Δεν έχει κατανοήσει πλήρως την ultra soft η Mercedes σύμφωνα με τον Lowe

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Paddy Lowe, είναι βέβαιος πως η ομάδα του θα είναι σε θέση να κατανοήσει καλύτερα τα ultra soft ελαστικά της Pirelli, τα οποία δοκίμασαν για πρώτη φορά την Πέμπτη στο Μονακό.

Η Red Bull φάνηκε να μπορεί να απειλήσει τη Mercedes στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου στις ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης, όμως ο Lowe θεωρεί πως η ανάλυση των δεδομένων θα τους δώσει τη δυνατότητα να ανακάμψουν σημαντικά.

«Δεν χρησιμοποιήσαμε την ultra soft στις δοκιμές της Βαρκελώνης και δεν τη χρησιμοποιήσαμε καθόλου μέχρι την Πέμπτη. Δεν είναι μια τρομερή παράλειψη, το να τρέξουμε με την ultra soft στη Βαρκελώνη τον Φεβρουάριο δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό σε σχέση με αυτά που έχουμε δει στο Μονακό. Είχαμε νέα δεδομένα για να αναλογιστούμε σήμερα σε σχέση με πέρυσι. Φυσικά είναι ένα θέμα να έχεις τα δεδομένα, τότε έχει σημασία το πώς τα μετατρέπεις σε απόδοση, πράγμα που φέρνει η μηχανολογία σε αντίθεση με την απλή συλλογή δεδομένων».

Αφενός η νέα γόμα και αφετέρου η νέα άσφαλτος που στρώθηκε σε ορισμένα σημεία αφήνουν τους πρωταθλητές με πολλή δουλειά να κάνουν.

«Αυτό που είναι δύσκολο να προσομοιώσεις είναι τα ελαστικά και πως αλληλεπιδρούν με την επιφάνεια. Αυτή η πίστα ξαναστρώθηκε αρκετά από πέρυσι, ίσως σχεδόν η μισή πίστα έχει νέα άσφαλτο και δεν μπορείς α προβλέψεις ακριβώς πως αυτό θα επηρεάσει τα ελαστικά. Οπότε υπάρχει ένα όριο στο τι πρόκειται να μάθεις από μια προηγούμενη προσομοίωση, επειδή δεν είναι προσαρμοσμένη. Έτσι πρέπει να βγει έξω και να το κάνεις αυτό τη μέρα (των ελεύθερων δοκιμών). Μάθαμε ότι λειτουργεί. Είμαστε ακόμη σε διαδικασία εύρεσης του αν είναι ένα λάστιχο (που δίνει τον ταχύτερο χρόνο του) γύρου ένα ή γύρου δυο. Θα ΄χετε δει πως ένας αριθμός ομάδων δοκιμάζουν διαφορετικούς δρόμους σε αυτό. Είναι στην πραγματικότητα μεταξύ των δυο. Η πίστα ίσως εξελιχθεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και ίσως φτάσει στο σημείο να είναι ελαστικό πρώτου γύρου. Κάποιες από τις “δουλειές για το σπίτι” θα είναι να εξάγουμε το καλύτερο από τα ελαστικά, να σκάψουμε λίγο βαθύτερα απ’ όσο μπορείς σε πρώτο χρόνο και να κατανοήσουμε τι μπορούμε να κάνουμε το Σάββατο για να φέρουμε αυτό το ελαστικό σε τέλεια κατάσταση για αυτόν τον τελικό γύρο στο Q3».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

50 χρόνια McLaren στην Formula 1 (vid)

Next Article

Τροποποιημένο Halo αντί του Aeroscreen για το 2017

Related Posts