Στις 28 Σεπτεμβρίου 2008, στον 14ο γύρο του πρώτου νυχτερινού αγώνα στη Σιγκαπούρη, η Renault R28 του N. Piquet Jr χτυπά στις μπαριέρες στη στροφή 17, με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο άλλος οδηγός της Renault, F. Alonso, που είχε κάνει το δικό του pitstop λίγους γύρους πριν και βρέθηκε να ηγείται του αγώνα, καθώς οι υπόλοιποι οδηγοί έμπαιναν για το δικό τους. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει ο Ισπανός τη νίκη στον αγώνα, έχοντας εκκινήσει από την 15η θέση. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Piquet Jr. είχε πει πως επρόκειτο απλά για ένα λάθος. Το 2009, μετά το Ουγγρικό GP, η Renault αποφάσισε να αντικαταστήσει τον Piquet. Τότε ο ίδιος παραδέχθηκε πως του είχε ζητηθεί από την ομάδα να τρακάρει επίτηδες για να έχει ελπίδες στον αγώνα ο Alonso, προκαλώντας μια έρευνα για το θέμα από την FIA.
Η συνέχεια γνωστή. Το συμβάν, ευρύτερα γνωστό ως Crashgate, είναι μια μαύρη σελίδα για την F1. Εδώ μπορείτε να δείτε, σε περίληψη, τον διαβόητο αγώνα της Renault στη Σιγκαπούρη το 2008.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify