Δύο αλλαγές στο σασί των μονοθέσιων της F1 από το 2019 αποφασίστηκαν στο πρόσφατο Strategy Group ως μέσο βελτίωσης του διαφημιστικού χώρου των ομάδων.
Τα διαφημιστικά έσοδα είναι ζωτικής σημασίας για τις ομάδες κι αυτό που θα μπορέσει να τα αυξήσει είναι η καλύτερη τοποθέτηση των εκάστοτε προϊόντων ή υπηρεσιών πάνω στα μονοθέσια.
Για αυτόν τον λόγο, το Strategy Group της περασμένης Πέμπτης αποφάσισε να γίνουν δύο αλλαγές στα σασί των μονοθέσιων, αρχής γενομένης το 2019.
Σε πρώτη φάση, τα bargeboards θα είναι πιο χαμηλά, ώστε να φαίνονται καλύτερα, μιας και αυτό το σημείο θεωρείται ιδανικό για διαφημιστική τοποθέτηση, ενώ στην πίσω αεροτομή θα πρέπει ένας μέρος αυτής στην κορυφή της πτέρυγας να μη φέρει αυλακώσεις, καθώς κι αυτή η περιοχή του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή για χορηγίες.
Η απόφαση πήρε την έγκριση του Technical Working Group και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή την επόμενη σεζόν.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify