Ο Lucas di Grassi αρνήθηκε πως μπλόκαρε τον Sebastien Buemi στην προσπάθειά του να γράψει τον ταχύτερο γύρο και να πάρει το πρωτάθλημα στον δεύτερο αγώνα του Λονδίνου, καθώς τονίζει πως ποτέ δεν θα κατέφευγε σε αυτές τις τακτικές.
Μετά την σύγκρουση των δύο διεκδικητών του τίτλου, όταν ο di Grassi χτύπησε από πίσω στην Στροφή 3 τον Buemi μόλις στον πρώτο γύρο, η μάχη για το Πρωτάθλημα θα κρινόταν από το ποιος θα κατάφερνε να γράψει τον ταχύτερο γύρο και να πάρει τους δύο βαθμούς που δίνει.
Στο τέλος, ο Buemi τα κατάφερε. Παρόλα αυτά, μετά τον αγώνα κατηγόρησε τον di Grassi, που λίγο πριν είχε γράψει αυτός τον ταχύτερο γύρο, πως τον μπλόκαρε βγαίνοντας από τα pits και τον εμπόδισε να βελτιώσει την επίδοσή του.
Απαντώντας σε αυτές τις κατηγορίες, ο di Grassi δήλωσε πως τέτοιες τακτικές είναι μόνο στη φαντασία του αντιπάλου του.
«Περιμέναμε στα pits για να έχουμε διαφορά μεταξύ μας και για να έχει πρόσφυση η πίστα,» δήλωσε ο Βραζιλιάνος. «Δεν θα μπλόκαρε ποτέ τον Buemi.
«Η διαδρομή είναι τόσο φαρδιά, πώς να τον μπλοκάρω; Και, φυσικά, δεν είχαν έτσι τα πράγματα. Πρόβλημά του τι φαντασία έχει.
«Θα έπρεπε να υπερήφανος που πήρε τον τίτλο, και αφού ηρεμήσει θα το δει διαφορετικά.»
Στη συνέχεια, ο di Grassi επεσήμανε πως το συμβάν του πρώτου γύρου ήρθε, καθώς ο Buemi φρέναρε νωρίτερα από το κανονικό: «Είδα τα δεδομένα στο δωμάτιο των αγωνοδικών, και ήταν ξεκάθαρο.
«Εκκίνησα πολύ καλά, ήξερα πως έπρεπε να πιέσω για αν περάσω τον Prost αν ήθελα να έχω ελπίδες για να παλέψω με τον Seb.
«Ο Seb φρέναρε 50 μέτρα νωρίτερα από εμένα και τον Nico – όταν το κατάλαβα μπλόκαρα τους τροχούς μου, και έγινε το ατύχημα. Αν ήταν στη θέση μου, θα ήταν όσο επιθετικός ήμουν εγώ.»
Όταν ρωτήθηκε για το αν θα μπορούσε να αποφύγει την σύγκρουση αν έστριβε στην εξωτερική, ο di Grassi αποκρίθηκε: «Πρέπει να πάρεις μία απόφαση σε κλάσματα του δευτερολέπτου, και όταν κατάλαβα ότι ο Seb φρέναρε νωρίτερα, εγώ ήδη ήμουν στα φρένα.
«Προσπάθησα να φρενάρω πιο δυνατά και μπλόκαρα τους τροχούς μου, δεν ήλεγχα το μονοθέσιο πια.»
Ο di Grassi πήρε ποινή 50 δευτερολέπτων για το ατύχημα, αλλά δεν άλλαξε τα τελικά αποτελέσματα, καθώς όπως και να ‘χει δεν είχε πάρει κατάταξη.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify