Ενοχλημένοι στη Red Bull από το τι ισχύει με τα όρια της πίστας

O οδηγός της Red Bull Daniel Ricciardo και ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Christian Horner ζητούν πιο αυστηρά μέτρα για τα όρια της πίστας στην Formula 1.

Οι Ricciardo και Horner πιστεύουν ότι οι μεγάλες έξοδοι διαφυγής στρωμένοι με άσφαλτο είναι πολύ συνηθισμένες σε όλες τις πίστες, με τους οδηγούς να μην τιμωρούνται αν κάνουν κάποιο λάθος, επειδή πιέζουν.

Αυτό έγινε φανερό στο Μεξικό, εκεί όπου ο Lewis Hamilton μπλόκαρε τους εμπρός τροχούς της Mercedes στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου, αλλά γλύτωσε κόβοντας από το γρασίδι της Στροφής 2.

Αργότερα μέσα στον αγώνα, ο Max Verstappen έκανε το ίδιο, όταν δεχόταν επίθεση από τον Sebastian Vettel.

Αν κι ο Verstappen πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα, το γεγονός ότι δεν δόθηκε αμέσως προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με τον Vettel να είναι εν εξάλλω καταστάσει στο team radio στους τελευταίους γύρους.

Όσον αφορά τα όρια της πίστας, ο Ricciardo δήλωσε: «Δεν μου αρέσουν οι αμμοαπγίδες, και όλα αυτά, γιατί είναι αποτρεπτικοί παράγοντες.

«Ακόμα και αν περάσεις από την αμμοπαγίδα, και έχεις ακόμα κάποια ταχύτητα τότε ίσως δεν χάσεις πολύ χρόνο, έχει ακόμα χώμα στα ψυγεία ή πέτρες στα ελαστικά σου, επομένως τιμωρείσαι χειρότερα.

«Δεν μου αρέσει το πώς μπορεί να αμυνθεί κάποιος οδηγός, να μπλοκάρει, να κάνει λάθος ενώ αμύνεται, και μετά να κόψει και να συνεχίσει.

«Η πρώτη στροφή με τον Lewis, δεν νομίζω ότι ήταν κάτι σωστό.

«Η εκκίνηση του αγώνα είναι πολύ σημαντική, και ένα λάθος όπως αυτό με τόσα μονοθέσια δίπλα σου, πρέπει να πληρώσεις παραπάνω τίμημα.»

Αυτή την σεζόν η FIA βελτίωσε τα όρια της πίστας και έβαλε ποινές σε μερικές πίστες, όπως στο Red Βull Ring, αλλά δεν θέσπισε τιμωρίες σε πίστες όπως το Austin, όπου οι οδηγοί έβγαιναν συνεχώς εκτός πίστας.

Ο Bernie Ecclestone πρότεινε να χτιστούν τοίχοι με μερικές στροφές, με τον Horner να δηλώνει ότι αυτή η ιδέα μπορεί να έχει βάση.

Συμφωνώντας με τον Ricciardo, o Horner δήλωσε: «Υπάρχει μία διαμάχη για τις αμμοπαγίδες γιατί αν καταλήξεις στην αμμοπαγίδα είτε θα χάσεις πολύ χρόνο, ή θα βγεις εκτός αγώνα.

«Είναι κάτι που θα πρέπει να εξεταστεί για στροφές όπως η πρώτη στο Μεξικό για να δούμε αν οι αμμοπαγίδες είναι καλύτερες από τις ασφάλτινες εξόδους διαφυγής.

«Παραμένει ανοιχτή η συζήτηση γιατί πήρε ποινή ο Max ενώ έκανε την ίδια κίνηση με τον Hamilton στο σικέιν στον Monte Carlo, ή στην πρώτη στροφή στο Μεξικό.

«Το αφήνεις πάντα πάνω στους αγωνοδίκες, για όλα ή μεμονωμένα συμβάντα, αλλά αν υπήρχε αμμοπαγίδα εκεί τότε πληρώνεις το λάθος σου. Είναι απλό.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλάζουν οι κανονισμοί για τη σειρά εκκίνησης στο WRC ενόψει 2017

Next Article

Bottas για Stroll - Θα μάθει γρήγορα

Related Posts