O Fernando Alonso δήλωσε πως με τα φετινά μονοθέσια, οι οδηγοί δεν έχουν πια χρόνο να καθυστερήσουν, όταν πρέπει να αντιδράσουν σε έναν λάθος χειρισμό.
Με τα φετινά μονοθέσια, ο χρόνος αντίδρασης σε περίπτωση λάθους έχει μειωθεί αισθητά, λόγω της υψηλότερης ταχύτητας στις στροφές: «Όταν χάσεις το πίσω μέρος του μονοθεσίου, είναι δύσκολο να το σώσεις λόγω της υψηλότερης ταχύτητας στις στροφές. Έχεις μίσο δέκατο του δευτερολέπτου για να αντιδράσεις. Πέρυσι είχες τέσσερα δευτερόλεπτα, στις στροφές μπορούσες να πιεις έναν καφέ στα περσινά μονοθέσια!
«Σίγουρα φέτος είμαστε σε μια διαφορετική κατηγορία που προσανατολίζεται περισσότερο στο πώς πρέπει να είναι η Formula 1. Είμαι ευχαριστημένος που ένα μονοθέσιο Formula1 πάει πιο γρήγορα στις στροφές σε σχέση με ένα μονοθέσιο του GP2 (F2) ή της Ιαπωνικής Super Formula και σε σχέση με άλλες κατηγορίες που ήταν πιο γρήγορες στις στροφές από ένα μονοθέσιο Formula 1.»
Παρόλου που επικρατεί δυσπιστία για τους αγώνες με τα νέα μονοθέσια, ειδικά στο θέμα των προσπεράσεων, ο Alonso δεν ανησυχεί.
«Τα μονοθέσια είναι πολύ πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση, η ταχύτητα στις στροφές είναι όπως αρμόζει σε ένα μονοθέσιο της Formula 1. Πιστεύω πως ο κόσμος θα λατρέψει αυτό το συναίσθημα, το να βλέπει τα μονοθέσια από τις κερκίδες να πηγαίνουν τόσο γρήγορα στις στροφές. Και στην τηλεόραση πιστεύω ότι φαίνονται καλύτερα. Θεωρώ ότι ακόμα λείπει ο ήχος από την Formula1, ένα μέρος του DNA αυτού του αθλήματος, αλλά εκτιμώ ότι αυτό δεν θα το έχουμε πια.
«Φρονώ πως είμαστε σε μια καλή θέση για το άθλημα, θεωρώ πως έχουμε καλά χρόνια μπροστά μας από πλευράς θεάματος και διασκέδασης, οδηγώντας αυτά τα μονοθέσια.
«Πρέπει να δούμε πώς θα είναι οι αγώνες, είμαστε ακόμα στον πρώτο αγώνα της σεζόν, ελπίζω να δούμε περισσότερες μάχες στην κορυφή και περισσότερα προσπεράσματα. Διάβασα ότι μάλλον σκοπεύουν να επανεξετάσουν τις ζώνες του DRS μετά τους πρώτους αγώνες, όλοι δουλεύουν προς την ίδια κατεύθυνσή, ώστε να γίνει περισσότερο θεαματική η Formula 1. Πιστεύω ότι πάμε προς αυτή την κατεύθυνση και αυτό με χαροποιεί.»
Τέλος, ο Ισπανός οδηγός της McLaren δήλωσε ότι χαίρεται πως με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς, καθίσταται πιο εμφανής η διαφορά μεταξύ των νέων και των πιο έμπειρων οδηγών.
«Σαφώς και είμαι πιο ευχαριστημένος τώρα. Είδαμε μετά τις κατατακτήριες διαφορές στις ομάδες, ένας πιο έμπειρος οδηγός και ένας πιο νέος, με τον νέο πιο πίσω τις περισσότερες φορές.
«Σε αυτού του είδους τις πίστες, τις στενές και δύσκολες, δεν είναι εύκολο να πιέσεις στο όριο. Πιστεύω πως τα νέα μονοθέσια είναι πιο δύσκολα στην οδήγηση.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify