Εναλλακτική πρόταση για την προστασία του cockpit με «ενεργό» κάλυμμα

Έτοιμη είναι η F1 να εξετάσει το ενδεχόμενη της «ενεργούς» προστασίας του cockpit, χρησιμοποιώντας ένα κάλυμμα που θα αναδυόταν σε περίπτωση ατυχήματος και θα προστάτευε τον οδηγό από θραύσματα.

Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την εξεύρεση μίας καλύτερης λύσης όσον αφορά την προστασία του cockpit για το 2018, μετά την ομόφωνη απόφαση του χθεσινού Strategy Group να μην εισαχθεί το Halo από το 2017.

Σύμφωνα με πηγές του motorsport.com έχουν ξεκινήσει μερικές συζητήσεις για ένα «ενεργό» σύστημα, που θα μπορούσε να εξελιχθεί μέσα στα επόμενα χρόνια ώστε να προσφέρει λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο.

Η βασική ιδέα είναι μία ίδια ή παρόμοια κατασκευή μέσα στο μονοθέσιο όταν αυτό τρέχει, χωρίς να φαίνεται προς τα έξω.

Ωστόσο, σε περίπτωση ατυχήματος, η κατασκευή αυτή θα έβγαινε προς τα έξω ούτως ώστε να προστατεύσει τον οδηγό από τα θραύσματα.

Με αυτή τη λύση ελπίζουν να βρεθεί η χρυσή τομή της ασφάλειας και της αισθητικής.

Βέβαια, πρέπει αυτή η κατασκευή-«πτερύγιο» να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να μην εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού.

Η τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης έχει προχωρήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια, καθώς αρκετοί κατασκευαστές σχεδιάζουν αυτόνομα αυτοκίνητα. Ωστόσο, το μόνο πρόβλημα στην εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στην F1 είναι ότι εδώ οι ταχύτητες είναι πολύ υψηλότερες από αυτές στους δρόμους.

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει κι αυτή η ιδέα, το Halo παραμένει η επικρατέστερη λύση για το 2018.

Στο χθεσινό Strategy Group λήφθηκαν υπ’όψιν οι ανησυχίες ορισμένων οδηγών που δοκίμασαν το Halo, εκ των οποίων ένας δήλωσε πως ένιωσε κλειστοφοβία.

Για αυτό πάρθηκε η απόφαση να δοκιμάσουν όλοι οι οδηγοί το Halo σε διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών είτε πιο μετά μέσα στη σεζόν ή στις αρχές της επόμενης.

Εκτεταμένες δοκιμές θα λάβουν χώρο σε Βέλγιο και Ιταλία, ώστε όλες οι ομάδες να σχηματίσουν μία ολοκληρωμένη άποψη πάνω στο Halο.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Blog: Βίοι αντίθετοι

Next Article

O Vettel θα δοκιμάσει τα ελαστικά βροχής του 2017

Related Posts