Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Paddy Lowe, πιστεύει πως η πολύ μαλακή γόμα θα προσφέρει ενδιαφέρουσες στρατηγικές στο Grand Prix της Κίνας.
Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν την πολύ μαλακή γόμα για πρώτη φορά στην πίστα της Σανγκάης φέτος.
Εφόσον οι οδηγοί την χρησιμοποιήσουν στις κατατακτήριες, οι οχτώ πρώτοι θα ξεκινήσουν τον αγώνα με αυτήν, και ο Lowe πιστεύει πως αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε pit stop στους πρώτους πέντε γύρους του αγώνα.
«Η πίστα της Σανγκάης ταλαιπωρεί τα ελαστικά περισσότερη από την πίστα της Αυστραλίας ή του Μπαχρέιν,» δήλωσε ο Βρετανός.
«Παρόλα αυτά, οι γόμες που έχουμε στη διάθεσή μας είναι οι ίδιες, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα.
«Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε να χρησιμοποιείται η πολύ μαλακή γόμα σε αυτήν την πίστα, χάρη στους νέους κανονισμούς, και αυτό θα μας προσφέρει ακόμα πιο ενδιαφέρουσες στρατηγικές από αυτές του Μπαχρέιν, εκεί όπου το καλύτερο ελαστικό για τις κατατακτήριες δεν είναι το καλύτερο και για τον αγώνα.
«Όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν στις κατατακτήριες την πολύ μαλακή γόμα – αλλά αν φθαρεί γρήγορα στον αγώνα, θα δούμε τα πρώτα pit stop να γίνονται στον πέμπτο γύρο.
«Έχουμε πολλά αναλύσουμε την Παρασκευή.»
Παράλληλα, ο Lowe μίλησε για τις καιρικές συνθήκες στην Κίνα.
«Αυτό που δυσκολεύει τα πράγματα για τις ομάδες είναι το πόσο απρόβλεπτες είναι οι καιρικές συνθήκες. Μπορεί να έχει πολλή ζέστη, μπορεί και να έχει όσο κρύο έχει στο Βέλγιο.
«Αυτές οι αλλαγές συνθηκών επηρεάζουν σημαντικά το πώς θα στήσουμε το μονοθέσιο και την φθορά των ελαστικών, οπότε είναι πάντα πρόκληση για εμάς αυτό το Σ/Κ.
«Φυσικά, μας αρέσει ο αγώνας στην Σανγκάη. Είναι από τις πίστες που τα πηγαίνουμε συνήθως πολύ καλά, καθώς έχουμε κατακτήσει τέσσερις pole position και τρεις νίκες τα τελευταία τέσσερα χρόνια.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify