Εννέα κατασκευαστές ομολογκαρίστηκαν για την πέμπτη σεζόν της Formula E

FIA Formula E championship Round 3 in Buenos Aires (ARG), 02/18/2017. Photo : Jérôme Cambier/Michelin

Η FIA έδωσε στην ομολογκασιόν σε εννέα κατασκευαστές συστημάτων μετάδοσης κίνησης για την σεζόν 2018/2019 της Formula E.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα (21/3), και η BMW θα αποτελεί κατασκευαστή της FE, προχωρωρώντας ένα βήμα παραπάνω την εμπλοκή της με το θεσμό.

Συγκεκριμένα, την άδεια να αγωνιστούν ως εργοστασιακές ομάδες πήραν οι εξής εταιρίες:

  • ABT Formel E
  • BMW AG
  • DS Automobiles
  • Jaguar Land Rover
  • Mahindra Racing
  • NextEV NIO
  • Penske Autosport
  • Renault
  • Venturi Automobiles

Αξίζει να αναφερθεί πως και οι εννέα κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στο σπορ μέχρι το τέλος της 7ης σεζόν, το 2021.

Η πέμπτη σεζόν είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς θα σημειωθούν οι μεγαλύτερες αλλαγές, με τις μεγαλύτερες μπαταρίες να διαρκούν για όλο τον αγώνα και το νέο σασί των μονοθέσιων να κάνει την εμφάνισή του.

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, σχολίασε: «Το ομολογκάρισμα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης που θα χρησιμοποιούνται από την 5η σεζόν είναι ένα άκρως σημαντικό βήμα, καθώς αυτό σημαίνει πως τα μονοθέσια θα μπορούν να κάνουν τη διπλή απόσταση, ενώ θα διατηρήσουν την ίδια απόδοση.

«Αυτό καταδεικνύει το πώς ο μηχανοκίνητος αθλητισμός μπορεί να επιταχανύνει την εξέλιξη νέων τεχνολογιών που μπορούν να εφαρμοστούν στα επιβατικά αυτοκίνητα και, σε αυτήν την περίπτωση, παίζει καταλυτικό ρόλο, με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή ο ηλεκτρισμός είναι μία από τις πιο πρακτικές εναλλακτικές λύσεις όταν μιλάμε για νέες, βιώσιμες μορφές κίνησης στο μέλλον.»

Από τη μεριά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Formula E, Alejandro Agag, δήλωσε: «Όταν παρουσιάσαμε το πρωτάθλημα το 2012, θέλαμε να έχουμε τουλάχιστον τρεις κατασκευαστές μέχρι την 5η σεζόν. Τα σημερινά νέα δείχνουν τον αριθμό και την ποιότητα των κατασκευαστών που έρχονται στο θεσμό, τριπλασιάζοντας τις αρχικές μας προσδοκίες.

«Αυτό ακριβώς αποδεικνύει τη σχέση της Formula E με την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και το πόσο ελκυστική είναι σε νέο κοινό και χορηγούς, όπως φαίνεται κι από την πρόσφατη συμφωνία με την Allianz.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλαγές στο σύστημα DRS μετά το Κινέζικο GP εξετάζει η FIA

Next Article

Δοκιμές στην άσφαλτο για τον Kris Meeke (vid)

Related Posts