Dennis – Δέσμευση Honda για βελτίωση των κινητήρων

The McLaren Honda MP4-30 of Fernando Alonso in the garage.

Παρ’ ό,τι η έλλειψη υψηλής τελικής ταχύτητας στους κινητήρες της Honda ήταν και πάλι εμφανής στο Grand Prix της Ιαπωνίας, ο επικεφαλής της McLaren, Ron Dennis ισχυρίζεται πως υπάρχει μια αίσθηση μακροπρόθεσμης αισιοδοξίας όσον αφορά στη συνεργασία τους. Προήλθε μετά από μία σειρά συναντήσεων του με ανώτερα στελέχη της Honda που έλαβαν χώρα στο Tokyo καθώς και επιπρόσθετες συζητήσεις μεταξύ του προσωπικού της McLaren και της ιαπωνικής εταιρείας στη Suzuka.

“Βρισκόμουν στο Tokyo για αρκετές ημέρες.”, εξήγησε ο Dennis. “Θεωρώ πως το διάστημα που πέρασα εκεί ήταν εξαιρετικά εποικοδομητικό το ίδιο και οι συζητήσεις που έλαβαν χώρα στη διάρκεια αυτού του σαββατοκύριακου. Ο τρόπος με τον οποίο χτίζονται οι σχέσεις και επιτυγχάνονται οι στόχοι είναι μέσω της ενότητας και όχι του διαχωρισμού, καθώς και μέσω της διαφάνειας και της συνεργασίας ούτως ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα. Δεν προκύπτει τίποτα θετικό από τη δημόσια άσκηση κριτικής.”.

Όταν ρωτήθηκε εάν είναι βέβαιος πως η Honda πλέον κατανοεί τι χρειάζεται να κάνει, απάντησε: “Δεν πιστεύω πως υπάρχει αμφιβολία. Κάθε τμήμα της Honda γνωρίζει τις προκλήσεις της Formula 1 καθώς και το που βρισκόμαστε.”.

Η Honda σχεδιάζει να πραγματοποιήσει αλλαγές στην αρχιτεκτονική των μονάδων ισχύος για την επόμενη σεζόν, συνειδητοποιώντας πως κάποιες σχεδιαστικές ιδέες δεν είναι ιδανικές. O Ron Dennis αντιλαμβάνεται πως πρόοδος στην απόδοση των μονάδων ισχύος δεν θα επιτευχθεί γρήγορα, εντούτοις τόνισε πως τα πρόσφατα θέματα αξιοπιστίας οφείλονται στην οριακή διαχείρισή τους απ’ την πλευρά της ομάδας με σκοπό τις καλύτερες επιδόσεις.

“Η εσφαλμένη αντίληψη που πολλοί έχουν είναι πως κάθε φορά που αλλάζουμε τον κινητήρα, ξοδεύουμε ένα token. Δεν λειτουργούν πάντα έτσι τα πράγματα.”, δήλωσε ο Βρετανός παράγοντας. “Μπορούμε να βελτιώσουμε τους κινητήρες όσο θέλουμε. Υπάρχει πλήρης ελευθερία μακριά από τις πίστες και αναφορικά με τον αριθμό των χρησιμοποιούμενων κινητήρων. Μόνο όταν υπάρχει σημαντική πρόοδος παρουσιάζουμε κινητήρες με αλλαγή στα tokens. Θεωρητικά, σε έναν ιδανικό κόσμο αυτό θα συνέβαινε κάθε τέταρτο αγώνα όμως εμείς προσπαθήσαμε να προχωρήσουμε πιο γρήγορα και αυτό έπληξε την αξιοπιστία και προσέθεσε προκλήσεις στην όλη διαδικασία. Στην τελική αυτός ο οξύς πόνος που έχουμε επιβάλλει μέχρι ένα βαθμό οι ίδιοι στους εαυτούς μας είναι ο μόνος τρόπος να επιστρέψουμε εκεί που απαιτείται να είμαστε.”.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Wehrlein για Manor (;)

Next Article

Ecclestone - Οι περισσότερες κορυφαίες ομάδες παρακολουθούν τον Verstappen

Related Posts