Δεν αντιμετώπισε προβλήματα στο Μεξικό ο Daniel Ricciardo, παρά την απώλεια του συστήματος κατανομής πέδησης που κρίθηκε παράνομο από τη FIA.
Μετά τη σχετική καταγγελία της Racing Point λεπτά μετά το πέρας του Ιαπωνικού Grand Prix, η FIA εξέτασε το σύστημα πέδησης, μαζί με την ECU και το τιμόνι της Renault, κι έκρινε πως είναι παράνομο, όχι τεχνικά, αλλά αγωνιστικά, αφού λογίζεται ως οδηγικό βοήθημα, πράγμα που απαγορεύεται πλέον.
Χωρίς αυτό το σύστημα αγωνίστηκε στο Μεξικό ο Ricciardo, που πάντως φάνηκε να μην επηρεάζεται από αυτό, τονίζοντας μάλιστα πως δεν είναι στο στιλ του να αλλάζει συχνά την κατανομή πέδησης:
«Αυτό το σύστημα είχα και πέρυσι [στη Red Bull].
«Βλέπετε οδηγούς να το κάνουν αυτό: στα onboard πλάνα της Mercedes, φαίνεται ότι κάνουν 20 αλλαγές ανά γύρο. Το ρυθμίζει ανά στροφή κατά το δοκούν.
«Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, σε κάποιους αγώνες, ίσως και παραπάνω από τους μισούς, δεν ακουμπάω την κατανομή πέδησης.
«Ελέγχω όπως θέλω το φρένο με το πόδι μου και αν νιώσω πως σε μία στροφή θα μπλοκάρω, αφήνω λίγο το πεντάλ.
«Οπότε δε βλέπω μεγάλη διαφορά. Δεν θεωρώ πως είναι απώλεια.
«Απλά σημαίνει πως πρέπει να σκέφτομαι λίγο παραπάνω και να σκέφτομαι αν χρειάζεται να ρυθμίσω τα φρένα για κάποια στροφή.»
Πηγή: planetf1.com/racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify