H αστοχία της εμπρός πτέρυγας στο μονοθέσιο της Haas ανάγκασε τον Romain Grosjean να μείνει για αρκετή ώρα στα pits την πρώτη ημέρα του test της Βαρκελώνης και την ομάδα του να ψάχνει για εναλλακτικές.
Περίπου 45 λεπτά πριν την μεσημεριανή διακοπή κι ενώ ο Romain Grosjean ολοκλήρωνε ένα stint μεγάλης διάρκειας, η εμπρός πτέρυγα του αστόχησε και διαλύθηκε στην μεγάλη ευθεία, σκορπίζοντας θραύσματα κι αναγκάζοντας την διαδικασία να σταματήσει για μερικά λεπτά.
H ακριβής αιτία για την κατάρρευση της πτέρυγας δεν έγινε γνωστή, ενώ ούτε η ομάδα έχει αναγνωρίσει εξ ολοκλήρου το πρόβλημα, γεγονός που την ανάγκασε να περιοριστεί σε μικρότερα stint στην απογευματινή περίοδο, χωρίς πάντως να επηρεαστεί σημαντικά το πρόγραμμα της.
Παρόλα αυτά, στην Haas αποφάσισαν να φέρουν από το εργοστάσιο της στο Banbury, μια καινούρια και πιο δυνατή εμπρός πτέρυγα, προκειμένου να αποφευχθεί ένα αντίστοιχο πρόβλημα αλλά και να διεξαχθεί ομαλά για αυτούς η συνέχεια των χειμερινών δοκιμών, των πρώτων στην ιστορία της ομάδας.
Για την πρώτη αυτή ημέρα μίλησε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Gunther Steiner, o οποίος ανέφερε: “Εξετάσαμε τι πήγε λάθος με την πτέρυγα, ακόμη ελέγχουμε τα ακριβή αίτια, αλλά καταφέραμε να φτιάξουμε άλλη μια για την απογευματινή περίοδο. Βγήκαμε και πάλι στην πίστα, αλλά αυτή τη φορά κάναμε σύντομα stint, ώστε να ελέγχουμε την κατάσταση.
“Αύριο θα παραλάβουμε μια εντελώς καινούρια διορθωμένη και πιο δυνατή πτέρυγα, που θα είναι έτοιμη την ώρα των δοκιμών. Ακόμη δεν ξέρουμε ακριβώς γιατί έσπασε, αλλά ξέρουμε που πρέπει να την ενισχύσουμε και είναι μια λύση που ξέρουμε ότι θα μπορούμε να την εφαρμόσουμε.”
Πέρα από το ζήτημα που προέκυψε με την αστοχία της πτέρυγας, ο Steiner σχολίασε την συνολική εικόνα που είχε από το μονοθέσιο της ομάδας του: “Είμαστε μια νέα ομάδα, οπότε σήμερα ήταν δύσκολα. Για ομάδες όπως η Ferrari ή η Mercedes, που βρίσκονται σε αυτή τη δουλειά εδώ και χρόνια, είναι μια εύκολη διαδικασία, όχι όμως και για εμάς.
“Διαχειριστήκαμε μια δύσκολη κατάσταση όσο πιο επαγγελματικά γινόταν. Βρήκαμε μια καλή λύση, βγήκαμε και πάλι μετά από κάποιο διάστημα και μαζέψαμε αρκετές πληροφορίες. Ακόμη μαζεύουμε δεδομένα για την ψύξη του αυτοκινήτου, για τα φρένα, γενικά κάναμε αρκετά απ’ όσα θέλαμε σήμερα, έτσι κι αλλιώς.
“Όσο απογοητευτήκαμε από το ξεκίνημα, μπορώ να πω και ότι ικανοποιηθήκαμε στη συνέχεια. Θα ήταν πολύ καλύτερο να είχαμε κάνει 70 ή 80 γύρους, από τους 31 που καταφέραμε να κάναμε, αλλά μερικές φορές αυτός είναι ο λόγος που είμαστε εδώ πέρα, για να μάθουμε για το αυτοκίνητο και να το τεστάρουμε.”
Τέλος, ο αγωνιστικός διευθυντής της Haas, ρωτήθηκε για την συνολική απόδοση της ομάδας του και απάντησε: “Νομίζω πως είμαστε αρκετά χαρούμενοι. Αυτή είναι μια ερώτηση για τον οδηγό περισσότερο, παρά για εμάς, το πως νιώθει το μονοθέσιο, ή πόση εμπιστοσύνη έχει στο μονοθέσιο. Από την πλευρά μας, δεν βρήκαμε κάποιο σημαντικό πρόβλημα, κανένα ζήτημα υπερθέρμανσης ή οτιδήποτε σχετικό. Έχουμε τον έλεγχο και είμαστε χαρούμενοι με το πακέτο που έχουμε.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify