Ο επικεφαλής της Toyota Tommi Makinen δήλωσε ευχαριστημένος από την απόδοση του νέου Yaris WRC στις δοκιμές της Κορσικής και πιστεύει ότι καλή εμφάνιση θα έχει ο Jari-Matti Latvala.
Η Toyota πραγματοποίησε στην Κορσική δοκιμές τεσσάρων ημερών, δύο για κάθε οδηγό της ομάδας.
«Κάναμε πολύ καλές δοκιμές, φέρνοντας νέα μέρη στο αυτοκίνητο, και από ό,τι μπορούμε να δούμε μέχρι τώρα οι επιδόσεις μας στην άσφαλτο είναι πολλά υποσχόμενες,» είπε ο Φινλανδός
«Υπάρχουν πολλά αισιόδοξα πράγματα που μπορώ να δω σε αυτό το rally. Αρέσει στον Jari-Matti ο αγώνας και είναι σε πολύ καλή διάθεση, οπότε όταν οι οδηγοί έχουν αυτή τη νοοτροπία σημαίνει ότι μπορούν να αποδώσουν καλά.
«Είναι δεύτερος στην εκκίνηση αλλά στην Κορσική αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς υπάρχουν πολλές κοφτές στροφές οπότε οι οδικές συνθήκες θα πρέπει να είναι καλές γι’αυτόν».
Το ίδιο αισιόδοξος εμφανίστηκε μετά τις δοκιμές στην Κορσική ο Latvala: «Είχαμε πολύ καλές δοκιμές, καλύπτοντας 380 χιλιόμετρα πάνω από δύο μέρες, την μία ημέρα σε στενούς και ανώμαλους δρόμους και τη δεύτερη μέρα σε γρήγορους και ίσιους δρόμους.
«Στον αγώνα θα έχουμε και τα δύο, οπότε νομίζω ότι βρήκαμε το κατάλληλο set-up ανάμεσα σε αυτές τις δύο συνθήκες, δοκιμάζοντας μερικές διαφορετικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ. Έχουμε ήδη μία ιδέα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μετά το Μόντε Κάρλο και η αίσθησή μου με το αυτοκίνητο τώρα είναι πολύ καλύτερη σε σχέση μετά τις δοκιμές στο Μόντε».
Ο Juho Hanninen στηρίζεται στις συμβουλές που του έδωσε ο Latvala για τον αγώνα και επισημαίνει πως στην Κορσική παίζουν ρόλο τα ελαστικά, ενώ δεν θα σταματήσουν να κάνουν αλλαγές στο αυτοκίνητο: «Νιώθω πολύ καλύτερα τώρα απ’ ότι έκανα πριν, οπότε ανυπομονώ για την Κορσική: είναι καλό που γυρίσαμε πίσω στην άσφαλτο.
«Έχω τρέξει σε αυτόν τον αγώνα μόνο μία φορά πριν και αυτό ήταν πριν από πολύ καιρό, αν και επίσης πέρσι έκανα τις αναγνωρίσεις. Γι’αυτό και στηρίζομαι πολύ στις συμβουλές του Jari-Matti σχετικά με το set-up του αυτοκινήτου και αυτό λειτουργεί πολύ καλά.
«Για μένα το αυτοκίνητο είναι αρκετά παρόμοιο με αυτό που είχαμε στο Μόντε Κάρλο, αλλά αυτό είναι καλό, καθώς είχα ωραία αίσθηση με αυτό εκεί. Η κύρια διαφορά της Κορσικής βρίσκεται στα ελαστικά, οπότε έχουμε μάθει πώς να πάρουμε το μέγιστο από αυτά, ειδικά στις μεγάλες ειδικές.
«Το Μεξικό έδειξε ότι αν επιμένεις, μπορείς να πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα, ακόμη και αν οι συνθήκες είναι εναντίον σου και αυτή είναι η φιλοσοφία της Toyota φέτος: πρόκειται να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο όλο και καλύτερο».
Πηγή: wrc.com / toyotagazooracing.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify