Εξετάζεται το ενδεχόμενο επιστροφής των ενεργών αναρτήσεων το 2021

1992 Australian Grand Prix. Adelaide, Australia. 6-8 November 1992. Nigel Mansell (Williams FW14B Renault) leads Ayrton Senna (McLaren MP4/7A Honda), a locking up Riccardo Patrese (Williams FW14B Renault), Michael Schumacher (Benetton B192 Ford), Jean Alesi (Ferrari F92AT), Gerhard Berger (McLaren MP4/7A Honda), Martin Brundle (Benetton B192 Ford), Andrea de Cesaris (Tyrrell 020B Ilmor), Erik Comas (Ligier JS37 Renault) and Mika Hakkinen (Lotus 107 Ford) at the start. Ref-92 AUS 02. World Copyright – LAT Photographic

Liberty Media, FIA και ομάδες συζητούν για τις τεχνικές αλλαγές του 2021, και μέσα σε αυτές εξετάζουν και την επιστροφή των ενεργών αναρτήσεων μετά το 1993.

Οι συζητήσεις για τους κανονισμούς το 2021 συνεχίστηκαν στο Μονακό την περασμένη Παρασκευή (25/5), και μέσα σε όλες τις διαβουλεύσεις, προτάθηκε και η εισαγωγή εξαρτημάτων που θα κατασκευάζονται από τρίτες εταιρείες και θα είναι «ενιαία», ώστε οι ομάδες να έχουν περιθώριο να εξελίξουν άλλα, πιο σημαντικά μέρη στα μονοθέσιά τους.

Ένα από αυτά τα τυποποιημένα μέρη μπορεί και να είναι οι ενεργές αναρτήσεις, οι οποίες απαγορεύτηκαν το 1993.

Τα τελευταία 25 χρόνια, οι ομάδες έχουν αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό τις παθητικές αναρτήσεις, έχοντας μάλιστα προωθήσει και ορισμένες καινοτομίες σε αυτό το μοντέλο.

Με ένα τυποποιημένο σύστημα ενεργών αναρτήσεων, τα έξοδα σε αυτόν τον τομέα μειώνονται, επιτρέποντας στις ομάδες να ξοδέψουν μέρος του budget τους σε άλλες, πιο σημαντικές περιοχές.

Πηγή: racefans.net

 

Διαβάστε επίσης:

Retro F1 – Active Suspension: Πριν την απαγόρευση

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Hamilton - Η Ferrari είναι ακόμη η ισχυρότερη ομάδα

Next Article

EKO Ακρόπολις Ράλλυ 2018: Δεύτερη ημέρα δοκιμών

Related Posts