To πολύ ανταγωνιστικό Rally Πολωνίας είχε τελικό νικητή τον Andreas Mikkelsen, μετά από μία δραματική πρώτη ημέρα που είχε ο Ott Tanak, που τερμάτισε δεύτερος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Hayden Paddon.
Andreas Mikkelsen:
Ο Νορβηγός έκανε μία πολύ δυνατή εμφάνιση στο Rally Πολωνίας και πήρε την νίκη την τελευταία στιγμή από τον Ott Tanak. Παρά την σειρά εκκίνησης, αφού ξεκίναγε τρίτος, σημείωσε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους κερδίζοντας 3 ειδικές διαδρομές. Απέφυγε τα λάθη και τις ατυχίες και πήρε την δεύτερη νίκη της καριέρας του.
Ott Tanak:
Έκανε, ίσως, τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, αφού είχε κρατήσει πίσω του τους Andreas Mikkelsen και Hayden Paddon, που έχουν πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα από το Fiesta του Εσθονού. Κέρδισε 8 ειδικές διαδρομές και όλα έδειχναν ότι θα πήγαινε για την πρώτη νίκη της καριέρας του… Μέχρι που στην 20η ειδική διαδρομή, μία πριν το τέλος, είχε κλατάρισμα που τον ανάγκασε να χάσει 40 δευτερόλεπτα βάζοντας τέλος στο όνειρο του. Η τελική διαφορά από τον νικητή Mikkelsen ήταν 26.2 δευτερόλεπτα. Ας ελπίσουμε ο Εσθονός να συνεχίσει δυναμικά και στο υπόλοιπο της σεζόν.
Hayden Paddon:
Ο Νεοζηλανδός επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις μετά από δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις που είχε σε Πορτογαλία και Σαρδηνία. Σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, κερδίζοντας 3 ειδικές διαδρομές, και τερμάτισε μόλις 2.3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ott Tanak. Φαίνεται ότι έχει βρει ξανά την φόρμα του και αναμένεται να πρωταγωνιστήσει και στα επόμενα rally.
Thierry Neuville:
Ο Βέλγος συνέχισε δυναμικά από το Rally Σαρδηνίας, όπου πήρε και την νίκη, τερματίζοντας 4ος μόλις 8 δέκατα από τον τρίτο teammate του, Hayden Paddon. Κέρδισε μόλις 1 ειδική διαδρομή, αλλά έγραψε αρκετά καλούς χρόνους που του επέτρεψαν να παλέψει για το βάθρο. Από ό,τι φαίνεται έχει βρει τον καλό του εαυτό και πιέζει όσο μπορεί, φέρνοντας πάλι πολύ καλά αποτελέσματα.
Jari-Matti Latvala:
Ο Φινλαδός οδηγός της Volkswagen για άλλη μία φορά δεν έκανε καλό αγώνα, αν αναλογιστεί κανείς την σειρά που εκκινούσε και το πόσο ανταγωνιστικό είναι το Polo R WRC, αφού ο ένας teammate του πήρε την νίκη και ο άλλος τερμάτισε μόλις 6.5 δευτερόλεπτα πίσω του. Υπάρχουν φήμες που θέλουν να του έχει ανακοινωθεί ήδη ότι δεν θα είναι στην μεγάλη ομάδα της VW το 2017, με τον Andreas Mikkelsen να τον αντικαθιστά. Παρόλα αυτά, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε 2 ειδικές διαδρομές.
Sebastien Ogier:
Ο Γάλλος πρωταθλητής πήρε το μέγιστο που μπορούσε από το πολύ ανταγωνιστικό Rally Πολωνίας, τερματίζοντας μόλις 6.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala και 40.3 από την κορυφή. Έχασε πολύ χρόνο την 3η ημέρα του αγώνα λόγω της σειράς εκκίνησης, πάλεψε όμως και κέρδισε 3 ειδικές διαδρομές, μαζί με την Power Stage κερδίζοντας τους 3 επιπλέον βαθμούς. Κρατάει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, όμως τα πράγματα φαίνονται δύσκολα για τον ίδιο, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.
