F1| Η κατάρα του Νο2(Part 1)-Rubens Barrichello

imagesΑνέκαθεν οι μεγάλες ομάδες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού διαχώριζαν τους οδηγούς τους σε πρώτο και δεύτερο,με συνέπεια πολλές φορές το Νο2 να έχει ουσιαστικά ρόλο που σίγουρα δεν βοηθάει τη καρίερα τους.Μεγάλα και πολύ τρανταχτά παραδείγματα τα τελευταία χρόνια όπως οι 2 <<ΚΟΚΚΙΝΟΙ>> Βarrichello και Μassa αλλά και ο Mark Webber που πολλές φορές έχει εκφράσει την πίκρα του για τη κατάσταση που επικρατεί στη

ν Red Bull.Το πρώτο κομμάτι του αφιερώματος έχει να κάνει με τον βραζιλιάνο Rubens Barrichello.

 

Λίγα λόγια για τον Βραζιλιάνο

 Γεννήθηκε στις 23/5/1972 στο Σάο Πάολο,ενώ άρχισε να οδηγεί στα καρτ σε ηλικία 6 χρονών.Στη συνέχεια  αφού κέρδισε πέντε τίτλους καρτ στην Βραζιλία , αγωνίστηκε στην Formula Lotus το 1990. Στην πρώτη του χρονιά εκεί κέρδισε το πρωτάθλημα, κάτι που έκανε και το1991 στην βρετανική Formula 3. Σε ηλικία 19 ετών αγωνίστηκε στην Formula 3000. Η 3η θέση στο πρωτάθλημα του δίνει την ευκαιρία να αγωνιστεί με την Jordan στην F1.

 

Ο Rubens Barrichello σε αριθμούς

Νίκες=11

Πολ Ποζίσιον=14

Ταχύτεροι γύροι=17

Τερματισμοί στο Βάθρο=68 

Βαθμοί=658

Καλύτερη θέση στο πρωτάθλημα=2η

Συμμετοχές=326

Εκκινήσεις=322

Τερματισμοί=226

Τερματισμοί στους βαθμούς=140

Ντεμπούτο=1993 Νότια Αφρική

Η καρίερα του πριν τη Ferrari 

O Rubens έκανε το ντεμπούτο του στην F1 το 1993 με τη Jordan ενώ 4 χρόνια μετά βρέθηκε στη Stewart όπου έκανε και το μεγάλο βήμα για τη Scuderia το 2000,έχοντας μέχρι τότε 2 pole positions και 6 podiums,με καλές και κακές στιγμές όπως το σοβαρό ατύχημα το 1994 στην Imola όπου έχασαν τη ζωή τους ο μεγάλος Ayrton Senna αλλά και ο Ronald Ratzenberger.

Ο Barrichello στο Μaranello

Το 2000 θα τερματίσει 4ος κάνοντας μια σταθ

ερά καλή χρονιά με 9 βάθρα και μια νίκη στη Γερμανία βοηθόντας την ομάδα του να κατακτήσει και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με τον Shumi να κερδίζει και το πρωτάθλημα των οδηγών.Την επόμενη χρονιά δε θα κερδίσει κάποιον αγώνα τερματίζει 30ς στο πρωτάθλημα ωστόσο κάπου εδώ ξεκινά το καθεστώς του No2 οδηγού καθώς στον αγώνα της Αυστρίας η Ferrari διέταζε το Ρούμπενς να αφήσει τον Schumacher να περάσει δεύτερος, πράγμα που έκανε στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου.Το 2002 ήταν η πιο αμφιλεγόμενη χρονιά . Η Ferrari είχε με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο,  ωστόσο ευνοούταν συνεχώς τον Michael Schumacher. Ο Γερμανός τερμάτισε όλους τους  αγώνες στο βάθρο, χωρίς  κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας,σε αντίθεση με τον Βραζιλιάνο που είχε συνεχώς προβλήματα.Ο αγώνας της Αυστρίας ήταν πιο σκανδαλώδεις και από τον περσινό. Ο Rubens πήρε την pole  και οδηγούσε άνετα τον αγώνα, όταν ηομάδα , τον διέταξε να αφήσει τον Schumacher να κερδίσει. Ο Γερμανός του έδωσε το τρόπαιο του νικητή και ήταν αυτός που στάθηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου. Στην Αμερική ο Γερμανός οδηγούσε όλο τον αγώνα, αλλά στην γραμμή του τερματισμού ο Barrichello  πήρε τη νίκη για 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου.O Γερμανός έτσι του το ανταπέδωσε.2ος στους οδηγούς στο τέλος της χρονιάς.Το 2003 κατάφερε να κερδίσει 2 αγώνες με αρκετά βάθρα και συνολικά 4ος σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.Το 2004 η Ferrari είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο με τον Schumacher να κερδίζει τους περισσότερους αγώνες και τον Rubens σταθερά στο βάθρο χωρίς όμως να έχει ποτέ τη δυνατότητα να κοντράρει τον Schumi.Η τελευταία χρονία στην Ferrari ήταν πολύ δύσκολη καθώς ήταν το τέλος

της αυτοκρατορίας της ομάδας ,με τον βραζιλιάνο να έχει κάποιες αναλαμπές με 2 2ες και 2 3ες θέσεις.Ο Rubens αποχώρησε με πολλά παράπονα απο τη Scuderia καθώς ποτέ δεν τον άφησαν να ξεδιπλώσει το πραγματικό του ταλέντο.

3 ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ HONDA

Μετά από πολλά χρόνια στην Ιταλική ομάδα η Honda

γίνεται ο νέος σταθμός στη καρίερα του με 2 μέτριες χρονιές(2006,2008) και μια τραγική το 2007 χωρίς καν να σημειώσει κάποιο βαθμό.Το 2006 ήταν μια χρονιά προσαρμογής με αρκετούς τερματισμούς στους βαθμούς ενώ το 2008 σημειώσε 11 βαθμούς 6 απο αυτούς απ την 3η θέση στη Μ.Βρετανία.

2009 Η τελευταία ευκαιρία για πρωτάθλημα

Στο τέλος του 2008,η Honda αποχωρεί από τη F1 με τον Ross Brawn να αγοράζει την ομάδα και με τον κινητήρα της Mercedes την φτάνει πολύ ψηλά.ο Button κερδίζει το πρωτάθλημα του 2009  και μαζί του ο Rubens το Double.Ο Βραζιλιάνος 30ς στο πρωτάθλημα οδηγών με 2 νίκες 6 βάθρα και pole position στη πατρίδα του.

2010-2011 Η Δύση της καριέρας του

Το 2010 υπογράφει στη Williams με ένα μονοθέσιο της μεσαίας δυναμικής, με τον Barrichello ωστόσο να μαζεύει αρκετούς βαθμούς… Στην Ουγγαρία έδωσε μεγάλη μάχη με τον Scumi , παρότι ο Γερμανός κινήθηκε αντιαθλητικά, σπρώχνοντάς τον προς τον τοίχο, o Rubens τον προσπέρασε για το βαθμό της 10ης θέσης. Τερματίσε το πρωτάθλημα στη 10η θέση με 47 βαθμούς.

Το 2011 τελειώνει τη καρίερα του στην F1 με μόλις 4 βαθμούς μιας και η Williams είχε ένα τραγικό μονοθέσιο .Ο ίδιος ήθελε να συνεχίσει χωρίς ωστόσο η ομάδα να συμφωνεί .Στο τέλος του 2011 συνέχισε να αγωνίζεται στα Indy cars με κάποιους καλούς αγώνες.

 

Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν τα αφιερώματα σε Μassa και Webber μόνο απότο totalf1.gr

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1|Brawn: «Στα ίδια επίπεδα Hamilton-Rosberg»

Next Article

VIDEO| Αυτό είναι το ταχύτερο Nissan GT-R της Ευρώπης και έχει Ελληνική υπογραφή

Related Posts