Εξετάζεται η καθυστέρηση των νέων κινητήρων, δηλώνει ο Brawn

MONTREAL, QC – JUNE 10: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer rounds turn two at the start during the Canadian Formula One Grand Prix at Circuit Gilles Villeneuve on June 10, 2018 in Montreal, Canada. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Η Formula 1 ίσως να ευνοηθεί εάν καθυστερήσει η εφαρμογή των νέων κανονισμών σχετικά με τους κινητήρες, προκειμένου να προσελκύσει νέους κατασκευαστές, υποστήριξε ο Ross Brawn.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της F1, Liberty Media, δούλεψε μαζί με τους τρέχοντες κατασκευαστές κινητήρων, ώστε να θεσπιστεί ένα πλαίσιο το οποίο περιλαμβάνει φθηνότερους κινητήρες, οι οποίοι είναι λιγότερο πολύπλοκοι και παράγουν περισσότερο θόρυβο από τους τωρινούς, με στόχο την προσέλκυση νέων κατασκευαστών όπως η Porsche, η Aston Martin και η Cosworth, οι οποίες είχαν εκφράσει ενδιαφέρον.

Καθώς όμως σημειώθηκαν καθυστερήσεις στις αποφάσεις σχετικά με τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων, αλλά και λόγω της επιθυμίας των τρεχόντων κατασκευαστών να διατηρηθεί τελικά η MGU-H, το ενδιαφέρον αυτό έχει εξαλειφθεί.

Έτσι, ο Ross Brawn, επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων, δήλωσε ότι ενδεχομένως θα ήταν καλύτερο να καθυστερήσει αυτή η αλλαγή των κανονισμών:

«Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα σετ κανονισμών το οποίο να είναι εκλυστικό στους νέους κατασκευαστές, καθώς και να ακούσουμε τις επιθυμίες των υπαρχόντων παρόχων κινητήρων. Θεωρώ ότι πρέπει να ξανασκεφτούμε το timing μας σε αυτό το ζήτημα, να σκεφτούμε εάν το 2021 είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνουμε αυτό ή εάν είναι καλύτερο να αφήσουμε το όλο θέμα στην άκρη, μέχρι να είμαστε σίγουροι ότι μια μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς θα φέρει νέο αίμα στο άθλημα.»

Καθώς υπάρχει πιθανότητα η αλλαγή αυτή πράγματι να καθυστερήσει, ο Brawn προσθέτει ότι υπάρχει περίπτωση να γίνουν και άλλες αλλαγές στο ruleset προκειμένου οι διαφορές μεταξύ των ομάδων να μειωθούν περισσότερο:

«Νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα πολλά που μπορούμε να κάνουμε όσον αφορά τους κινητήρες και τους περιορισμούς επί αυτών, όπως περιορισμοί στον χρόνο που μπορεί μια ομάδα να χρησιμοποιεί το dyno, τον αριθμό των αναβαθμίσεων κατά την διάρκεια της σεζόν, την συνέπεια των τεχνικών χαρακτηριστικών των κινητήρων που δίνονται στις πελατειακές ομάδες κτλ»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Όριο εξόδων στις ομάδες της F1 από το 2019

Next Article

Ανανέωσε το εργοστασιακό του συμβόλαιο με τη Honda o Crutchlow

Related Posts