Επίσημο: Μπαίνει στην F1 η Audi

The vehicle shown is a concept vehicle that is not available as a production model.

Η Audi θα κάνει το μεγάλο βήμα και θα μπει ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, αρχής γενομένης από το 2026.

Με επίσημη ανακοίνωση της το πρωί της Παρασκευής, η Audi γνωστοποίησε σε συνέντευξη τύπου που έγινε στο περιθώριο του Βελγικού Grand Prix, την πρόθεση της να μπει ως κατασκευαστής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 με την εκκίνηση των νέων κανονισμών το 2026.

Η χρησιμοποίηση των πιο οικολογικών καυσίμων και ο περιορισμός του κόστους, με τα μέτρα που επικυρώθηκαν στο πρόσφατο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αποτέλεσαν σύμφωνα με τον επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου της Audi, Marcus Diesmann, τα απαραίτητα εχέγγυα για την τελική απόφαση του γερμανικού κολοσσού.

Έτσι, με την κατασκευή των μονάδων ισχύος, η Audi έχει μπροστά της κάτι παραπάνω από 3 σεζόν, ώστε να προετοιμαστεί για την είσοδό της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ θα ανακοινώσει την ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί στο τέλος του φετινού πρωταθλήματος. Σύμφωνα με πληροφορίες η ομάδα της Sauber είναι η επικρατέστερη, ενώ την δημιουργία της μονάδας ισχύος έχει αναλάβει το τμήμα της Audi Sport, το οποίο είναι βασισμένο στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Neuburg.

Ο πρώην επικεφαλής ασφαλείας της FIA και πρώην στέλεχος της αγωνιστικής ομάδας της BMW σε Formula 1 και Superbikes, Adam Baker, αναμένεται να είναι ο CEO της ομάδας της Audi στην προσπάθεια εισόδου της, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν και τα πρώτα βασικά άτομα που θα στελεχώσουν το τεχνικό επιτελείο.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η ανακοίνωση και του ετέρου brand του Volkswagen Group, της Porsche, η οποία σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει αναμένεται να συνεργαστεί με την Red Bull. Για την ώρα παραμένει άγνωστο εάν θα υπάρχει συνεργασία μεταξύ των δύο αδερφών εταιριών.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Latvala: Τα αμιγώς ηλεκτρικά WRC δεν είναι το μέλλον

Next Article

GP Βελγίου - FP1: Carlos Sainz μπροστά, η Ferrari στο 1 - 2

Related Posts