Έρχεται αναβάθμιση και αύξηση ισχύος του κινητήρα της Ferrari

F1 GP Αυστρίας
GP STYRIA F1/2021 – VENERDÌ 25/06/2021 credit: @Scuderia Ferrari Press Office

Η Ferrari στοχεύει να αυξήσει την ισχύ της μονάδας ισχύος της μέσω αναβάθμισής της στο δεύτερο μισό της τρέχουσας σεζόν.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δήλωσε ότι το τρέχον specification της μονάδας ισχύος της Ferrari έχει αρκετά μέρη από εκείνη του 2020. Έτσι, το νέο specification θα είναι εξ ολοκλήρου νέο, σε μια προσπάθεια να μειωθεί και άλλο η διαφορά από την κορυφή.

Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz έχουν χρησιμοποιήσει ήδη δύο μονάδες ισχύος και έτσι η νέα μονάδα θα είναι η τρίτη και τελευταία που δικαιούνται και οι δύο οδηγοί για φέτος χωρίς να λάβουν ποινή για κάποιο Grand Prix.

Ο Binotto υποστήριξε ότι τα περίπου επτά δέκατα του δευτερολέπτου που υπολείπονται για να φτάσει το μονοθέσιο στην κορυφή ευθύνονται κατά 60% στην μονάδα ισχύος και κατά 40% στο σασσί. Τόνισε ότι η ομάδα όντως δεν ολοκλήρωσε την ανάπτυξη κάθε μέρους της μονάδας για το 2021, οπότε το νέο specification θα είναι πράγματι εξ ολοκλήρου καινούργιο.

Ο Ιταλός τοποθετήθηκε και επί των pitstops της ομάδας για να δικαιολογήσει την βελτίωση σε σχέση με πέρυσι, ενώ υπογράμισε ότι απαιτούνται πολλοί παράγοντες για να πρωταγωνιστήσει μια ομάδα:

«Για παράδειγμα, τα pitstops. Πάντα θεωρώ ένα καλό pitstop κάτω των τριών δευτερολέπτων. Αυτός μπορεί να φαίνεται μεγάλος αριθμός, αλλά στην στρατηγική είναι πιο σημαντικό να είναι κανείς συνεπής, όχι μόνο γρήγορος, διότι αυτό που καταστρέφει έναν αγώνα είναι κάποιες φορές ένα πρόβλημα [στα pitstops] και είσαι σταματημένος για 4.5 ή 5 ή 6 δευτερόλεπτα.»

«84% των stops φέτος είναι κάτω από 3s. Πέρυσι ήταν 48%. Το pit crew, οι μηχανικοί – έχουμε σίγουρα βελτιωθεί εκεί. Πέρυσι ήμασταν όγδοοι στα pitstops με βάση αυτό το στατιστικό. Σήμερα είμαστε δεύτεροι, με μόνο μια ομάδα να είναι καλύτερη από εμας [είναι η Red Bull].»

«Όσον αφορά την ομάδα και το μονοθέσιο υπάρχουν βελτιώσεις και η κατεύθυνση είναι ενθαρυντική. Υπάρχουν ακόμα διαφορές από τους καλύτερους, αλλά εκείνα τα επτά δέκατα δεν προέρχονται από μια πτυχή, αλλά από ένα σύνολο – από τα αεροδυναμικά, την μονάδα ισχύος, όλα τα υποσυστήματα.»

«Δεν νομίζω ότι υστερούμε μόνο σε μια περιοχή – το οποίο είναι καλό γιατί διαφορετικά αυτό θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να ανακάμψει κανείς πολύ μόνο σε μια πτυχή, το οποίο μπορεί να είναι πιο δύσκολο.»

Πηγή: The-Race.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
GP Στυρίας Martin Αγώνας

GP Στυρίας - Αγώνας: Παρθενική νίκη για Martin/Pramac

Next Article

Ελάχιστα τα "anti-cut" εμπόδια στο ερχόμενο Rally Βελγίου

Related Posts