμφατικό 2-3-4 και πλησίασε την Volkswagen στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία του Latvala.
Χειρότερη ομάδα: Citroen – έκανε την χειρότερη φετινή της εμφάνιση, με μόνο τον Breen να καταφέρνει την τελευταία στιγμή να τερματίζει στην 10η θέση.
Επόμενος σταθμός του πρωταθλήματος το Rally Μεγάλης Βρετανίας στις 27-30 Οκτωβρίου!
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify