Η προσθήκη του Halo έχει προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια σχεδιαστών και μηχανικών, καθώς θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την απόδοση των μονοθέσιων, την ώρα που η FIA αυξάνει το όριο βάρους των αυτοκινήτων κατά μόλις 6 κιλά.
Με το Halo να είναι υποχρεωτικό για όλους από τη νέα χρονιά, ήδη οι ομάδες εξετάζουν πώς αυτό θα επηρεάσει τα μονοθέσια, από το βάρος τους μέχρι τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει αυτή η συσκευή στην αεροδυναμική.
Πρώτη η Haas σήμερα δοκίμασε να εκμεταλλευτεί αεροδυναμικά το Halo, στις δοκιμές που έκανε στο FP1 του Άμπου Ντάμπι με τον Giovinazzi στο τιμόνι.
Ωστόσο, το βάρος είναι ο «πονοκέφαλος» των μηχανικών. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Auto Motor und Sport, η Force India υπολόγισε πως η συσκευή προστασίας του cockpit θα προσθέσει 14 κιλά στα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς.
Βέβαια, η Ομοσπονδία αύξησε το κατώτερο βάρος τους κατά μόλις 6 κιλά, κάτι που αναγκάζει τις ομάδες να πειραματιστούν με το έρμα, καθιστώντας αδύνατο για τους μηχανικούς να πετύχουν το πολυπόθητο 45:55, για την μέγιστη ισορροπία.
Επιπλέον, ερωτηματικό παραμένει και αν το μεταξόνιο θα παραμείνει το ίδιο για την επόμενη χρονιά , καθώς και το πώς θα συμπεριφέρονται τα ελαστικά του 2018, δύο σημαντικοί παράμετρο για την κατανομή του βάρους στα μονοθέσια.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify