Την έντονη του ενόχληση με τα μηνύματα της ενδοεπικοινωνίας που περνούν στον αέρα των τηλεοπτικών μεταδόσεων εξέφρασε μετά το τέλος του αγώνα ο Fernando Alonso.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, όταν μετά από ένα προσπέρασμα στον Sergio Perez, ο μηχανικός του τον επιβράβευσε για την κίνηση του, ο Alonso απάντησε με σαρκαστικό τρόπο, λέγοντας: «Ναι, μην ανησυχείς, θα χάσω κι άλλη θέση μετά το επόμενο pitstop και θα την ξαναπάρω αργότερα”, φανερώνοντας την ενόχληση του.
Παρόλα αυτά ο Ισπανός τόνισε στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα, ότι τα μηνύματα που επιλέγονται για να προβληθούν στις μεταδόσεις είναι τις περισσότερες φορές αρνητικά, ενώ ο ίδιος αρκετές φορές έχει αναφέρει και καλές κουβέντες μέσω των team radios. Πιο συγκεκριμένα ο Alonso δήλωσε για τον αγώνα του:
«Χάσαμε λίγα δευτερόλεπτα στο πρώτο pitstop, αλλά είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Απλώς φαίνεται να υπάρχει μια συγκεκριμένη συνήθεια στα μηνύματα που μεταδίδονται ζωντανά. Στο τέλος του αγώνα, συνεχάρη την ομάδα για την καλή τους δουλειά και δεν μεταδόθηκε. Και το συγκεκριμένο μήνυμα ήταν αφού χάσαμε έξι δευτερόλεπτα και είναι κάτι που δεν είναι τόσο κακό. Μερικές φορές δεν το καταλαβαίνω.»
Εν συνεχεία ο πρωταθλητής του 2005 και του 2006 αναφέρθηκε στον αγώνα, που όπως ανέφερε ήταν αρκετά επηρεασμένος από την ανάγκη για να σώσει καύσιμο στους τελευταίους γύρους του αγώνα, καθώς τερμάτισε με ελάχιστο φορτίο στο ρεζερβουάρ του:
«Έπρεπε να σώσουμε αρκετό καύσιμο στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα μετά τις μάχες που είχαμε στο πρώτο μισό. Στο τέλος νομίζω τερματίσαμε μόλις με 100 γραμμάρια καυσίμου. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε 100 κιλά και νομίζω πως στον αγώνα χρησιμοποιήσαμε 99 κιλά και 900 γραμμάρια, οπότε ήταν πολύ οριακό.»
Το ίδιο ανέφερε και ο teammate του Alonso, Jenson Button που τερμάτισε μέσα στους βαθμούς, στην όγδοη θέση και αναγκάστηκε να χρησιμοποιεί την λειτουργία διαχείρισης καυσίμου για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Αναλυτικότερα, ο Βρετανός σχολίασε:
«Κοιτούσα συνεχώς το τιμόνι μου για το πόσο καύσιμο έπρεπε να κάψω και έπρεπε να προσέχω και τον Fernando πίσω μου. Ήταν έξι-επτά δευτερόλεπτα πίσω μου και ξαφνικά βρέθηκε πολύ κοντά. Σκέφτηκα πως δεν ήταν στην ίδια λειτουργία και εξίσου ξαφνικά εξαφανίστηκε γιατί έπρεπε να σώσει καύσιμο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify