Την απόφαση να υπάρχουν εκκινήσεις μετά από κάθε εμφάνιση του Safety Car πήραν οι διευθυντές των ομάδων για το πρωτάθλημα του 2017.
Η ιδέα αυτή είχε προταθεί και πριν την εκκίνηση του πρωταθλήματος το 2015, αλλά δεν έγινε ποτέ πράξη, καθώς τότε οι άνθρωποι των ομάδων μαζί με τον Charlie Whiting είχαν ισχυρές ενστάσεις για την όλη διαδικασία.
Το πρωί της Παρασκευής στο Άμπου Ντάμπι όμως, μετά από πρόταση του Bernie Ecclestone στο πλαίσιο της βελτίωσης του θεάματος στο σπορ και οι διευθυντές των περισσότερων ομάδων συμφώνησαν με αυτήν την πρόταση, η οποία αναμένεται να μπει στους κανονισμούς της επόμενης σεζόν.
Παρόλα αυτά, όπως και την προηγούμενη φορά, αναμένεται να υπάρξουν αρκετές ενστάσεις, καθώς παρά το γεγονός ότι αυτό θα δώσει νέο ενδιαφέρον σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (όπως την απώλεια ενός μεγάλου πλεονεκτήματος από τον πρωτοπόρο οδηγό), δεν έχουν ξεκαθαριστεί ακόμη πολλά.
Πιο συγκεκριμένα, σε αρκετούς αγώνες η ακάθαρτη γραμμή, στην οποία θα εκκινούν τα μισά μονοθέσια, θα έχει γεμίσει με κομμάτια ελαστικού, δυσκολεύοντας την προσπάθεια εκκίνησης αυτών. Το ίδιο ισχύει και για αγώνες σε πίστα που στεγνώνει, καθώς η καθαρή γραμμή θα είναι σημαντικά πιο στεγνή από την άλλη.
Τέλος, με τις ομάδες να θέλουν να αποφύγουν τις εκκινήσεις με φθαρμένα ελαστικά, όλοι οι οδηγοί θα αναγκάζονται να μπαίνουν στα pits για να βάλουν φρέσκα σετ και να δημιουργήσουν κομφούζιο στο pitlane, κάτι που οι περισσότεροι μάνατζερ των ομάδων και ο Whiting, θέλουν να αποφύγουν.
Για την ιστορία, δεν άλλαξε κάτι στις εκκινήσεις από το grid σε βρεγμένο, μετά από την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που έχει ήδη προστεθεί στους κανονισμούς της επόμενης χρονιάς. Ο Ecclestone πρότεινε επίσης την ιδέα για διπλούς αγώνες σε κάθε Grand Prix, αλλά η ιδέα αυτή απορρίφθηκε ομόφωνα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify