Στην Force India πιστεύουν ότι οι ομάδες θα αποφύγουν να χρησιμοποιήσουν την hypersoft γόμα στην εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή, κάτι που στήριξαν με δηλώσεις τους και άνθρωποι της Renault και της Pirelli.
Η hypersoft γόμα της Pirelli είναι η πιο μαλακή στην γκάμα της Ιταλική εταιρίας, και, όπως είναι φυσικό, η φθορά που παρουσιάζει είναι αρκετά μεγάλη. Όλες οι ομάδες προσπάθησαν να κάνουν αλλαγές στο set-up των μονοθεσίων του ώστε να μειώσουν το degradation και να αυξήσουν την διάρκεια ζωής τους, με τον τεχνικό διευθυντή της Force India, Andy Green, να τονίζει πως το σώφρων θα ήταν στον αγώνα αυτό το ελαστικό να χρησιμοποιηθεί στο ελάχιστο:
«Η hypersoft γόμα δείχνει πολύ επιθετική. Είναι σχεδόν σαν κανονικό ελαστικό κατατακτηρίων κάτι το οποίο θα ήταν καλό για το θέαμα.
«Όλοι θα προσπαθήσουν να κάνουν ένα pit stop – κάποιες από τις μεγάλες ομάδες θα ψάξουν την ευκαιρία μήπως καταφέρουν να καταταγούν με κάποια άλλη γόμα από την Hypersoft, αν έχουν την χρονική διαφορά για να το επιχειρήσουν.
«Είναι μία στρατηγική με πολύ ρίσκο σε αυτή την πίστα. Αλλά αν μπορούν να σημειώσουν χρόνο με την ultrasoft θα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα. Η στρατηγική για αυτούς που είναι εκτός δεκάδας είναι ακόμα πιο ριψοκίνδυνη, αλλά ίσως αξίζει να πάρεις ένα μεγάλο ρίσκο, ίσως διαχωρίσεις τις στρατηγικές.»
Και στην Renault πιστεύουν ότι η hypersoft γόμα θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί προς το τέλος του αγώνα.
«Είναι μία δύσκολη επιλογή, εξαρτάται από το πότε έχεις προβλέψει ότι θα βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας,» δήλωσε ο Nick Chester, τεχνικός διευθυντής της Renault.
«Αν πιστεύει ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας θα βγει αργά μέσα στον αγώνα, κάτι που έχει συμβεί μερικές φορές, θα πας πολύ καλά αν εκκινήσεις με την ultrasoft, ελπίζοντας ότι θα βγάλει 50 γύρους, και μετά χρησιμοποιείς την hypersoft. Εκτός δεκάδας υπάρχουν κι άλλες δυνατότητες για την στρατηγική.»
Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli για την F1, υποστήριξε ότι η ultrasoft αποτελεί πιθανή γόμα για το Q2:
«Η φθορά ήταν μεγάλη. Δεν ήταν έκπληξη, γιατί η hypersoft είναι πραγματικά μία μαλακή γόμα.
«Είδαμε όλες τις ομάδες θα δουλεύουν πάνω στο set-up των μονοθεσίων τους για να μειώσουν το graining στα εμπρός ελαστικά, αλλά επίσης η εξέλιξη της πίστας παίζει σημαντικό ρόλο.
«Περιμένουμε ότι θα υπάρχει λιγότερο graining το Σάββατο και την Κυριακή όταν θα έχει στρωθεί περισσότερη γόμα.
«Αναλογιζόμενοι την διαφορά ανάμεσα στην ultrasoft και την hypersoft, δεν πιστεύω ότι κάποιος θα επιχειρήσει να κάνει χρόνο με την ultrasoft, εκτός και αν κάποιος έχει μεγάλο πρόβλημα με το graining, και δεν βρει λύση για αυτό. Αυτή είναι η μόνη λύση που μπορώ να φανταστώ για να περάσει κάποιος από το Q2 στο Q3 με την ultrasoft, και να χρησιμοποιήσει στον αγώνα την ultrasoft και την πολύ μαλακή.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify