Η σκόνη που σήκωναν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα στο Rally Σαρδηνίας και η απερισκεψία των διοργανωτών οδήγησε σε έντονη δυσαρέσκεια των ομάδων, που έφτασαν ως τη FIA.
Τα παράπονα του Jari-Matti Latvala για τον Mads Ostberg και τη σκόνη που σήκωνε ο Νορβηγός, που είχε χάσει χρόνο καθώς άλλαξε ελαστικό λόγω ενός κλαταρίσματος, ώθησαν τις ομάδες να μιλήσουν για αυτό το ζήτημα που εμφανίζεται σε ορισμένα χωμάτινα rally.
Είναι γνωστό πως στη Σαρδηνία η σκόνη είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, κι αυτό έχει οδηγήσει σε ορισμένα μέτρα από την Ομοσπονδία, που μεταξύ άλλων έχει δώσει το ελεύθερο στους διοργανωτές να επιλέγουν οι ίδιοι κάθε πόσα λεπτά θα εκκινεί ο κάθε οδηγός.
Ωστόσο, η σκόνη πάντα θα περαμένει στον αέρα και για αυτό οι ομάδες του WRC έχουν καταθέσει ήδη τις δικές τους προτάσεις για το θέμα στην FIA.
Η Hyundai φρονεί πως κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά, καθώς δεν είναι εφικτό να βρεθεί μία σταθερή λύση, με το οποίο διαφωνεί η Toyota.
Από τη μεριά της, η M-Sport πρότεινε οι οδηγοί να έχουν ενδοεπικοινωνία και να μπορούν να μιλούν με τους διοργανωτές όταν συναντούν ένα αργό αυτοκίνητο στην ειδική, ώστε με τη σειρά τους να του ζητούν να κάνει στην άκρη.
Τέλος, η Citroen θεωρεί πως το πιο σωστό θα ήταν τα αργά αυτοκίνητα να σταματούν στην άκρη και να συνεχίζουν λίγο μετά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify