Ecclestone – Μόνο χωρίς υβριδικούς κινητήρες θα σταματήσει η κυριαρχία της Mercedes

Formel 1 – MERCEDES AMG PETRONAS, Großer Preis von Abu Dhabi 2016. Lewis Hamilton, Nico Rosberg ; Formula One – MERCEDES AMG PETRONAS, Abu Dhabi GP 2016. Lewis Hamilton, Nico Rosberg;

Ο Bernie Ecclestone υποστηρίζει πως ο μόνος τρόπος να χάσει την πρωτοκαθεδρία της η Mercedes, είναι να πάψει η χρήση των υβριδικών κινητήρων στην F1.

O Ecclestone θεωρεί πως το πλεονέκτημα της Γερμανικής ομάδας είναι τέτοιο, που ακόμη και οι επερχόμενες σαρωτικές αλλαγές στους κανονισμούς, ενόψει 2017, δεν θα φανούν αρκετές.

«Η Red Bull θεωρεί πως μπορεί να κερδίσει τη Mercedes με καλύτερη αεροδυναμική. Ωστόσο, δεν είμαι τόσο σίγουρος.

«Το πλεονέκτημα της Mercedes στο μέτωπο του κινητήρα είναι ακόμη μεγάλο. Εξαιτίας αυτού, πρέπει να εισάγουμε νέους κανονισμούς στους κινητήρες όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Δεν έχει σημασία τι είδους κανονισμούς. Το σημαντικό είναι να αποκλείσουμε τους υβριδικούς κινητήρες.

«Ο Jean Todt πιστεύει ότι είναι στο πνεύμα των ημερών μας και αυτό ίσως να είναι αλήθεια, για τα κανονικά αυτοκίνητα δρόμου. Όμως στην F1, οι άνθρωποι θέλουν να δουν κάτι ιδιαίτερο.

«Θέλουν να έχουν θορυβώδεις, ισχυρούς κινητήρες που μπορούν να χειραγωγηθούν μόνο από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Δεν βάζεις ορθοπεδικά παπούτσια σε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, έτσι, επειδή απλώς αυτά τα παπούτσια είναι δημοφιλή στην καθημερινότητα;».

Ο ισχυρός άντρας της F1 πιστεύει, επίσης, πως ένα μεγάλο πρόβλημα της F1 είναι η υπερβολική πολυπλοκότητα των κανονισμών.

«Οι κανονισμοί πρέπει να αλλάξουν, όλοι τους. Είναι απλώς υπερβολικά περίπλοκοι. Είμαστε στη βιομηχανία του θεάματος. Όμως πως υποτίθεται πως θα ψυχαγωγήσουμε τους ανθρώπους, όταν το κοινό δεν καταλαβαίνει πλέον τίποτα;

«Ακόμη και οι οδηγοί δεν ξέρουν πια τι μπορούν να κάνουν εντός της πίστας και τι όχι. Κάποιες φορές, πιστεύω πως το βιβλίο των κανονισμών απλώς λέει: “Μην αγωνιστείτε”. Αλλά ας τους αφήσουμε να έχουν επαφές που και που, τι έγινε; Ας αφήσουμε τους οδηγούς να διαχειριστούν τους εαυτούς τους».

Τέλος, ο Ecclestone συνεχίζει να στηρίζει την πρόταση για αγώνες sprint.

«Η περίοδος προσοχής των νέων ατόμων είναι μικρότερη σε σχέση με το παρελθόν. Γι’ αυτό έχει περισσότερο νόημα να χωρίσεις τον αγώνα σε δυο sprints. Δυο αγώνες 40 λεπτών είναι περισσότερο ελκυστικό σε ένα τηλεοπτικό κοινό, αντί για ένα βαρετό Grand Prix».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Επτά λόγοι να παρακολουθήσεις την F1 και το 2017

Next Article

Η διαδικασία ενός pit stop από τη Red Bull (vid)

Related Posts