Craig Breen:
Ο Ιρλανδός, μόλις στην δεύτερη επαφή του με το DS3 WRC, κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση, σημειώνοντας καλούς χρόνους και αποφεύγοντας τα λάθη. Σε όλο τον αγώνα είχε μάχη με τον teammate του, Stephane Lefebvre, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι πολύ μικρή. Επίσης, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως ο Ιρλανδός συμμετέχει στην εξέλιξη του C3 WRC για το 2017 και όλα δείχνουν πως θα είναι ένας από τους πρωταγωνιστές.
Mads Ostberg:
Μετά την πολύ δυνατή εμφάνιση που είχε στην Σαρδηνία, ο Νορβηγός έδειχνε… χαμένος στο διάστημα, καθώς με το ζόρι σημείωνε χρόνους μέσα στην πρώτη δεκάδα. Γενικότερα, μπορούμε να πούμε ότι η M-Sport δεν τα πήγε καλά στο Rally Πολωνίας. Σχεδόν σε όλο τον αγώνα ήταν πίσω από τον πολύ ανεβασμένο teammate του, Eric Camilli, με την διαφορά τους, όμως, να είναι πολύ μικρή.
Stephane Lefebvre:
Ο Γάλλος οδηγός της Citroen δεν έδειξε, για άλλη μια φορά, κάτι το ιδιαίτερο, αν κρίνει κανείς το πόσο μικρή ήταν η διαφορά του με τον άπειρο teammate του, Craig Breen, μέχρι την 19η ειδική διαδρομή όπου είχε έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο, προκαλώντας ζημιά στο αυτοκίνητο του. Ωστόσο, κατάφερε να κερδίσει 1 ειδική διαδρομή την τρίτη ημέρα του αγώνα.
Eric Camilli:
Σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την M-Sport στο Rally Πολωνίας, ο Eric έδειξε ότι είχε για άλλη μία φορά το άνω χέρι στην εσωτερική μάχη, αφού ήταν μπροστά από τον teammate, δείχνοντας για άλλη μία φορά το πόσο έχει βελτιωθεί. Παρόλα αυτά, στην τερματισμό της προτελευταίας ειδικής διαδρομής προκάλεσε ζημιά στην πίσω ανάρτηση του Fiesta, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή τερματίζοντας μόλις 10ος.
Dani Sordo:
Ο Ισπανός έμεινε… στα λόγια, καθώς δεν έκανε πράξη τις δηλώσεις που έλεγε ότι θέλει να παλέψει για το πρωτάθλημα. Έκανε έναν κάκιστο αγώνα, αφού από την αρχή ήταν μακριά από τον ανταγωνισμό. Σπάνια σημείωνε χρόνους μέσα στην δεκάδα και την τελευταία μέρα σε ένα τεχνητό “S” χτύπησε στην αχυρόμπαλα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο Hyundai i20 του. Έκανε ίσως τον χειρότερο αγώνα της καριέρας του, αλλά ας ελπίσουμε να επανέλθει στον επόμενο αγώνα.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Ott Tanak, έδειξε ότι έχει την ταχύτητα, για άλλη μια φορά, να παλέψει για πολύ καλά αποτελέσματα, όμως στάθηκε και πάλι άτυχος.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Dani Sordo, Ο Ισπανός ήταν απλά χαμένος στο διάστημα χωρίς να δείξει κάποιο σημάδι ότι συμμετείχε στον αγώνα.
Καλύτερη ομάδα: Hyundai, έκανε το 3-4 και πήρε τους περισσότερους βαθμούς από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή.
Χειρότερη ομάδα: M-Sport, μετά την εξαιρετική εμφάνιση που είχε στην Σαρδηνία, κερδίζοντας ειδικές και γράφοντας χρόνους μέσα στην τριάδα, έκανε μία κάκιστη εμφάνιση στην Πολωνία, με τους οδηγούς της να σημειώνουν χρόνους οριακά μέσα στην δεκάδα.
Ένα πολύ ωραίο σκηνικό είχαμε στο τέλος της Power Stage όπου ο Sebastien Ogier σήκωσε στα χέρια του τον Ott Tanak, με τον κόσμο να τον χειροκροτεί και αν εισπράτει τα συγχαρητήρια από τους υπόλοιπους οδηγούς.
Επόμενο ραντεβού στο Rally Φινάνδίας στις 28-31 Ιουλίου, όπου το TotalRacing.gr θα καλύψει όλες τις μέρες του αγώνα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify