H στήλη “Που να ΄σαι τώρα…” συνεχίζει την ανασκόπηση της σε οδηγούς οι οποίοι έχουν αποσυρθεί από το αγωνιστικό μέρος της F1 και προσπαθεί να συλλέξει στοιχεία για την καριέρα και την ζωή τους μακριά (ή και κοντά) από τον λαμπερό κόσμο του διαμαντιού του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αυτή την εβδομάδα, στο μικροσκόπιο μπαίνει ο Eddie Irvine, ένας οδηγός με ιδιαίτερη προσωπικότητα και πραγματικό Ιρλανδικό ταμπεραμέντο. Ο Irvine, γεννημένος στις 10 Νοεμβρίου του 1965 στο Conlig της Βόρειας Ιρλανδίας, σε μια οικογένεια με παράδοση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1983 με την Formula Ford και στην συνέχεια πέρασε από πολλές κατηγορίες και πρωταθλήματα, με αποκορύφωμα το F3000 όπου, την πρώτη του χρονιά, τερμάτισε τρίτος πίσω από τους Heinz-Harald Frentzen και Emanuelle Naspetti.
Μετά απο μερικά χρόνια το ταξίδι είχε αίσιο τέλος για τον Irvine, ο οποίος to 1993 κέρδισε την ευκαιρία, να συμμετάσχει στο Ιαπωνικό Grand Prix με την ομάδα της Jordan. Εκεί έδειξε γνήσια ψήγματα της προσωπικότητας του, καθώς ως Rookie προσπάθησε (και κατάφερε) να κερδίσει γύρο από τον θρυλικό Ayrton Senna, με τον Βραζιλιάνο να τον γρονθοκοπεί εξαγριωμένος μετά το τέλος του αγώνα. O “Fast Eddie” έμεινε στην Jordan για 2 χρόνια ακόμη, δείχνοντας στοιχεία του ταλέντου του και το 1996 επιλέχτηκε από την Ferrari ως teammate του Michael Schumacher. Στις 4 χρονιές που παρέμεινε στην Ιταλική ομάδα, ο Irvine δρούσε ως έναν καθαρά no.2 οδηγό, εκτός από το 1999, όπου μετά από το ατύχημα του Schumacher στο Silverstone και μερικές πολύ καλές εμφανίσεις και νίκες, έχασε το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα στην Suzuka από τον Mika Hakkinen.
Στην συνέχεια ο Irvine μετακόμισε στην Jaguar όπου πραγματοποίησε μερικές πολύ καλές εμφανίσεις και σημείωσε 2 βάθρα, αλλά παρόλα αυτά το επιτελείο της Jaguar δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο, ενώ και οι συζητήσεις με την Minardi δεν ευοδώθηκαν. Έτσι ο Ιρλανδός έμεινε εκτός F1 και λίγο αργότερα ανακοίνωσε την απόσυρση του από τον χώρο των αγώνων.
Από τότε, ξεκίνησε να ασχολείται με την τηλεόραση, παρουσιάζοντας μαζί με τον David Coulthard, ένα τηλεπαιχνίδι στο οποίο οι 2 οδηγοί αναλάμβαναν να καθοδηγήσουν τις ομάδες τους σε μια σειρά αγώνων. Επίσης, συμμετείχε στην ταινία “The Prince and Me” και ανέλαβε την παραγωγή ταινίας για τον ήρωα του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, Paddy Mayne, η οποία όμως δεν καρποφόρησε.
Ήδη αρκετά εύπορος, ο Irvine εξαγόρασε ένα αθλητικό κέντρο στην γενέτειρα του, ενώ διαθέτει και πληθώρα άλλων ιδιοκτησιών και κτισμάτων σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, είναι πατέρας ενός κοριτσιού ενώ αρκετές φορές θα τον δούμε στα paddock του Silverstone και του Monte Carlo, όπου και διαμένει.
Ο Eddie Irvine, χαρακτηρίστηκε στα πρώτα χρόνια της καριέρας του, ως ένας σύγχρονος James Hunt, όμως η αλήθεια αποδείχτηκε πως ήταν πολύ διαφορετική. Ανοιχτόμυαλος, εύστροφος και διαχυτικός στα όρια της υπερβολής, θα είναι ένας οδηγός τον οποίο οι φίλοι της F1, θα τον θυμόμαστε για πάντα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify