Έξι λόγοι για να δεις MotoGP και το 2017

Το 2016 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το MotoGP, με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται εντυπωσιακά, δίνοντας μας τελικά το πρωτόγνωρο νούμερο των 9 νικητών σε 18 αγώνες. Αν όμως πιστεύετε ότι το καλό δεν γίνεται καλύτερο, τότε πρέπει να σας προετοιμάσω: Το 2017 θα είναι μια χρονιά ακόμη πιο σπουδαία από την προηγούμενη.

Αυτός από μόνος του είναι ένας βασικός λόγος για να παρακολουθήσεις το MotoGP, καθώς αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο Ισπανός δεν θα οδηγεί για λογαριασμό της Yamaha. Όλοι περιμένουν πως θα τα πάει ντυμένος στα «κόκκινα», με τον ίδιο να θεωρεί πως μπορεί να πετύχει με την ομάδα των Ιταλών. Αυτό όμως δεν αναμένεται καθόλου εύκολη υπόθεση για τον 30χρονο, ο οποίος όπως πρόσφατα δήλωσε δεν έχει σκοπό να αλλάξει το στυλ οδήγησής του για να ταιριάξει στο Desmosedici. Θα τα καταφέρει άραγε με την Ιταλίδα;

 

Η Ιαπωνική εταιρία ποντάρει το αγωνιστικό μέλλον της στον Ισπανό, με τον νεαρό Maverick να δείχνει έτοιμος για την νέα πρόκληση, κυριαρχώντας στο διήμερο τεστ της Βαλένθια. Η επιτυχία φαίνεται δεδομένη για τον αναβάτη της Movistar Yamaha, όμως ο ίδιος έχει δύσκολο έργο μπροστά του. Όλοι τον θέλουν να παλεύει για τον τίτλο φέτος, όμως για να το κάνει αυτό πρέπει να παλέψει με όλους και κυρίως με τον teammate του, Valentino Rossi. Έτσι ο Vinales θα πρέπει να κολυμπήσει σε βαθιά νερά για το 2017.

 

Ο Ιταλός αποτελεί παρελθόν από την εταιρία όπου πέρασε ολόκληρη την αγωνιστική του καριέρα στο MotoGP, ενώ φέτος θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Suzuki. Η Ιαπωνική ομάδα δεν συναγωνίζεται στην σύγχρονη ιστορία της τα αποτελέσματα της  Ducati, όμως βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ο Iannone με την ταχύτητα του είναι σίγουρο ότι θα βρίσκεται ψηλά, θέλοντας να αποδείξει στους πρώην εργοδότες του πόσο λάθος έκαναν που τον άφησαν να φύγει. Ετοιμαστείτε να δείτε τον «Maniac» σε μεγάλες εμφανίσεις.

 

  • Πολλοί και καλοί rookies

Το grid του 2017 θα απαρτίζουν πολλοί και αξιόλογοι αναβάτες, στους οποίους έρχονται να προστεθούν και κάποιοι νέοι και φέρελπις οδηγοί. O Johann Zarco έρχεται στην κατηγορία με τον αέρα του πρωταθλητή της Moto2, o Alex Rins και ο Sam Lowes… Αναβάτες που πρωταγωνιστούσαν συνεχώς στην μεσαία κατηγορία. Σε αυτούς προσθέστε και τον Γερμανό Jonas Folger, ο οποίος στις δοκιμές έδειξε ότι μπορεί να είναι ταχύτερος και από τον Zarco, απέχοντας ελάχιστα από τους χρόνους του Lorenzo. Οι νέοι είναι εδώ και ένα πράγμα είναι σίγουρο: θα αφήσουν το στίγμα τους στη νέα χρονιά.

 

  • «Φτεράκια» τέλος

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα ήρθαν στο MotoGP μέσω της Ducati, με το 2016 να είναι η χρονιά που όλες οι εταιριές τα υιοθέτησαν, βλέποντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν. Όμως, η επιτροπή αγώνων τα απαγορεύει επ’ αόριστον για θέματα ασφαλείας, με τις εταιρίες να καλούνται τώρα να βρουν λύσεις. Με την απόφαση απαγόρευσης τους ξεκίνησαν και οι ιδέες, οι οποίες και περιμένουμε να υλοποιηθούν. Το πιθανότερο είναι να τις δούμε στα τέλη Ιανουαρίου, όπου μοτοσυκλέτες και αναβάτες θα κάνουν την εμφάνισή τους  στην πίστα της Sepang για δοκιμές. Θα είναι τροποποιημένα fairing; Θα είναι κάτι άλλο; Ο καιρός θα δέιξει.

 

Ο ένας πήρε το πρωτάθλημα πέρυσι, ο άλλος είχε δύσκολες στιγμές και τερμάτισε δεύτερος. Ο Marquez καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο του, ο Rossi θέλει πολύ να τους νικήσει όλους και να πάρει το 10ο πρωτάθλημα της καριέρας του. Οι δύο τους έχουν κοινούς στόχους και αναμένεται και φέτος να τα δώσουν όλα, ώστε να πάρουν αυτό που θέλουν. Αν νομίζετε όμως ότι το 2015 και το 2016 τα έχετε δει όλα από αυτούς, κάντε λίγη υπομονή. Κάτι μου λέει ότι το 2017 φέρνει μάχες που δεν θα τις έχουμε ξαναδεί.

 

Με λιγότερο από ένα μήνα να απομένει για τις δοκιμές της Μαλαισίας, όλοι αναμένουμε πως και πως να επιστρέψουν οι αναβάτες στις σέλες των μοτοσυκλετών τους, ώστε να δούμε ξανά δράση. Νέα χρώματα, νέα πρόσωπα, νέοι στόχοι… Όλοι θα είναι έτοιμοι να μας χαρίσουν από τον Ιανουάριο κιόλας, ένα ακόμη, συναρπαστικό πρωτάθλημα.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ερωτηματικό για τα ελαστικά της Pirelli το 2017

Next Article

Alonso - Βαρετή η F1 στην εποχή του Senna και του Prost

Related Posts