Έτσι θα βελτίωνε τη Formula 1 ο Ecclestone

O Bernie Ecclestone, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ESPN, ανέπτυξε το δικό του πλάνο για το πώς θα διόρθωνε τα κακώς κείμενα τς Formula 1, αλλάζοντας αρκετά την δομή της.

Ο Βρετανός πρώην ισχυρός άνδρας της Formula 1 μίλησε στο ESPN μετά το Γαλλικό Grand Prix, και παρουσίασε τις ιδέες του για το πως θα έφτιαχνε την εικόνα και τον ανταγωνισμό στην κορονίνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με ένα αρκετά διαφορετικό πλάνο από τα συνηθισμένα.

«Το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι για τις ομάδες που φτιάχνουν σασί και κινητήρα, για ομάδες όπως η Ferrari και η Mercedes,» δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Το να έχεις δύο πρωταθλήματα – πέρα από αυτό των οδηγών – βοηθά τις πιο μικρές ομάδες, και έτσι αφήνουμε τα εργοστάσια να παλεύουν γι’αυτό που θέλουν.

«Αλλά αν η Ferrari θέλει να σταματήσει, μπορεί να σταματήσει. Ή αν θέλει μπορεί να πάει μόνο σε αυτό των ομάδων. Η επιλογή είναι δική της.»

Το πρωτάθλημα των ομάδων θα διεξαγόταν με ένα ενιαίο μονοθέσιο για τους κατασκευαστές, με 30 εκ. δολάρια να δίνονται στις νέες ομάδες για να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.

«Θα κατασκεύαζα ένα μονοθέσιο –  σαν ένα αρκετά εξελιγμένο μονοθέσιο F2.

«Θα έδινα το μονοθέσιο και έναν εφεδρικό κινητήρα. Και επιπλέον 30 εκ. δολάρια τον χρόνο.

«Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να ξεχάσουμε την βλακεία του περιορισμού κόστους. Πρέπει να τρέχεις την ομάδα όσο καλύτερα γίνεται. Έχεις 30 εκ. για να ξεκινήσεις, έτσι χρειάζεται να βρεις και μερικούς χορηγούς.

«Αν η Honda αποφάσιζε να μην βρίσκεται στην F1 -ή η Renault αποφάσιζε να μην είναι πλέον κατασκευαστής – θα έκανα μία καλή συμφωνία μαζί τους για να προμηθεύουν όλες τις υπόλοιπες ομάδες. Αυτό θα ήταν για κινητήρες παρόμοιους με τους τωρινούς. Αλλά ένας κινητήρας θα έπρεπε να βγάζει μία ολόκληρη χρονιά, με έναν εφεδρικό κινητήρα να υπάρχει σε περίπτωση που έχει κάποια βλάβη ο αρχικός.»

Σε αντάλλαγμα οι κατασκευαστές θα πληρωνόντουσαν για τις παροχές που θα έκαναν και θα είχαν διαφήμιση πάνω στα μονοθέσια τα οποία προμηθεύουν.

Ο Ecclestone θα απελευθέρωνε και τους ανεφοδιασμούς, οι οποίο καταργήθηκαν στο τέλος του 2009.

«Αν θέλει μπορείς να κάνεις ανεφοδιασμό. Αλλά έχεις μόνο ένα σετ ελαστικών αλλά, αν θες μπορείς να σταματήσεις για ανεφοδιασμό και να αλλάξεις και ελαστικά. Τότε ίσως; χρειαστεί να αλλάξουμε το βάρος του μονοθεσίου Αν δούμε ότι τα μονοθέσια των ομάδων δεν είναι αρκετά γρήγορα, θα κάνουμε τα μονοθέσια των κατασκευαστών λίγο πιο βαριά. Έτσι, με αυτό τον τρόπο μπορείς εύκολα να βρεις δύο δευτερόλεπτα.

«Με την στρατηγική των ανεφοδιασμών και τις αλλαγές ελαστικών, θα βρεις κάποιον που θα πει, ένα δευτερόλεπτο στον γύρο. Αλλά μόνο αν θες να το κάνεις αυτό. Εξαρτάται από εσένα.

«Και κάτι ακόμα, οι ομάδες θα μπορούν να συμμετέχουν με μόνο ένα μονοθέσιο αν θέλουν.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

WRC Silly Season 2019-2020: Ποιες οι φήμες και τι ισχύει

Next Article

F1: Σκέψεις για επιστροφή στα ελαστικά του 2018 μετά το θερινό διάλειμμα

Related Posts