Το κοινό της Formula 1 διευρύνθηκε και κατά το 2019, κάτι που συνέβη για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το σπορ.
Οι συνολικοί θεατές από την τηλεόραση έφτασαν τα 1.922 δισεκατομμύρια άτομα, το μεγαλύτερο νούμερο από το 2012. Αυτό αποτελεί αύξηση 9% σε σχέση με το 2018. Οι 20 μεγαλύτερες αγορές της F1, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η χώρα μας, αποτέλεσαν τα 1.7 δις εξ αυτών των θεατών.
Οι αγορές γενικότερα αποτελούν ένα αρκετά ενδιαφέρον κομμάτι της έκθεσης αυτής, με την Βραζιλία, την Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία να καταλαμβάνουν τις πρώτες πέντε θέσεις. Η Πολωνία σημείωσε την εντυπωσιακή αύξηση του 256%, πιθανώς λόγω της επιστροφής του Robert Kubica στο πρωτάθλημα, ενώ η Ελλάδα ήταν από τις χώρες με τις μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης του τηλεοπτικού κοινού στο 75%, μπροστά από την Ολλανδία (56%), την Ιταλία (29%) και την Γερμανία (23%). Παράλληλα, οι παραδοσιακά αφιλόξενες για την F1 ΗΠΑ και Κίνα εμφάνισαν αύξηση 7% και 5% αντίστοιχα.
Αύξηση του κοινού της F1 σημειώθηκε και στα social media που διατηρεί ο θεσμός. Συνολικά, η F1 αύξησε τους followers της στο Facebook, το Twitter, το Instagram και το YouTube κατά 32.9% σε σχέση με το 2018, φτάνοντας τα 24.9 εκατομμύρια «φίλους» συνολικά και για τέσσερα websites.
Αύξηση των αριθμών εμφάνισαν και οι βασικές ψηφιακές πλατφόρμες της Formula 1, ξεπερνώντας τις 1 δις εμφανίσεις των ιστοσελίδων της, μια αύξηση ίση με 82.3%. Το F1.com είδε τα clicks του αυξημένα κατά 22.9% (409.8 εκατ.), ενώ το επίσημο F1 App κατά 152.3% (714.2 εκατ.). Πέρα από τα κλικς, τα views και τα λεπτά παρακολούθησης των διαφόρων video αυξήθηκαν κατά 45.2% και 19.5% αντίστοιχα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify