Δεν θα υπάρχει #1 και #2 στην Yamaha

Δεν θα υπάρχει διάκριση ανάμεσα στους αναβάτες της Yamaha Maverick Vinales και Valentino Rossi ως το ποιος θα είναι ο #1 αναβάτης και ποιος ο #2, τόνισε ο Ramon Forcada.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, η Yamaha αντιμετώπιζε πάντα το ίδιο τους αναβάτες της, με απόδειξη τα διαφορετικά μέρη που είχαν οι Jorge Lorenzo και Valentino Rossi στο τέλος της προηγούμενης σεζόν.

«Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότο ο Vinales θα έχει την ίδια αντιμετώπιση με τον Rossi, η ίδια όπως έχουν πάντα οι αναβάτες της Yamaha,» δήλωσε ο Forcada στο Motorsport.com

«Από το 2008 που μπήκα στην ομάδα δεν υπήρχε ποτέ νούμερο 2 αναβάτης, τα σχόλια των αναβατών είχαν ίδια βαρύτητα για τους μηχανικούς.

«Η απόδειξη είναι ότι καταλήξαμε να έχουμε διαφορετικά πράγματα για τον κάθε αναβάτη. Πέρσι τελειώσαμε την σεζόν με τον Jorge Lorenzo να έχει διαφορετικό σασί, διαφορετικό ψαλίδι, διαφορετική εξάτμιση και διαφορετική εμπρός ανάρτηση σε σύγκριση με του Valentino.

«Η Yamaha πάντα δίνει ότι στους αναβάτες τις ότι είναι καλύτερο για αυτούς προσωπικά, ανεξαρτήτος αν ταιριάζει και στην άλλη μοτοσυκλέτα. Η Yamaha δεν ανάγκασε ποτέ κανέναν να χρησιμοποιήσει μέρη που βολεύουν τον άλλον αναβάτη.»

Ο Focanda εξήγησε ότι αυτό που κάνει τον Ισπανό τόσο γρήγορο είναι η ικανότητα του να προσαρμόζεται αρκετά γρήγορα.

«Από τότε που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε, ο Maverick δοκίμασε πάρα πολλά πράγματα και ξεκαθάρισε ποιο σασί του αρέσει πιο πολύ, πιο ψαλίδι είναι καλύτερο, ποιος κινητήρας,» εξήγησε ο Focanda.

«Σε αυτό που προσαρμόζεται είναι οι μικρές λεπτομέρειες, έτσι δεν χάνουμε χρόνο. Για παράδειγμα, ανεβάσαμε το ύψος της σέλας γιατί πιστεύαμε ότι ταιριάζει καλύτερα στην μοτοσυκλέτα, και απλά προσαρμόστηκε σε αυτή την θέση.

«Ήξερε τις διαφορές της Yamaha με της Suzuki πριν δοκιμάσει την μοτοσυκλέτα. Δεν πίστευα ότι θα μπορούσε να το είχε τόσο ξεκάθαρα, αλλά τελικά το είχε, απλά από το ακολουθεί άλλους στην πίστα.

«Δεν ήταν 100% σωστός, αλλά ήταν σχεδόν σωστός. Γι αυτό ήταν τόσο γρήγορος από την αρχή.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ποιότητα αντί ποσότητας για τον Brawn

Next Article

Blog: Καμία υποχρέωση από τη F1 να σώσει οποιαδήποτε ομάδα

Related Posts