Οι Mark Webber και Nico Rosberg ασκούν δριμεία κριτική στον Sebastian Vettel, μετά το λάθος του στον αγώνα της Γερμανίας.
Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari μπλόκαρε τους πίσω τροχούς στη Sachskurve και βρέθηκε εκτός πίστας και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στις μετέπειτα δηλώσεις του, ο Vettel παραδέχθηκε πως έκανε ένα μικρό λάθος με μεγάλες επιπτώσεις.
Όπως δηλώνει ο Mark Webber, ο Vettel είχε κατά καιρούς «στιγμές κατάρρευσης. Ο Sebastian τις είχε και τις έχει. Πιστεύω έχει ένα πλάνο και συχνά η κατάρρευση έρχεται όταν συμβαίνουν πράγματα πέρα από τη ρουτίνα ενός grand prix. Οπότε: Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Στο Άμπου Ντάμπι το 2012 ήταν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, χτύπησε την πινακίδα του DRS. Και είδαμε τι έγινε στο Αζερμπαϊτζάν φέτος.
«Έτσι είναι εντυπωσιακό τι μπορεί να κάνει όταν έχει τη μέγιστη ένταση εστίασης και συγκέντρωσης. Κερδίζει από την pole από μπροστά, βγαίνει εκτός DRS, είναι η χαρακτηριστική του κίνηση. Ήταν θανατηφόρος με αυτό. Αλλά μόλις υπήρχε κάποια επιπλοκή, γινόταν πιο δύσκολο».
Ακόμη, ο πρώην teammate του Γερμανού πρωταθλητή αναφέρει πως ο Vettel δυσκολευόταν στις κατατακτήριες όταν η ομάδα δεν ήταν σε θέση να του πει αν τα ελαστικά θα είχαν τη μέγιστη απόδοση στον πρώτο ή στον δεύτερο γύρο.
«Το απεχθανόταν. Γιατί δεν ήταν μπαμ-μπαμ, γερμανικά. Ήταν ακόμη ανοιχτό. Είναι τα ελαστικά έτοιμα στον πρώτο γύρο, ίσως να κάναμε δυο χρονομετρημένους ή έναν χρονομετρημένο; Συχνά το απεχθανόταν».
Ο Αυστραλός θυμάται επίσης το GP Ιαπωνίας του 2007, όπου ο Vettel υπό καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας έπεσε στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του, την ώρα που βρίσκονταν και οι δυο σε θέσεις βάθρου, πίσω από τον πρωτοπόρο Hamilton.
«Ήταν ένα σίγουρο βάθρο, πράγμα που ήταν ανήκουστο. Η Red Bull και η Toro Rosso στο βάθρο μαζί, δεν είχε γίνει ξανά. Βρέθηκα δίπλα στον Lewis στον τελευταίο τομέα, η διαφορά από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν τεράστια.
«Ήμασταν ακόμη υπό το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και απομακρυνόταν πολύ από αυτό και μας έπαιζε, οπότε βγήκα δίπλα του. Το επόμενο λεπτό, μπουμ. Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ο Vettel εμβόλισε κυριολεκτικά το πίσω μέρος μου κι εγώ και ο Sebastian εγκαταλείψαμε. Ξέρω ότι ο Sebastian ήταν συντετριμμένος μετά από αυτό. Ήταν πραγματικά λάθος του Lewis ως ένα βαθμό. Μας έκανε γιο-γιο.
«Ήταν μια κρύα μέρα, έβρεχε, ήταν ένα αηδιαστικό GP. Είχα τροφική δηλητηρίαση εκείνη τη μέρα, αισθανόμουν πολύ άσχημα. Είχαμε περάσει το δύσκολο σημείο του αγώνα. Όλη την υδρολίσθηση. Ο Alonso είχε ατύχημα εκεί, που είναι σπάνιο. Υπήρχαν πολλά περίπλοκα σημεία σε αυτόν τον αγώνα».
Από την πλευρά του, ο Nico Rosberg εστίασε στην εγκατάλειψη του συμπατριώτη του στον αγώνα του Hockenheim, δηλώνοντας πως το λάθος του «ήταν τόσο μεγάλο. Απίστευτο. Πέταξε τη νίκη. Ναι, οι συνθήκες ήταν δύσκολες, το ξέρουμε αυτό και είναι απαίσιες για έναν οδηγό, γιατί είναι τόσο περίπλοκο.
«Όμως είχε ακόμη μια διαφορά από τους άλλους πίσω του, θα μπορούσε να κινηθεί λόγο πιο αργά και να πάρει περισσότερα πιο εύκολα και απλά το κάρφωσε σε έναν τοίχο. Είναι τόσο άσχημο».
«Όμως, ξέρετε, η Sachskurve, είναι η μια στροφή που δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθος. Οπότε σε αυτή τη στροφή θα αφήσεις περισσότερο χρόνο και δεν το έκανε. Πέρασε το όριο».
Τέλος, ο Rosberg πρόσθεσε πως ο Vettel δεν πρέπει να γνώριζε πως ο Bottas είχε μόλις περάσει τον Raikkonen πίσω του, αυξάνοντας τη διαφορά ανάμεσά τους από τα 3,5 στα 9,9 δευτερόλεπτα σε έξι γύρους και ότι ο γρήγορος ρυθμός που στις συνθήκες αυτές ήταν δική του επιλογή και δικό του λάθος.
«Δεν ακούσαμε κάποια ενδοεπικοινωνία με τον Sebastian γι’ αυτό (την προσπέραση του Bottas), οπότε δεν πιστεύω ότι το γνώριζε. Απλώς ήταν στο δικό του αγώνα και τα θαλάσσωσε, ολοκληρωτικά, πράγμα που είναι απίστευτο για εκείνον. Δεν του συμβαίνουν συχνά αυτά».
Πηγή: racefans.net & motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify