Η Pirelli θα συνεχίσει να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για το πρωτάθλημα της Formula 1, καθώς κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό ώστε να παρέχει ελαστικά στα μονοθέσια του grid για τις σεζόν του 2020 μέχρι και του 2023.
Η Ιταλική εταιρεία έχει προμηθεύσει ελαστικά στην F1 από το 2011, αλλά είχε να ανταγωνιστεί την Hankook, η οποία είναι προμηθευτής των DTM και European Formula 3, στον σχετικό διαγωνισμό.
Η νέα συμφωνία περιπλέχθηκε από τις αλλαγές των κανονισμών της F1 για το 2021, όταν το πρωτάθλημα θα χρησιμοποιεί τροχούς 18 ιντσών και οι κουβέρτες (tyre blankets) θα απαγορευτούν. Αυτό σήμαινε ότι η πρώτη χρονιά του νέου συμβολαίου θα απαιτούσε από τον προμηθευτή να παράξει τις τρέχουσες γόμες μόνο για μια σεζόν πριν κατασκευάσει τα καινούργια ελαστικά.
Ο πρόεδρος και CEO της F1, Chase Carey, δήλωσε σχετικά:
«Η Pirelli έχει υπάρξει ένας σημαντικός και πολύτιμος συνεργάτης της Formula 1 από το 2011. Είναι ηγέτες στο να παρέχουν δυνατότητες με τεχνολογία αιχμής.
«Είναι ένα premium brand, ένας ξεκάθαρα παγκόσμιος ηγέτης στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η συνεχιζόμενη συνεργασία μας με εκείνη είναι μια ακόμα απόδειξη της επιθυμίας μας να συνδέσουμε την F1 με ό,τι καλύτερο υπάρχει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και παραπέρα.
«Είμαστε χαρούμενοι που καταλήξαμε σε αυτή την συμφωνία, η οποία εγγυάται ένα μακροχρόνια σταθερό μέλλον για μια τόσο κρίσιμη πτυχή της Formula 1.»
Την ανανέωση συνεργασίας αυτή σχολίασε και ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt:
«Θα επιτρέψει σε όλους μας να απολαύσουμε την εμπειρία που έχουν πάρει από το 2011. Ξέρουμε πόσο κρίσιμος και δύσκολος είναι ο ρόλος του προμηθευτή ελαστικών και ειδικά στην Formula 1.»
Τέλος, ο αντιπρόεδρος και CEO της Pirelli, Marco Tronchetti Provera προσέθεσε:
«Αυτή η νέα συμφωνία επεκτείνει την παρουσία μας σε ένα σύνολο 13 σεζόν στην σύγχρονη εποχή, με την Pirelli να είναι παρούσα και το 1950, όταν το παγκόσμιο πρωτάθλημα καθιερώθηκε.
«Η Formula 1 είναι και θα παραμείνει η κορυφή του μηχανοκίνητου ανταγωνισμού, το τέλειο περιβάλλον για την Pirelli, η οποία πάντα θεωρούσε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ως το πιο ανεπτυγμένο τεχνολογικό εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης.»
Η Michelin, η οποία έχει συμμετάσχει παλαιότερα στο πρωτάθλημα, αποφάσισε να μην συμμετάσχει στον διαγωνισμό, καθώς είχε αμφιβολίες σχετικά με την παραγωγή των τωρινών ελαστικών μόνο για την σεζόν του 2020 πριν την αλλαγή στις νέες προδιαγραφές, αλλά και σχετικά με το ότι υπήρχε απαίτηση για σχεδιασμό ελαστικών με υψηλό ρυθμό φθοράς.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify